Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=целевые группы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Удод, Олександр (директор Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; доктор історичних наук; професор; член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України).
    Рейтингове оцінювання вищих навчальних закладів у 2010/11 навчальному та у 2011 календарному роках / О. Удод, В. Ямковий // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 12. - С. 7-44 : табл., рис.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- моніторинг якості освіти -- мониторинг качества образования -- національна система моніторингу якості освіти -- ннациональная система мониторинга качества образования -- рейтингове оцінювання -- рейтинговая оценка -- стратифікація ВНЗ -- стратификация ВУЗа -- система рейтингового оцінювання -- система рейтинговой оценки -- цільові групи -- целевые группы -- змістовна структура системи -- смысловая структура системы -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- рейтингові таблиці ВНЗ -- рейтинговые таблицы ВУЗа -- проекти
Анотація: Розкривається методологія рейтингового оцінювання, здійснюваного Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти МОНМС України. Наводяться Рейтингові таблиці ВНЗ України за 2011 рік.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_12\ст.2.pdf

Дод.точки доступу:
Ямковий, В'ячеслав (завідувач сектору Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; заслужений працівник освіти України); Національна система рейтингового оцінювання ВНЗ, проект \о произв.\Национальная система рейтинговой оценки ВУЗа, проект \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Співаковська, Тетяна (кандидат економічних наук; доцент Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут").
    Використання маркетингових інструментів на українському автомобільному ринку / Т. В. Співаковська, С. В. Співаковський // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 7. - С. 59-63 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроения

   Економіка машинобудування

   Украина

   Україна

Кл.слова (ненормовані):
автомобильный рынок -- автомобільний ринок -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- оценочные методы -- оціночні методи -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- потребительские предпочтения -- споживчі уподобання -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- стратегические конкурентные группы -- стратегічні конкурентні групи -- цільові групи -- целевые группы -- карти стратегічних груп -- карты стратегических групп -- ціна продукції-частка ринку -- цена продукции-часть рынка -- ціна продукції-імідж марки авто -- цена продукции-имидж марки авто
Анотація: Проаналізовано ситуацію на українському автомобільному ринку та фактори, що впливають на тенденції на цьому ринку. Запропоновано сегментацію автомобільного ринку України, а також класифіковано фактори впливу на конкурентоспроможність учасників автомобільного ринку України. На основі отриманої класифікації здійснено ступеневий аналіз конкуренції на ринку автомобілів. Використано карти стратегічних груп конкурентів для оцінювання конкурентної ситуації на ринку легкових автомобілів України. На прикладі автомобілів марки Hyundai запропоновано стратегічні підходи до оцінювання конкурентних позицій підприємств, що здійснюють свою діяльність на території України. Проведено аналіз сприйняття цільовими споживачами вигід, які створюються завдяки використанню підприємствами маркетингових інструментів, а також надано рекомендації стосовно використання маркетингових інструментів для посилення конкурентних позицій учасників ринку в нових ринкових умовах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Співаковський, С.В. (кандидат економічних наук; доцент Унверситету еономіки та права "КРОК")

Знайти схожі

3.


    Ефимец, Светлана (руководитель отдела развития бизнеса, рекламы и PR).
    Топ-5 трендов контент-маркетинга, которые станут ведущими в 2017 году [Текст] / С. Ефимец // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 6. - С. 38-39. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
интернет-продвижение -- рекомендательный контент -- целевой контент-маркетинг -- видеоконтент -- эфемерный контент -- потребности аудитории -- целевые группы -- інтернет-просування -- рекомендаційний контент -- цільовий контент-маркетинг -- відеоконтент -- ефемерний контент -- потреби споживачів -- цільові групи
Анотація: Дан краткий обзор основных видов контент-маркетинга, которые займут ключевые позиции в 2017 году.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)