Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=fuzzy VIKOR<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Дінчер, Хасан (старший викладач кафедри фінансів та банківської справи Університету Бейкент; м.Стамбул; Туреччина; PhD (фінанси)).
    Вплив рівня інтегрованої маркетингової комунікації на показники роботи банків : аналіз за методом fuzzy VIKOR / Х. Дінчер, Ю. Хаджіоглу, Р. Їлмаз // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 247-260 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1в7-5 + 65.053в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Экономический анализ

   Економічний аналіз

Кл.слова (ненормовані):
банковские операции -- банківські операції -- банкротство -- банкрутство -- государственное регулирование экономики -- державне регулювання економіки -- интегрированные маркетинговые коммуникации -- інтегровані маркетингові комунікації -- коммерческие банки -- комерційні банки -- корпоративные стратегии -- корпоративні стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- оценочные показатели -- оціночні показники -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- финансовая несостоятельность -- фінансова неспроможність -- финансовая результативность -- фінансова результативність -- финансовое прогнозирование -- фінансове прогнозування -- финансовые дефлоты -- фінансові дефолти -- fuzzy VIKOR -- экономическая эфективность -- економічна ефективність
Анотація: Описано ланцюгову реакцію банківських банкрутств у розвинених економіках і можливість суверенних дефолтів при рекордних показниках кредитних дефолтів, при цьому вжиті урядом заходи призвели до негативного впливу на показники роботи банків. Жорстка конкуренція на фінансовому ринку з відносно невеликим прибутком і нові механізми регулювання банківської діяльності призвели до обмеження розвитку банків на ринках капіталу. Підхід інтегрованої маркетингової комунікації (IMC) зіставляє ефективні маркетингові і корпоративні стратегії. Результати аналізу за методом fuzzy VIKOR показали, що 1) ефективна робота банку залежить як від фінансових, так і від нефінансових параметрів; 2) ефективні маркетингові заходи покращують показники роботи; 3) IMC зв'язує маркетингові операції і стратегії; 4) підхід інтегрованої маркетингової комунікації дозволяє перевершити конкуруючі банки; 5) акційні показники банків із системою IMC визначають рейтинг банку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хаджіоглу, Юміт (старший викладач кафедри фінансів та банківської справи Університету Бейкент; м.Стамбул; Туреччина; PhD (фінанси)); Їлмаз, Реджеп (старший викладач кафедри зв'язків з громадськістю Університету Бейкент; м.Стамбул; Туреччина; PhD (комунікації))

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)