Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торговая инфраструктура<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Яцюк, Г. (Голова Ради директорів ЗАТ "Українська фондова біржа").
    Модернізація торговельної інфраструктури ринку цінних паперів / Г. Яцюк // Економіка України. - 2010. - № 12. - С. 44-48
УДК
ББК 65.264
Рубрики: Економіка
   Ринок цінних паперів

   Экономика

   Рынок ценных бумаг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
доповіді -- науково-практичні конференції -- цінні папери -- ринок цінних паперів -- торговельна інфраструктура -- фондовий ринок -- розвиток торговельної інфраструктури -- державне регулювання -- біржові договори -- доклады -- научно-практические конференции -- ценные бумаги -- рынок ценных бумаг -- торговая инфраструктура -- фондовый рынок -- развитие торговой инфраструктуры -- государственное регулирование -- биржевые договоры
Анотація: Міститься текст доповіді Голови Ради директорів ЗАТ "Українська фондова біржа".


Дод.точки доступу:
Сучасний стан і перспективи розвитку фондового ринку в Україні, науково-практична конференція \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Собчик, Геновефа.
    Умови та звички домогосподарств в Польщі та Україні в процесі закупівель товарів широкого вжитку [Текст] / Г. Собчик, Є. Крикавський, Н. Глинський // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 1. - С. 32-41 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Польща

    Украина

    Польша

Кл.слова (ненормовані):
роздрібна торгівля -- види магазинів -- споживчий вибір -- відмінності ринків -- вартість праці -- купівельна спроможність споживачів -- торговельна інфраструктура -- культурне середовище -- розничная торговля -- виды магазинов -- потребительский выбор -- отличия рынков -- стоимость труда -- покупательская способность потребителей -- торговая инфраструктура -- культурная среда -- преференції клієнтів -- преференции клиентов
Анотація: Проведено порівняльний аналіз преференцій клієнтів роздрібних магазинів в Польщі та Україні. Інформаційною базою для такого аналізу було дослідження думки домогосподарств з різних регіонів цих країн. Дослідження показало цілий спектр відмінностей, які мають місце на польському та українському ринках. Було доведено, що значна частина цих відмінностей спричинена такими чинниками як вартість праці, купівельна спроможність споживачів, рівень розвитку торговельної інфраструктури, відмінності, що лежать в площині культурного середовища.


Дод.точки доступу:
Крикавський, Євген; Глинський, Назар

Знайти схожі

3.


    Апопій, Віктор Володимирович (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри комерційної діяльності та підприємництва).
    Стратегічні пріоритети розвитку торгівлі в сільській місцевості [Текст] / В. В. Апопій, Г. В. Апопій // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2017. - № 2. - С. 89-97. - Бібліогр.: с. 96. - табл., рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
торгівля в сільській місцевості -- сільські території -- роздрібна торгівля -- оптова торгівля -- торговельна інфраструктура -- ресурсний потенціал -- стратегічні пріоритети -- концептуальна модель торгівлі -- торговля в сельской местности -- сельские территории -- розничная торговля -- оптовая торговля -- торговая инфраструктура -- ресурсный потенциал -- стратегические приоритеты -- концептуальная модель торговли
Анотація: Проаналізовано стан і тенденції функціонування торгівлі в сільській місцевості, виявлено суттєві деформації, суперечливості в її діяльності, а також невідповідність завданням сучасної політики активізації розвитку сільських територій. Обґрунтовано стратегічні пріоритети розвитку сільської торгівлі під впливом домінуючих чинників та умов, розкрито зміст і спрямованість перспективного розвитку торгівлі на селі. Запропоновано концептуальну структурну моделі сільської торгівлі на засадах диверсифікації торговельної діяльності, кооперування, горизонтальної та вертикальної інтеграції.


Дод.точки доступу:
Апопій, Геннадій Вікторович (кандидат економічних наук; викладач)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)