Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=Social Media<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


   
    Social CRM: керуючи досвідом клієнта // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 39-40 : ил. . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.26
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
Social Media -- бизнес и клиенты -- каналы коммуникаций -- социальные сети -- бізнес і клієнти -- канали комунікацій -- соціальні мережі
Анотація: Розвиток Social Media по-новому розставив акценти у комунікації між бізнесом та кліентами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)