Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сегменти ринку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Савельєв, В.
    Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії / В. Савельєв // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 3-5 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
антикризові стратегії -- маркетингова аникризова стратегія -- економічна криза -- поведінка споживачів -- моделі поведінки споживачів -- платоспроможний попит -- лояльність -- сегменти ринку -- стратегічне сегментування -- антикризисные стратегии -- маркетинговая антикризисная стратегия -- экономический кризис -- поведение потребителей -- модели поведения потребителей -- платежеспособный спрос -- сегменты рынка -- стратегическое сегментирование
Анотація: Запропоновано модель зміни поведінки споживачів в умовах економічної кризи та рекомендації, щодо зміни антикризових стратегічних дій.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2676ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.
336.761
С 16


    Салига, С. Я.
    Теоретичне узагальнення функцій ринку цінних паперів у сучасній економічній системі / С. Я. Салига // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 1. - С. 8-11
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
рынок ценных бумаг -- ринок цінних паперів -- капитал -- капітал -- сегменты рынка -- сегменти ринку -- институты -- інститути -- экономическая система -- економічна система


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Попков, К. О.
    Особливості рекламних кампаній на ринку безалкогольних напоїв України [Электронный ресурс] / К. О. Попков, В. В. Подольна, К. К. Писанець // Технології та дизайн. - 2016. - № 1. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Економіка
   Економіка реклами

   Экономика

   Экономика рекламы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
рекламні кампанії -- рекламні стратегії -- сегменти ринку -- компанії -- виробники напоїв -- аналіз ринку -- перспективи розвитку ринків -- безалкогольні напої -- рекламные компании -- сегменты рынка -- рекламные стратегии -- производители напитков -- анализ рынков -- перспективы развития -- безалкогольные напитки -- coca-cola -- pepsi -- примеры рекламныъ компаний -- приклади рекламних компаній
Анотація: Наведено приклади рекламних компаній провідних виробників безалкогольних напоїв України, а також проаналізовано їх особливості. Визначено останні тенденції на ринку та нові направлення для подальшого розвитку.
Приведены примеры рекламных кампаний ведущих производителей безалкогольных напитков Украины, а также проанализированы их особенности. Определены последние тенденции на рынке и новые направления для дальнейшего развития.
The article gives examples of advertising campaigns of the leading manufacturers of soft drinks in Ukraine, as well as been analyzed their characteristics. Identified the latest trends in the market and new directions for further development.


Дод.точки доступу:
Подольна, В. В.; Писанець, К. К.; Оболонь, компанія \о ней\; Coca - Cola, компания \о ней\Pepsi, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\

Знайти схожі

4.


    Головня, Г. А.
    Вивчення принципів впливу гендерної нерівності на особливості формування художнього образу в одязі / Г. А. Головня, Т. І. Ніколаєва // Легка промисловість. - 2016. - № 4. - С. 31-36 : фот. цв. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Легка промисловість
   Швейне виробництво

   Легкая промышленность

   Швейное производство

Кл.слова (ненормовані):
гендер -- гендерна нерівність -- гендерное неравенство -- феномен моди -- феномен моды -- соціокультурні аспекти -- социокультурные аспекты -- деконструктивне формоутворення -- деконструктивное формообразование -- художній образ -- художественный образ -- дизайн одягу -- дизайн одежды -- сегменти ринку -- сегменты рынка -- чоловічий одяг -- мужская одежда -- жіночий одяг -- женская одежда
Анотація: Досліджено питання гендерної нерівності для для відображення їх у дизайні одягу. Виявлено соціокультурні основи феномена моди, ії розподіл змістотворних ролей і вплив на формування взаємовідносин у суспіліьстві.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Легка_промисловість_2016_04\9.pdf

Дод.точки доступу:
Ніколаєва, Т. І.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)