Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дубовик, Тетяна Віталіївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Дубовик, Тетяна Віталіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; Україна).
    Взаємодія груп громадськості при формуванні е-довіри / Т. В. Дубовик // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 1. - С. 88-91 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- жизненные циклы -- життєві цикли -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- независимые партнеры -- незалежні партнери -- общественность -- громадськість -- потребительское доверие -- споживча довіра -- торговые предприятия -- торговельні підприємства -- е-доверие -- е-довіра -- модель формування е-довіри споживачів -- модель формирования е-доверия потребителей
Анотація: Наведено аналіз проблем формування та зміцнення е-довіри споживачів до ІНТЕРНЕТ-магазинів та розроблено модель формування е-довіри споживачів на основі чотирьох фаз життєвого циклу та на основі цього запропоновано ІНТЕРНЕТ-маркетингові комунікації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Дубовик, Тетяна Віталіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; Україна).
    Управління інтегрованими інтернет-маркетинговими комунікаціями підприємств [Текст] / Т. В. Дубовик, В.В. Ортинська // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 10. - С. 61-65 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- методологія маркетингу -- методология маркетинга -- маркетинговые коммуникации предприятий -- маркетингові комунікації підприємств -- интернет-маркетинговые коммуникации предприятий -- інтернет-маркетингові комунікації підприємств -- интегрированные коммуникационные технологии -- інтегровані коммунікаційні технології -- кросс-функциональность -- крос-функціональність -- терминология -- термінологія -- управленческие системы -- управлінські системи -- цифровая информация -- цифрова інформація
Анотація: Наведено аналіз проблем формування інтегрованих маркетингових комунікацій з урахуванням розвитку цифрових технопопй, визначено поняття інтегрованих ІНТЕРНЕТ-маркетингових комунікацій, обґрунтовані основні принципи та елементи побудови системи управління ІНТЕРНЕТ-маркетинговими комунікаціями.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Ортинська, В.В. (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)