Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=средства массовой коммуникации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Чутова, Н. П. (старший преподаватель кафедры философии Криворожского технического университета).
    Механизм социальной интеракции молодежи и масс-медиа: ценностно-нормативный аспект / Н. П. Чутова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 1. - С. 65-70. - Бібліографія : С.70 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.54
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
засоби масової комунікації -- ЗМІ і молодь -- мас-медіа -- масс-медиа -- СМИ и молодежь -- социальная интеракция -- молодь -- социология молодежи -- социология СМИ -- соціальна інтеракція -- соціологія ЗМІ -- соціологія молоді -- средства массовой коммуникации -- ценности молодежи -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- цінності молоді
Анотація: В статье анализируется специфика взаимодействия масс-медиа и молодежи, подчеркивается доминирующая роль СМИ в формировании ценностной системы молодежи.


Знайти схожі

2.


    Костенко, Наталія (доктор соціологічних наук; завідувач відділу Інституту соціології НАН України).
    Вхопити реальне, коли медіа повсюдно: онтологічний інтерес у культурних дослідженнях і теорії медіа / Наталія Костенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 1. - С. 3-15. - Бібліографія : С.14-15. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.56
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
засоби масової комунікації -- информационный материализм -- інформаційний матеріалізм -- мас-медіа -- масс-медиа -- методология социальных наук -- методологія соціальних досліджень -- методологія соціологічних досліджень -- пост-герменевтика -- постгуманизм -- постгуманізм -- социология коммуникаций -- социология культуры -- соціологія комунікацій -- соціологія культури -- средства массовой коммуникации -- теория коммуникации -- теория медиа -- теорія комунікації -- теорія медіа
Анотація: Вивчається методологія дослідження взаємодії суспільства і новітніх медіа-систем, тотальне медіа-оточення. У культурних дослідженнях і теорії медіа використовуються пост-гуманістичні, пост-герменевтичні, антропоцетричні парадигми. Подано огляд концепц ій Б. Латура, Г.У. Гумбрехта, Ф. Кітлера (теорія інформаційного матеріалізму), М. Мак-Люена.


Дод.точки доступу:
Гумбрехт, Ханс Ульрих \о нем\; Маклюэн, Герберт Маршалл \о нем\; Латур, Бруно \о нем\; Кітлер, Фридрих \о нем\; Киттлер, Фридрих \о нем\

Знайти схожі

3.


    Коломієць, О. Г. (кандидат філософських наук; доцент Національного педагогічного університету ім.М.П.Драгоманова).
    Упередження агресивності засобами міжкультурної комунікації: соціально-філософський аспект / О. Г. Коломієць // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 2. - С. 7-11. - Література : С.11 : 17 назв
УДК
ББК 60.00
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
агресивність -- агрессивность -- засоби масових комунікацій -- коммуникации -- комунікації -- критическое мышление -- критичне мислення -- манипуляционное влияние -- маніпулятивний вплив -- медиакомпетентность -- медиакультура -- медиаобразование -- медіакомпетентність -- медіакультура -- медіаосвіта -- межкультурный диалог -- міжкультурний діалог -- свобода -- средства массовой коммуникации -- туризм -- управленческая деятельность -- управлінська діяльність
Анотація: Аналізується значення міжкультурної комунікації у сучасній управлінській діяльності в умовах глобалізації . Висвітлено роль туризму в формуванні цілісного власного світу особистості за рахунок збагачення етнічними знаннями й комунікативними уміннями. Розкрито роль засобів масової інформації одночасно як системи маніпулювання свідомістю та як вагомого вихо вного потенціалу. Досліджується роль медіаосвіти як умови подолання маніпулятивного впливу засобів масової комунікації, потенційні можливості медіапедагогіки щодо формування критичного мислення особистості.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Романенко, Ю. В. (Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Т.Г. Шевченка).
    Маніпулювання макроідентичністю в масових комунікаціях: до постановки проблеми / Ю. В. Романенко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 8. - С. 89-95. - Література : С.93-95 : 18 назв
УДК
ББК 66.2
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
засоби масової комунікації -- макроідентичність -- манипулирование -- манипуляция -- маніпулювання -- масова комунікація -- массовая коммуникация -- макроидентичность -- национальная идентичность -- національна ідентичність -- политическая манипуляция -- політична маніпуляція -- средства массовой коммуникации
Анотація: Присвячено розгляду загальних аспектів маніпулювання особистістю на рівні ідентичності, що здійснюється в масових комунікаціях.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Литовченко, І. В. (Національний авіаційний університет; Київ).
    Трансформація масової культури в умовах інформатизації / І. В. Литовченко, Ю. С. Іванова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 5. - С. 80-85. - Література : С.84-85 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.56
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
засоби масової комунікації -- информатизация общества -- информационное общество -- информация и культура -- інформатизація суспільства -- інформаційне суспільство -- інформація та культура -- культурна трансформація -- культурная трансформация -- масова культура -- масове виробництво -- массовая культура -- массовое производство -- социология культуры -- соціологія культури -- средства массовой коммуникации -- трансформационные изменения -- трансформация -- трансформация культуры -- трансформаційні зміни -- трансформація -- трансформація культури
Анотація: Розглянуто питання особливостей трансформаційних змін масової культури в умовах інформатизації суспільства. Проаналізовано зв'язок між розвитком і змінами сучасної масової культури з мас-медіа. Зміни останніх років, що пов'язані з розвитком з асобів масової комунікації, зокрема глобальної мережі Інтернет, безпосередньо торкнулися динаміки форм, видів та функцій масової культури. Показано важливість дослідження масової культури як соціального феномена, що пояснюється стрімкими змінами, які в ідбуваються в структурі масової культури та її новими проявами в умовах інформаційного суспільства. В умовах інформатизації суспільства стає можливим швидкий, зручний доступ до різних "продуктів" масової культури.


Дод.точки доступу:
Іванова, Ю. С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Согорін, А. А. (Запорізький національний технічний університет; Запоріжжя).
    Вплив засобів масової комунікації на природні, біологічні та соціально-психологічні чинники в процесі трудової адаптації / А. А. Согорін // Грані. - 2015. - № 4. - С. 62-68. - Бібліографія : С.68 : 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
адаптационные процесы -- адаптаційні процеси -- биологические факторы -- біологічні чинники -- влияние средств массовой коммуникации -- вплив засобів масової комунікації -- економічна соціологія -- ефекти засобів масової комунікації -- засоби масової комунікації -- масова комунікація -- массовая коммуникация -- природні чинники -- природные факторы -- социально-психологические факторы -- социология труда -- соціально-психологічні чинники -- соціологія праці -- средства массовой коммуникации -- трудова адаптація -- трудова діяльність -- трудовая адаптация -- трудовая деятельность -- экономическая социология -- эффекты средств массовой коммуникации
Анотація: В сучасний час засоби масової комунікації грають значну роль у формуванні уявлення соціуму про навколишній світ та безпосередньо впливають на поведінку окремих груп у повсякденній діяльності. Одним із питань процесу трудової діяльності є процес адапта ції індивідів та груп до нових умов праці, а також детермінанти відповідних адаптаційних процесів. У статті досліджено різноманітні прояви впливів засобів масової комунікації на природні, біологічні та соціально-психологічні чинники в процесі трудової адаптації. Підтверджено гіпотезу про вплив ЗМК на чинники, що зумовлюють адаптаційні процеси.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_4\11.pdf

Знайти схожі

7.


    Мисковець, О.
    Ефективність сприяння працевлаштуванню населення через засоби масової комунікації (на прикладі Волинської обласної служби зайнятості) [Текст] / О. Мисковець // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2015. - № 7. - С. 11-17 : табл.-4; рис.-3. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.24
Рубрики: Економіка
   Економіка праці

   Экономика

   Экономика труда

   Україна
    Украина

    Волинська область

    Волынская область

Кл.слова (ненормовані):
ринок праці -- безробіття -- засоби масової комунікації -- укомплектування вакансії -- працевлаштування населення -- інформаційне забезпечення ринку праці -- інформаційні технології в ринку праці -- служби зайнятості -- рынко труда -- безработица -- средства массовой коммуникации -- укомплектованность вакансий -- трудоустройство населения -- информационное обеспечение рынка труда -- информационные технологии на рынке труда -- службы занятости
Анотація: Присвячено вивченню ефективності сприяння працевлаштуванню населення через засоби

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

8.


    Мусієнко, В. Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна).
    Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції [Текст] / В. Д. Мусієнко, К. О. Шульга // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 10. - С. 44-48 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.39(4УКР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики, 2013-2015 гг.

   Економіка інформатики, 2013-2015 рр.

   Украина
    Україна

    Днепропетровская область

    Дніпропетровська область

    Кривой Рог

    Кривий Ріг

Кл.слова (ненормовані):
вирусный маркетинг -- вірусний маркетинг -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- инновационное развитие -- інноваційний розвиток -- инновационные стратегии -- інноваційні стратегії -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- медиа-коммуникации -- медіа-комунікації -- мобильный маркетинг -- мобільний маркетинг -- организационные аспекты -- організаційні аспекти -- партизанский маркетинг -- партизанський маркетинг -- передовой опыт -- передовий досвід -- рекламные агентства -- рекламні агенції -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- средства массовой коммуникации -- засоби масової комунікації -- СМИ -- ЗМІ -- фирмы-конкуренты -- фірми-конкуренти -- электронная почта -- електронна пошта
Анотація: Розкрито сутність та роль організації маркетингових комунікацій в діяльності підприємства та важливість інноваційного розвитку комунікаційної політики. Проведено аналіз маркетингової політики комунікацій рекламної агенції «Нова Медіа» та порівняння з комунікаційною діяльністю фірми-конкурента. Запропоновано шляхи інноваційного розвитку та вдосконалення роботи рекламної агенції з організації маркетингових комунікацій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Шульга, К.О. (студентка; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна); Нова Медиа, украинское ООО \о нем\Нова Медіа, українське ТОВ \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)