Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=стратегія бренду міста<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Саніна, Ольга.
    Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста / О. Саніна, М. Пирч // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 5. - С. 29-37 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
стратегія бренду міста -- стратегия бренда города -- бренд міста -- бренд города -- брендінг міста -- брендинг города -- етапи стратегії бренду -- этапы стратегии бренда -- алгоритм розроблення стратегії бренду міст -- алгоритм разработки стратегии бренда городов -- алгоритм реалізації стратегії бренду міст -- алгоритм реализации стратегии бренда городов -- SWOT-аналіз -- PEST-аналіз -- інструменти дослідження міста -- инструменты исследования города -- позиціонування міст -- позицирование городов -- приклади позиціонування міст -- примеры позицирования городов -- бренды малых городов -- бренди малих міст
Анотація: Присвячено алгоритму розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Проаналізовано поняття "бренд міста" та "брендинг міста".

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\mavu_2014_5.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Пирч, Мар’яна

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)