Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=споживча задоволеність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Вонгліді, Кевін (PhD; директор Дослідницького центру АСЕАН в Таїланді Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Задоволеність клієнтів як чинник впливу на розробку програм лояльності до авіакомпаній [Текст] : (на прикладі внутрішніх рейсів "Тайських авіаліній") / К. Вонгліді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 105-108. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажироперевезення -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- якість повітряних перевезень -- качество воздушных перевозок -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- личные качества предоставителя услуг -- особисті якості надавача послуг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- организационое программирование -- організаційне програмування -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- програми лояльності авіакомпаній -- программы лояльності авиакомпаний -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- предоставляемые услуги -- послуги, що надаються -- своевременность услуг -- своєчасність послуг -- качество сервиса -- якість сервісу -- сервисодатели -- сервісонадавачі -- социологические опросы -- соціологічні опитування
Анотація: Досліджено ключові фактори впливу на якість сервісу, для чого були опитані пасажири різноманітних внутрішніх рейсів «Тайських авіаліній». Результати опитування показали, що головною метою перельоту для пасажирів є «задоволення» (розважальна мета, 75,5% всіх респондентів). Всі запропоновані на початку фактори мають свій вшив на сприйняття якості послуги, однак своєчасність надання послуги отримала найвищий бали, друге та третє місця відповідно отримали особисті якості надавача послуги та задоволеність від самої послуги.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

2.


    Ходапарасті, Рамін Башир (Dr.; PhD; доцент кафедри управління факультету економіки і менеджменту Університету Урмія; Іран).
    Розміщення нового філіалу банку "Ансар" у центрі м.Гілан (Іран) [Текст] : застосування методу TOPSIS / Р. Б. Ходапарасті, Е. Форузанфар // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 253-258 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(5ІРН)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Иран
    Іран

    Решт-Гилан

    Решт-Гілан

Кл.слова (ненормовані):
банковские филиалы -- банківські філії -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- коммерческие банки -- комерційні банки -- метод TOPSIS -- мечети -- мечеті -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивные факторы -- позитивні фактори -- посещаемые места -- відвідувані місця -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- религиозные объекты -- релігійні об'єкти -- сервисные преимущества -- сервісні переваги -- территориальное размещение -- територіальне розміщення -- TOPSIS метод
Анотація: Розміщення філіалів банку «Ансар» у м. Рашт-Гілан (Іран) проаналізовано з урахуванням чинників впливу на попит на банківські послуги. Найкращий варіант розміщення нового філіалу обрано за допомогою методу TOPSIS. У результаті детального аналізу запропонованих варіантів найкращим місцем для розміщення філіалу став об'єкт «вул. Мотахарі, поряд з мечеттю».

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Форузанфар, Ельназ (МА; кафедра управління факультету економіки і менеджменту Університету Урмія; Іран); Ансар, иранский коммерческий банк \о нем\

Знайти схожі

3.


    Козловский, Владимир Николаевич (доктор технических наук; профессор; заведующий кафедрой естественнонаучных дисциплин Волжского регионального государственного университета обслуживания; ).
    Методика ранжирования проблем качества высокотехнологической продукции машиностроения по экономическим критериям [Текст] / В. Н. Козловский, А. В. Заятров, Н. В. Афиногенова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 329-344 : табл., граф., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15(2РОС)с-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроения

   Економіка машинобудування

   Управление качеством

   Управління якістю

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
автомобилестроение -- автомобілебудування -- аналитический инструментарий -- аналітичний інструментарій -- вы сокотехнологическая продукция -- високотехнологічна продукція -- гарантийое обслуживание -- гарантійне обслуговування -- математическое программирование -- математичне програмування -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- методы ранжирования -- методи ранжування -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- удовлетворенность потребителей -- задоволеність споживачів -- ремонтопригодность продукции машиностроения -- ремонтопридатність продукції машинобудування -- сервисные отказы -- сервісні відмови -- якість автомобілей -- качество автомобилей -- экономико-математические модели -- економіко-математичні моделі -- экономические критерии -- економічні критерії -- эксплуатационная надежность -- експлуатаційна надійність -- MATLAB -- программное обеспечение -- програмне забезпечення
Анотація: Разработан комплекс аналитических инструментов ранжирования отказов на основе критериев частоты возникновения и средних затрат на их устранение на этапах жизненного цикла продукции, на примере автомобилей. Реализация разработанного методичного подхода проведена на основе электронной базы данных по отказам в гарантии продукции одного из ведущих брендов автопроизводителей, с использованием разработанного программного комплекса в среде MATHLAB. Полученные в ходе работы результаты доказали эффективность предложенной методики и нашли свое применение в практике одного из ведущих автопроизводителей.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Заятров, Алексей Викторович (кандидат технических наук; заведующий лабораторией "Провизирование и тестирование" исследовательского подразделения "Электронные контрольные системы" тольяттинского государственного университет; г.Тольятти; Россия); Афиногенова, Наталья Валентиновна (кандидат технических наук; доцент; заведующий кафедрой учетного управления технологических служб Волжского регионального государственного университета обслуживания; )

Знайти схожі

4.


    Куосуван, Баворнлук (викладач Міжнародного коледжу Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Ринкові фактори впливу на регулярний вибір "Тайських авіаліній" пасажирами внутрішніх рейсів [Текст] / Б. Куосуван // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 253-256. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажиропаеревезення -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- избирательная регулярность -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- национальные бренды -- національні бренди -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- задоволеність споживача -- удовлетворенность потребителя -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- качество сервиса -- якість сервісу -- социологические опросы -- соціологічні опитуивання
Анотація: Досліджено причини, з яких пасажири, що регулярно користуються авіалініями, зупиняють свій вибір саме на «Тайських авіалініях». Фактори впливу на такий вибір визначено за результатами опитування 400 пасажирів даних авіаліній. Респонденти опитування: приблизно однакова кількість чоловіків та жінок, переважно з бакалаврською освітою, працюють у приватному секторі, щомісячний прибуток — від 25 до 35 тис. бат. Результати опитування допомогли визначити топ-3 причини вибору саме «Тайських авіаліній»: це бренд національного рівня, висока якість послуг та наявність пропозицій за спеціальною ціною.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

5.


    Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
    Вплив іміджу країни та бренду на лояльність споживачів [Текст] : за умови очевидності походження та локалізації виробництва / Р. Б. Кім, Йїнг Жіє Лі // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 5. - С. 95-102 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.428(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внешней торговли

   Економіка зовнішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
имидж брендов -- імідж брендів -- имидж стран -- імідж країн -- ммаркетинг -- коммуникативные стратегии -- комунікативні стратегії -- лояльность потребителей -- лояльність споживчів -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- локализация производства -- локалізація виробництва -- страны производителей -- країни виробників -- страны происхождения брендов -- країни подження брендів
Анотація: Проведено емпіричне оцінювання впливу іміджу країни-виробнша та бренду на ставлення споживачів до бренду за умови, що походження бренду та країни локалізації виробництва досить очевидні. Продемонстровано, що імідж країни та імідж бренду впливають на сприйняття споживачів, незалежно один від одного. Результати та висновки дослідження можуть бути використані для розробки комунікаційних стратегій, як національних, так і для окремих брендів. Для обох досліджених категорій товарів (продукт харчування та медикамент) довіра до бренду впливає на лояльність більше, ніж задоволеність самим товаром. Для продуктів харчування імідж країни має набагато бііьший вплив, ніж імідж окремого бренду. Для медикаментів — навпаки, країна походження не має суттєвого впливу при формування споживчої довіри.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Йїнг Жіє Лі (науковий співробітник дослідницького інституту KIFE Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея)

Знайти схожі

6.


    Сувіттават, Адісак (доктор з бізнес-адміністрування; співробітник кафедри логістики; викладач Міжнародного коледжу університету Бурафа; м.Чонбурі; Таїланд).
    Якість обслуговування у банку [Текст] : на прикладі банку "Бангкок" (філіал в Чонбурі) / А. Сувіттават // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 5. - С. 336-342 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(5ТАЇ)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банківська система

   Банковская система

   Таиланд
    Таїланд

    Чонбури

    Чонбурі

Кл.слова (ненормовані):
банковская безопасность -- банківська безпека -- банківська система -- банковская система -- банковские услуги -- банківські послуги -- управление качеством банковского обслуживания -- управління якістю банківського обслуговування -- банкоматы -- бмнкомати -- доверие клиентов банков -- довіра клієнтів банків -- доверие банкам -- довіра банкам -- доступность банковского обслуживания -- доступність банківського обслуговування -- индикативные переменные -- індикативні змінні -- информационная приватность -- інформаційна приватність -- коммерческие банки -- комерційні банки -- конфиденциальная информация -- конфінденційна інформація -- онлайн-услуги банков -- онлайн-послуги банків -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- расчетные книжки -- розрахункові книжки -- банковское самообслуживание -- банківське самообслуговування
Анотація: Досліджено змінні задоволеності клієнтів та їх довіри на прикладі банку «Бангкок» у провінції Чонбурі (Таїланд). Представлено середні оцінки за наступними параметрами: оперативність обслуговування; реакція на скарги; взаємодія з клієнтами в цілому; фізичні параметри всередині банку; банківська безпека; доступність банку; ставлення банку до питань приватності та конфіденційності; онлайн-послуги; наявність банкоматів та розрахункових книжок; самообслуговування. Надано авторські рекомендації стосовно подальшого покращення якості обслуговування, виходячи з представлених результатів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Бангкок, таиландский банк \о нем\

Знайти схожі

7.


    Соравеч , Павіні (викладач Демонстраційної школи Рахабхат університету Суан Сінандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Задоволеність міжнародних менеджерів логістичними послугами в Таїланді [Текст] / П. Соравеч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 30-32 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.40(5ТАЇ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Логистика, 2015 г.; январь; март

   Логістика, 2015 р.; січень; березень

   Таиланд
    Таїанд

    Банкгок

Кл.слова (ненормовані):
логистические услуги -- логістичні послуги -- логистический маркетинг -- логістичний маркетинг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международные менеджеры -- міжнародні менеджери -- потребительская удовлетворённость -- удовлетворённость потребителей -- споживча задоволеність -- экспаты -- експати
Анотація: Представлено результати опитування міжнародних менеджерів, що було проведено в Бангкоку в січні-березні 2015 року. Оцінено рівень задоволеності менеджерів до логістичних послуг у країні. Усього було опитано 100 респондентів. Результати аналізу відповідей виявили, що 88% респондентів повністю довіряють якості наданих їм лог¬стичних послуг. Окремі аспекти логістичних послуг оцінено таким чином, від найвищого балу до найнижчого: 1) якість роботи персоналу; 2) система управління логістикою; 3) робота інформаційного центру; 4) безпека логістичної послуги; 5) чистота в місці надання послуги; 6) своєчасне надання послуги.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

8.


    Чубукова, Ольга Юріївна (завідувач кафедри економічної кібернетики Київського національного університету технологій та дизайну; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Маркетингове дослідження проблем оптимального стану складського господартва підприємства [Текст] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 180-186 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.40г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Логистика

   Логістика

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- логистический маркетинг -- логістичний маркетинг -- накладные расходы -- накладні витрати -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- удовлетворенность потребителей -- задоволеність споживачів -- размеры заказов -- розміри замовлень -- склады предприятий -- склади підприємств -- структурное моделирование -- структурне моделювання -- движение товаров -- рух товарів
Анотація: Розглянуто проблеми товарного руху. Визначено взаємозалежність витрат на замовлення та зберігання продукції від стану складського господарства підприємства. На основі проведеного дослідження розроблено модель оптимальної кількості складів підприємства в залежності від рівня задоволеності споживачів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Яренко, Анатолій Валерійович (каедидат економічних наук; доцент кафедри економічної кітернетики та маркетингу Київського університету технологій та дизайну; м.Київ)

Знайти схожі

9.


    Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
    Посередницький вплив інформації про бренд та залученості на взаємозв'язок між країною походження та вибором бренду [Текст] / Р. Б. Кім, Ч. Ян, Х. Янг // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 60-68 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.428(5КИТ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внешней торговли

   Економіка зовнішньої торгівлі

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
имидж брендов -- імідж брендів -- имидж стран -- імідж країн -- информация о бренде -- китайский рынок -- китайський ринок -- коммуникативные стратегии -- комунікативні стратегії -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- потребительские предпочтения -- споживчі переваги -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- потребительские стереотипы -- споживчі стеретипи -- страны производителей -- країни виробників -- страны происхождения брендов -- країни подження брендів -- уровень вовлеченности -- рівень залученості -- эмпирическое оценивание -- емпіричне оцінювання
Анотація: Ззроблено спробу виявити вплив знань щодо бренду в певній товарній категорії на стереотипи споживачів про країну походження. Результати авторського аналізу демонструють, що країна походження має значний позитивний вплив на надання переваги бренду, а рівень залученості споживача має статистично значущий позитивний посередницький вплив на взаємозв’язок між країною походження та вибором бренду. Інформація про бренд має контрастний вплив на категорії товарів з високою та низькою залученістю. Для товарів з високою залученістю (в нашому випадку – автомобілі) інформація про бренд переважає над інформацією про країну походження, на які споживачі в такому випадку звертають менше уваги. І навпаки, для товарів з низькою залученістю споживачів (у нашому випадку – кава) споживачі звертають більше уваги саме на країну походження.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Ян, Чао (аспірант; асистент Корейського інституту харчових технологій Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея); Янг, Хан (науковий співробітник KISE дослідницього інституту Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея)

Знайти схожі

10.


    Комбо, Фелікс (аспірант кафедри менеджменту в економіці факультету економіки підприємництва Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія).
    Як демографічні чинники визначають рівень задоволеності роботою банку [Текст] : за даними Чехії та Кенії / Ф. Комбо, Тхі Ан Нху Нгуєн // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 239-249 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.262.1г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы

   Фінанси

   Банковская система, 2012-2014 гг.

   Банківська система, 2012-2014 рр.

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Кения
    Кенія

    Чехия

    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- высшее образование -- вища освіта -- гендерные отличия -- гендерні відмінності -- демографические факторы -- демографічні фактори -- клиенты банков -- клієнти банків -- коммерческие банки -- комерційні банки -- люди преклонного возраста -- люди похилого віку -- негативные факторы -- негативні фактори -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивные факторы -- позитивні фактори -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- качество сервису -- якість сервісу -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- электронный банкинг -- електронний банкінг -- SPSS -- специализированное программное обеспечение
Анотація: Визначено, яким чином вік, стать та рівень освіти можуть вплинути на задоволеність клієнтів роботою банку. За допомогою "SPSS 22.0" проаналізовано дані опитування 726 клієнтів банків у Чехії та Кенії. Виявлено суттєві гендерні відмінності в задоволеності роботою банків. Крім того, для людей похилого віку важливим чинником є географічна доступність філіалів банку. Якість електронних послуг банку є більш важливою для клієнтів з вищою освітою. Старші клієнти передусім не задоволені високими цінами та ставками, в той час як для решти вікових груп, безвідносно рівня освіти, найбільш негативним чинником є низька якість послуг онлайн. І нарешті, байдуже ставлення персоналу банку призводить до того, що люди з вищою освітою схиляються до зміни банку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тхі Ан Нху Нгуєн (пошукачка аспірантури Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія)

Знайти схожі

11.


    Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного університету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)).
    Предпольотні очікування в авіатранспортній галузі Південної Африки [Текст] : підтверджуючий факторний аналіз / Й. де Ягер, М. Тахір // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 370-377 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37(6ПАРЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Повітряний транспорт

   Южно-Африканская Республика
    Південно-Африканська Республіка

    ЮАР

    ПАР

Кл.слова (ненормовані):
аэропорты -- аеропорти -- воздушный транспорт -- внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажироперевезення -- дополнительные платные услуги -- додаткові платні послуги -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- личные качества -- особисті якості -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- подтверждающий факторный анализ -- підтверджуючий факторний аналіз -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- предоставляемые услуги -- послуги, що надаються -- предполетные ожидания -- передпольотні очікування -- своевременность -- своєчасність -- качество сервиса -- якість сервісу -- сервисодатели -- сервісонадавачі -- социологические опросы -- соціологічні опитування
Анотація: Зроблено спробу визначити очікування пасажирів відносно додаткових видів діяльності, що пропонуються аеропортом у контексті послуги з авіаперевезення в цілому. Вибірка дослідження складалась з пасажирів, опитаних у Південній Африці, акцент було зроблено на їх очікуваннях відносно персональних послуг в аеропорту. Для виділення ключових факторів використано первинний (розвідувальний) факторний аналіз. Виділено дві основні групи факторів – додаткові платні послуги, що не мають відношення до самого польоту, а також додаткові послуги самого аеропорту. Ступінь важливості окремих факторів в межах даних двох груп визначено шляхом підтверджуючого факторного аналізу.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія)

Знайти схожі

12.


    Вонгліді, Кевін (PhD; директор Дослідницького центру АСЕАН в Таїланді Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Задоволеність клієнтів авіакомпаній [Текст] : порівняння бюджетних та традиційних авіакомпаній / К. Вонгліді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 1. - С. 218-222. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Повітряний транспорт

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
бюджетные авиалинии -- бюджетні авіалінії -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажиропаеревезення -- клиенты авиакомпаний -- клієнти авиакомпаний -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- личные качества персонала авиакомпаний -- особисті якості персоналу авіакомпаній -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международные пассажиры -- міжнародні пасажири -- организационое программирование -- організаційне програмування -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- качество сервиса -- якість сервісу -- сервисодатели -- сервісонадавачі -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика
Анотація: Досліджено задоволеність клієнтів авіалініями Таїланду, проведено порівняння між клієнтами бюджетних та традиційних авіакомпаній. Усього опитано 100 пасажирів 4 бюджетних та 100 пасажирів стандартних авіаліній. Порівняння проведене за 10 факторами (сферами), а саме: місце розташування, ціна, канал придбання квитка, обслуговування під час польоту, безпека, реєстрація на рейс, просування, бренд, пунктуальність роботи та імідж. Результати аналізу опитування показали, що для клієнтів бюджетних авіаліній трьома найголовнішими факторами вибору авіакомпанії є ціна, канал купівлі квитка та місце розташування терміналу. Для клієнтів же традиційних авіакомпаній трьома головними факторами вибору стали бренд, просування та обслуговування під час перельоту.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)