Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Янишин, Я. С.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Янишин, Я. С. (кандидат економічних наук; доцент; Львівський національний аграрний університет).
    Розвиток вітчизняного молочного скотарства в контексті світових тенденцій ринку молока / Я. С. Янишин, Ю. П. Кашуба // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 4. - С. 82-85 : табл. - (Зовнішньоекономічні відносини). - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
УДК
Рубрики: Молочна промисловість
   Молочная промышленность

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
національна економіка -- национальная экономика -- сільське господарство -- сельское хозяйство -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- молочне скотарство -- молочное скотоводство -- молокопереробна промисловість -- молокоперерабатывающая промышленнось
Анотація: Здійснено аналіз сучасного стану розвитку галузі молочного скотарства як важливої галузі сільського господарства.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Кашуба, Ю. П.

Знайти схожі

2.


    Янишин, Я. С. (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри міжнародної економіки та менеджменту ЗЕД; Львівський національний аграрний університет).
    Удосконалення організації управління збутом продукції в агропідприємстві / Я. С. Янишин, Ю. П. Кашуба // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 9. - С. 67-70. - (Аграрний менеджмент і підприємництво). - Бібліогр. наприкінці ст., 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Сільськогосподарська продукція
   Сельскохозяйственная продукция

Кл.слова (ненормовані):
рынки сельскохозяйственной продукции -- ринки сільськогосподарської продукції -- сбыт сельскохозяйственной продукции -- збут сільськогосподарської продукції -- сбытовая политика -- збутова політика -- агропредприятия -- агропідприємства -- управление сбытом -- управління збутом -- сбытовая деятельность предприятий -- збутова діяльність підприємств -- продаж сільськогосподарської продукції -- продажа сельскохозяйственной продукции -- маркетинговые концепции -- маркетингові концепції -- рыночная экономика -- ринкова економіка -- отечественная продукция -- вітчизняна продукція -- спрос потребителей -- попит споживачів -- платежеспособный спрос потребителей -- платоспроможний попит споживачів
Анотація: Обґрунтовано важливість організації управління збутом для агропідприємств, досліджено теоретичні й методичні засади управління збутовою діяльністю, проаналізовано чинники, які необхідно враховувати при управлінні збутом у сільськогосподарських підприємствах, визначено суть і значення маркетингової концепції в останніх.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Кашуба, Ю. П. (кандидат економічних наук; Львівський національний аграрний університет)

Знайти схожі

3.


    Янишин, Я. С. (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри міжнародної економіки та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності; Львівський національний аграрний університет).
    Забезпечення конкурентоспроможності ТзОВ "Галичина-Захід" в умовах зовнішньоекономічної інтеграції України / Я. С. Янишин, Ю. П. Кашуба // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 12. - С. 75-78 : табл. - (Аграрний менеджмент і підприємництво). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Зовнішньоекономічні зв'язки
   Внешнеэкономические связи

   Сільськогосподарське виробництво

   Сельскохозяйственное производство

   Свинарство

   Свиноводство

   Україна
    Украина

    Львівська область

    Львовская область

Кл.слова (ненормовані):
регионы Украины -- регіони України -- конкуренция в аграрном секторе экономики -- конкуренція в аграрному секторі економіки -- аграрный сектор экономики -- аграрний сектор економіки -- инвестиционные предприятия -- інвестиційні підприємства -- свиноводство -- свинарство -- реализация продукции животноводства -- реалізація продукції тваринництва -- зовнішньоекономічна інтеграція України -- внешнеэкономическая интеграция Украины -- товаропроизводители на внешние рынки -- товаровиробники на зовнішні ринки -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарські підприємства
Анотація: Дослідження та узагальнення теоретико-методичних аспектів формування й забезпечення конкурентоспроможності ТзОВ «Галичина-Захід» Стрийського району Львівської області в умовах зовнішньоекономічної інтеграції України.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Кашуба, Ю. П. (кандидат економічних наук; Львівський національний аграрний університет); Галичина-Захід, ТзОВ \о нем\ТзОВ "Галичина-Захід" \о нем\

Знайти схожі

4.


    Янишин, Я. С. (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри міжнародної економіки та менеджменту).
    Маркетинг як система управління виробничо-збутовою діяльністю аграрних підприємств / Я. С. Янишин, Ю. П. Кашуба // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. - № 3. - С. 61-65 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка сільського господарства
   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Львівська область

Кл.слова (ненормовані):
аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- молочні підприємства -- молочные предприятия -- молокопереробні підприємства -- молокоперерабатывающие предприятия -- маркетинг -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- финансово-економічна діяльність підприємств -- финансово-экономическая деятельность предприятий -- виробнича діяльність підприємств -- производственная деятельность предприятий -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии
Анотація: Розглядається роль маркетингу в підвищенні ефективності підприємства і засоби для цього. Акцентовано увагу в основному на маркетинг як один із найважливіших факторів та ін­струментів для підвищення ефективності, який відіграє важливу роль у під­приємстві. Висвітлено як негативні аспекти, що викликають повільну реаліза­цію маркетингової стратегії, так і позитивні. Підкреслюється, що розвиток переробно­го підприємства неможливий без докорінної перебудови організаційної структу­ри на основі концепції маркетингу. Запропоновані шляхи поліпшення вироб­ничо-збутової діяльності за рахунок ефективного використання маркетингового бюджету та дистрибуційної стратегії.


Дод.точки доступу:
Кашуба, Ю. П. (кандидат економічних наук); Галичина, ТОВ \о нем\ТОВ "Галичина" \о нем\

Знайти схожі

5.
   621.317
   В 47


    Янишин, Я. С.
    Дослідження температурних полів у корпусі термоперетворювача / Я. С. Янишин // Вимірювальна техніка та метрологія : міжвідомчий науково-технічний збірник / Львів. політех. - Львів : Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2018. - Том 79. Вип. 4. - С. 39-41. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Термодинаміка
   Термодинамика

Кл.слова (ненормовані):
термоперетворювач -- термопреобразователь -- температура -- теплообмін -- теплообмен -- теплопередача -- точність вимірювання -- точность измерения -- циліндричний стрижень -- цилиндрический стержень


Дод.точки доступу:
Львівська політехніка
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)