Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Дубовик, Тетяна Віталіївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Дубовик
,
Тетяна
Віталіївна
(кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; Україна).
Взаємодія груп громадськості при формуванні е-довіри / Т. В.
Дубовик
> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 1
. - С. 88-91 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
жизненные циклы
--
життєві цикли
--
ИНТЕРНЕТ-магазины
--
ІНТЕРНЕТ-магазини
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
независимые партнеры
--
незалежні партнери
--
общественность
--
громадськість
--
потребительское доверие
--
споживча довіра
--
торговые предприятия
--
торговельні підприємства
--
е-доверие
--
е-довіра
--
модель формування е-довіри споживачів
--
модель формирования е-доверия потребителей
Анотація:
Наведено аналіз проблем формування та зміцнення е-довіри споживачів до ІНТЕРНЕТ-магазинів та розроблено модель формування е-довіри споживачів на основі чотирьох фаз життєвого циклу та на основі цього запропоновано ІНТЕРНЕТ-маркетингові комунікації.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
2.
Дубовик
,
Тетяна
Віталіївна
(кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; Україна).
Управління інтегрованими інтернет-маркетинговими комунікаціями підприємств [Текст] / Т. В.
Дубовик
, В.В. Ортинська> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 10
. - С. 61-65 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
методологія маркетингу
--
методология маркетинга
--
маркетинговые коммуникации предприятий
--
маркетингові комунікації підприємств
--
интернет-маркетинговые коммуникации предприятий
--
інтернет-маркетингові комунікації підприємств
--
интегрированные коммуникационные технологии
--
інтегровані коммунікаційні технології
--
кросс-функциональность
--
крос-функціональність
--
терминология
--
термінологія
--
управленческие системы
--
управлінські системи
--
цифровая информация
--
цифрова інформація
Анотація:
Наведено аналіз проблем формування інтегрованих маркетингових комунікацій з урахуванням розвитку цифрових технопопй, визначено поняття інтегрованих ІНТЕРНЕТ-маркетингових комунікацій, обґрунтовані основні принципи та елементи побудови системи управління ІНТЕРНЕТ-маркетинговими комунікаціями.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Ортинська, В.В. (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)