Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Мок Кім Ман Менді@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Мок Кім Ман Менді (канпровідлний викладач Університету Нілаї; Малайзія).
    "Миситецтво війни" Сунь Цзи в застосуванні до інноваційного та таргетованого маркетингу [Текст] / Мок Кім Ман Менді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 8-13. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
вариативная гибкость -- варіативна гнучкість -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- выход на рынок -- виход на ринок -- инновационный маркетинг -- інноваційний маркетинг -- конкуренты -- конкуренти -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- организационный менеджмент -- організаційний менеджмент -- сбытовые стратегии -- збутові стратегії -- ситуационные преимущества -- ситуаційні переваги -- таргетированный маркетинг -- таргетований маркетинг -- синергетическая эффетивность -- синергетична ефективність
Анотація: Розглянуто вчення Сунь Цзи «Мистецтво війни» з позицій інноваційного та маркетингового підходів до менеджменту організацій (фірм). Акцент у дослідженні зроблено на гнучкості, варіативності дій та інноваційності, а також на ситуативних та організаційних перевагах організацій (фірм). Продемонстровано зв'язок між мистецтвом ведення війни та таргетованим маркетингом. Синергетичний ефект від спііьного застосування стародавнього вчення «Мистецтва війни» та інноваційного маркетингу здатен значно постити конкуретоспроможність організацій (фірм).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Сунь-Цзи (китайский стратег; мфслитель; автор знаменитого трактата по военному делу "Искусство войны" ; 6 в. до н.э.) \о нем\; Искусство войны, трактат \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Мок Кім Ман Менді (провідний викладач Університету Нілаї; Малайзія).
    Цінність імені бренду [Текст] : приклад застосування моделі Аакера / Мок Кім Ман Менді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 120-125. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(5МАЛ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
Аакера модель -- брендинг -- брендінг -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- бренды стран -- бренди країн -- имена брендоа -- імена брендів -- капитал бренда -- капітал бренду -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- логотипы -- логотипи -- миссия брендов -- місія брендів -- модель Аакера -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивный имидж -- позитивний імідж -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- слоганы -- слогани -- узнаваемые бренды -- впізнавані бренди
Анотація: Описано важливість капіталізації цінності імені бренду, а також роль моделі Аакера, альтернативних підходів до брендингу та оцінювання іміджу при аналізі та побудові сильного бренду. Розглянуто три складові образу бренду — ім'я, лого та слоган — які разом мають генерувати позитивний результат щодо впізнаваност ібренду та формування іміджу у відповідності до бачення та місії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)