Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=fuzzy VIKOR<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Дінчер, Хасан
(старший викладач кафедри фінансів та банківської справи Університету Бейкент; м.Стамбул; Туреччина; PhD (фінанси)).
Вплив рівня інтегрованої маркетингової комунікації на показники роботи банків : аналіз за методом
fuzzy
VIKOR
/ Х. Дінчер, Ю. Хаджіоглу, Р. Їлмаз> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 247-260 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.262.1в7-5 + 65.053в
Рубрики:
Экономика
Економіка
Банковская система
Банківська система
Экономический анализ
Економічний аналіз
Кл.слова (ненормовані):
банковские операции
--
банківські операції
--
банкротство
--
банкрутство
--
государственное регулирование экономики
--
державне регулювання економіки
--
интегрированные маркетинговые коммуникации
--
інтегровані маркетингові комунікації
--
коммерческие банки
--
комерційні банки
--
корпоративные стратегии
--
корпоративні стратегії
--
маркетинговые стратегии
--
маркетингові стратегії
--
оценочные показатели
--
оціночні показники
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
--
финансовая несостоятельность
--
фінансова неспроможність
--
финансовая результативность
--
фінансова результативність
--
финансовое прогнозирование
--
фінансове прогнозування
--
финансовые дефлоты
--
фінансові дефолти
--
fuzzy
VIKOR
--
экономическая эфективность
--
економічна ефективність
Анотація:
Описано ланцюгову реакцію банківських банкрутств у розвинених економіках і можливість суверенних дефолтів при рекордних показниках кредитних дефолтів, при цьому вжиті урядом заходи призвели до негативного впливу на показники роботи банків. Жорстка конкуренція на фінансовому ринку з відносно невеликим прибутком і нові механізми регулювання банківської діяльності призвели до обмеження розвитку банків на ринках капіталу. Підхід інтегрованої маркетингової комунікації (IMC) зіставляє ефективні маркетингові і корпоративні стратегії. Результати аналізу за методом
fuzzy
VIKOR
показали, що 1) ефективна робота банку залежить як від фінансових, так і від нефінансових параметрів; 2) ефективні маркетингові заходи покращують показники роботи; 3) IMC зв'язує маркетингові операції і стратегії; 4) підхід інтегрованої маркетингової комунікації дозволяє перевершити конкуруючі банки; 5) акційні показники банків із системою IMC визначають рейтинг банку.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Хаджіоглу, Юміт (старший викладач кафедри фінансів та банківської справи Університету Бейкент; м.Стамбул; Туреччина; PhD (фінанси)); Їлмаз, Реджеп (старший викладач кафедри зв'язків з громадськістю Університету Бейкент; м.Стамбул; Туреччина; PhD (комунікації))
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)