Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>U=637.3:[658.8:339.1](477)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Pariy, L. V.
    Consumer Preferences Formation in the Cheese Market Under the New Business Conditions / L. V. Pariy // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - N 2 (28). - P58-65 : il., a-tabl. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2151/2051. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/126. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Сільське господарство
   Сельское хозяйство

   Маркетинг

   Торгівля

   Торговля

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
consumer preferences -- споживчі уподобання -- cheese market -- сирний ринок -- consumers -- споживачі -- business -- бізнес -- consumer value -- споживча цінність -- market segmentation -- сегментація ринку

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)