Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=імідж країн<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Шедяков, Володимир (доктор соціологічних наук).
    Інформаційне забезпечення конкурентоспроможності країни в контексті розвитку бюджетної системи / В. Шедяков // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 10-15. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.261
Рубрики: Економіка
   Фінансова система

   Экономика

   Финансовая система

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
бюджетна політика -- бюджетная политика -- бюджетна система -- бюджетная система -- конкурентоспроможність країн -- конкурентоспособность стран -- модернізація країн -- модернизация стран -- імідж країн -- имидж стран -- інформаційна конкурентоспроможність -- информационная конкурентоспособность -- інформаційні технології -- информационные технологии -- управлінські технології -- управленческие технологии -- управлінські рішення -- управленческие решения -- багаторівневе управління -- многоуровневое управление -- соціальне управління -- социальное управление -- регіональна політика -- региональная политика -- територіальний брендинг -- территориальный брендинг -- глобалізація -- глобализация -- синергетика -- інформативна комунікативність -- информативная коммуникабельность -- культура соціально-інформаційної системи -- культура социально-информационной системы -- постмодернизм
Анотація: З метою оптимізації бюджетної політики України в статті розглянуті різні позиції та погляди на взаємодію інформаційних відносин різноманітних суспільних систем у контексті соціального та економічного здвигу відповідно до трансформацій країни. Розглянуто проблему необхідності активізації використання регіональних традицій та звичаїв.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Неприцька, Т. І. (Вінницький обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників; Вінниця).
    Місце польської мови в багатомовному просторі Європейського Союзу / Т. І. Неприцька // Грані. - 2015. - № 4. - С. 86-90. - Бібліографія : С.89-90 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 66.4(0),4
Рубрики: Міжнародні відносини
   Международные отношения

   Європа
    Европа

    Польща

    Польша

Кл.слова (ненормовані):
европейское языковое пространство -- європейський мовний простір -- имидж стран -- имидж Польши -- імідж країн -- імідж Польщі -- культура -- культурний простір -- культурное пространство -- мовна політика -- мовна політика Європейського Союзу -- польский язык -- польська мова -- польщизна -- языковая политика -- языковая политика Европейского Союза
Анотація: Досліджено позицію польської мови у багатомовному просторі Європейського Союзу і визначені чинники, які сприяють набуттю нею популярності й поширенню в Європі. Велика територія та кількість населення визначають чималу присутність польської мо ви в Європейському Союзі. Інтенсивний економічний розвиток сприяє популяризації вивчення та використання польської мови у бізнес-колах, хоча домінуючою мовою була і залишається англійська. У статті зазначені також ряд пересторог, що походять із істори чного минулого залежного та напівзалежного існування польського народу: перебування польської мови і культури в тіні німецькомовного та російськомовного культурного простору, негативний імідж сучасної Польщі, нізький рівень обізнаності європейців із з добутками польської культури, відсутність популярності та несформована економічна потреба у вивченні польської мови за кордоном.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_4\15.pdf

Дод.точки доступу:
\о нем\; \про нього\

Знайти схожі

3.


    Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
    Вплив іміджу країни та бренду на лояльність споживачів [Текст] : за умови очевидності походження та локалізації виробництва / Р. Б. Кім, Йїнг Жіє Лі // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 5. - С. 95-102 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.428(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внешней торговли

   Економіка зовнішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
имидж брендов -- імідж брендів -- имидж стран -- імідж країн -- ммаркетинг -- коммуникативные стратегии -- комунікативні стратегії -- лояльность потребителей -- лояльність споживчів -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- локализация производства -- локалізація виробництва -- страны производителей -- країни виробників -- страны происхождения брендов -- країни подження брендів
Анотація: Проведено емпіричне оцінювання впливу іміджу країни-виробнша та бренду на ставлення споживачів до бренду за умови, що походження бренду та країни локалізації виробництва досить очевидні. Продемонстровано, що імідж країни та імідж бренду впливають на сприйняття споживачів, незалежно один від одного. Результати та висновки дослідження можуть бути використані для розробки комунікаційних стратегій, як національних, так і для окремих брендів. Для обох досліджених категорій товарів (продукт харчування та медикамент) довіра до бренду впливає на лояльність більше, ніж задоволеність самим товаром. Для продуктів харчування імідж країни має набагато бііьший вплив, ніж імідж окремого бренду. Для медикаментів — навпаки, країна походження не має суттєвого впливу при формування споживчої довіри.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Йїнг Жіє Лі (науковий співробітник дослідницького інституту KIFE Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея)

Знайти схожі

4.


    Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
    Посередницький вплив інформації про бренд та залученості на взаємозв'язок між країною походження та вибором бренду [Текст] / Р. Б. Кім, Ч. Ян, Х. Янг // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 60-68 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.428(5КИТ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внешней торговли

   Економіка зовнішньої торгівлі

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
имидж брендов -- імідж брендів -- имидж стран -- імідж країн -- информация о бренде -- китайский рынок -- китайський ринок -- коммуникативные стратегии -- комунікативні стратегії -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- потребительские предпочтения -- споживчі переваги -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- потребительские стереотипы -- споживчі стеретипи -- страны производителей -- країни виробників -- страны происхождения брендов -- країни подження брендів -- уровень вовлеченности -- рівень залученості -- эмпирическое оценивание -- емпіричне оцінювання
Анотація: Ззроблено спробу виявити вплив знань щодо бренду в певній товарній категорії на стереотипи споживачів про країну походження. Результати авторського аналізу демонструють, що країна походження має значний позитивний вплив на надання переваги бренду, а рівень залученості споживача має статистично значущий позитивний посередницький вплив на взаємозв’язок між країною походження та вибором бренду. Інформація про бренд має контрастний вплив на категорії товарів з високою та низькою залученістю. Для товарів з високою залученістю (в нашому випадку – автомобілі) інформація про бренд переважає над інформацією про країну походження, на які споживачі в такому випадку звертають менше уваги. І навпаки, для товарів з низькою залученістю споживачів (у нашому випадку – кава) споживачі звертають більше уваги саме на країну походження.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Ян, Чао (аспірант; асистент Корейського інституту харчових технологій Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея); Янг, Хан (науковий співробітник KISE дослідницього інституту Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея)

Знайти схожі

5.


    Мельник, Тетяна Миколаївна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою міжнародної економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет").
    Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції / Т. М. Мельник, А. С. Варібрусова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2018. - № 1. - С. 137-142. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.42(0)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Великобритания
    Велика Британія

    Германия

    Німеччина

    США

    Швейцария

    Швейцарія

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- глобальная конкуренция -- глобальна конкуренція -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- имидж стран -- імідж країн -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- международный брендинг -- міжнародний брендинг -- национальная конкурентоспособность -- національна конкурентоспроможність -- национальные бренды -- національні бренди -- национальный репутационный капитал -- національний репутаційний капітал -- политика национального брендинга -- політика національного брендингу -- продвижение бренда -- просування бренду -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- специфические особенности -- специфічні особливості -- імидж країни -- имидж страны -- репутация брендов -- репутація брендів
Анотація: Формування національного оренду як фактора національної конкурентоспроможності, що є важливою важливою передумовою успішного виходу вітчизняних товарів і послуг на міжнародні ринки потребує ідентифікацію детермінант, що визначають успішність його просування та ефективне позиціонування у світовому просторі. З'ясовано специфіку національного брендингу розвинутих країн - Великобританії, США, Німеччини та інших. Встановлені ключові детермінанти формування національного бренду, які дозволяють отримувати переваги в глобальній конкуренції.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Варібрусова, А.С. (аспірант кафедрою міжнародної економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет")

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)