Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ткачук, С. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Ткачук, С. В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Формування інвестиційного портфеля підприємства як інструмента зміцнення іміджу на існуючих та нових сегментах ринку / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 3. - С. 75-80 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-56
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы предприятий

   Фінанси підприємств

Кл.слова (ненормовані):
инвестиции -- інвестиції -- инвестиционные портфели -- інвестиційні портфелі -- инвестиционные проекты -- інвестиційні проекти -- инвестиционные ресурсы предприятий -- інвестиційні ресурси підприємств -- капиталовложения -- капіталовкладення -- реальное инвестирование -- реальне інвестування -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- финансовые источники -- фінансові джерела -- финансовый инструментарий -- фінансовий інструментарій -- фирменная имиджелогия -- фірмова іміджелогія -- виробничі підприємства -- производственные предприятия
Анотація: Проанаізовано необхідність формування інвестиційного портфеля підприємства з урахуванням усієї сукупності взаємопов'язаних та незалежних інвестиційних проектів. Пропонується бачення інвестиційного портфеля як цілеспрямовано сформованої сукупності взаємопов'язаних проектів реального та фінансового інвестування, які б, представляючи єдиний цикл, забезпечили реалізацію інвестиційної стратегії у відповідності до загальної стратегії та місії підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Ткачук, С. В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Теоретичні та практичні підходи до розуміння та класифікації споживчих потреб / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. - № 5. - С. 7-12 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.011.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Основы теории рыночного хозяйства

   Основи теорії ринкового господарства

Кл.слова (ненормовані):
споживча поведінка -- потребительское поведение -- вторинні потреби -- вторичные потребности -- ключевые факторы совершения покупок -- ключові фактори здійснення покупок -- личностные типы -- особистисні типи -- маркетинговое классифицирование -- маркетингове класифікуання -- первичные потребности -- первинні потреби -- поведенческие стратегии -- поведінкові стратегії -- потребительские потребности -- споживчі потреби -- практические подходы -- практичні підходи
Анотація: Проаналізовано існуючі підходи до розуміння категорії “потреба”, погляди на класифікацію потреб та їхню ієрархію. Пропонується бачення споживчих потреб з урахуванням психологічних та маркетингових аспектів, а також їхня класифікація з погляду наявності чи відсутності у них аспекту самореалізації.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\2.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Ткачук, С. В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Методичні засади формування транспортної стратегії підприємства як важливий інструмент забезпечення товароруху від виробника до кінцевого споживача / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 4. - С. 94-100 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.40в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Логистика

   Логістика

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- внешние перевозчики -- зовнішні перевізники -- ВЭД -- ЗЕД -- интермодальные перевозки -- інтермодальні перевезення -- товародвижение -- товарорух -- транспортно-экспедиционные услуги -- транспортно-експедиційні послуги -- транспортные стратегии предприятий -- транспортні стратегії підприємств
Анотація: Запропоновано методичні засади формування транспортної стратегії для підприємств-суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності. Визначені складові транспортної стратегії; проаналізовані фактори впливу на вибір виду транспорту та способу транспортування. Подано алгоритм формування транспортної стратегії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Ткачук, С. В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Специфіка комунікативної політики підриємств сфери послуг / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 12. - P95-99 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.43г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сферы услуг

   Економіка сфери послуг

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная политика -- комунікативна політика -- неосязаемость услуг -- невідчутність послуг -- продвижение услуг -- просування послуг -- повышение осязаемости -- підвищення відчутності -- сервисные предприятия -- сервісні підприємства
Анотація: Проаналізовано особливості комунікативної політики сфери послуг з урахуванням специфіки послуг, систематизуються існуючі підходи до розроблення заходів просування послуг як інструменту залучення споживачів, збільшення частки ринку та прибутків. Пропонується бачення відчутності послуги та конкретизуються шляхи її підвищення при реалізації комунікативної політики.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Ткачук, С. В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 220-228 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.442г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика бытового обслуживания населения

   Економіка побутового обслуговування населення

Кл.слова (ненормовані):
контактный персонал -- контактний персонал -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- продуктовая политика -- продуктова політика -- процесс предоставления услуги -- процес надання поcлуги -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- сервисные предприятия -- сервісні підприємства -- услуги -- послуги -- сфера послуг -- сфера услуг
Анотація: Проаналізовано існуючі елементи продуктової політики та запропоновано додаткові елементи. За допомогою синтезу усіх проаналізованих елементів, складових та чинників подано модель продуктової політики підприємств сфери послуг як систему взаємодії елементів, покликану забезпечити відповідний рівень задоволеності споживача.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Стахурська, Світлана Анатоліївна (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій); Стахурський, Валерій Олександрович (провідний викладач кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ); Битнер, М.Д. (американский маркетолог) \о ней\

Знайти схожі

6.


    Стахурська, Світлана Анатоліївна (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій).
    Сучасна система комунікацій підприємства як чинник успішної діяльності на ринку [Текст] / С. А. Стахурська, С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 12. - С. 112-115 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ, БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
внешние коммуникации -- зовнішні комунікації -- внутренние коммуникации -- внутрішні комунікації -- коммуникационные системы предприятий -- комунікаційні системи підприємств -- информационный обмен подразделений предприятий -- інформаційний обмін підрозділів підприємств -- подсистемы -- підсистеми -- рыночная эффективность коммуникаций -- ринкова ефективність комунікацій -- системные составляющие -- системні складові -- терминология -- термінологія -- электронные средства передачи информации. -- електронні засоби передачі інформації
Анотація: Досліджено складові інформаційного обміну підприємства, аналізується доцільність застосування електронних засобів передачі інформації На основі досліджень пропонується система комунікацій підприємства як сукупність трьох взаємопов'язаних підсистем, розглядаються елементи кожної підсистеми, їхній взаємозв'язок та значення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ткачук, С.В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)