Лісовський, Антон (канд. пед. наук; доцент кафедри дидактичної лінгвістики та літературознавства; Житомирський ун-т). Аксіоми методики / Антон Лісовський> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 32-35. - В обл. библиотеке
Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- викладання літератури як мистецтва слова -- восприятие художественного текста -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические принципы -- методичні принципи -- преподавание литературы как искусства слова -- принципи навчання -- принципы обучения -- сприйняття художнього тексту -- целостность художественного произведения -- цілісність художнього твору Анотація: Досліджуються деякі фундаментальні принципи методики викладання літератури, зокрема принцип вивчення літератури як мистецтва слова, що передбачає вивчення і аналіз літературних творів різних жанрів в їх художній цілісності. Аналізуються рівні сприйман ня художнього твору та аналіз літературного твору в школі. |
Привалова, Світлана (старший викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету). Психолого-педагогічні основи вивчення мови художнього твору / Світлана Привалова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 21-24. - Бібліографія : С.24 : 21 назва. - В библиотеке ДНУ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення мови художнього твору -- восприятие текста в процессе чтения -- восприятие художественного текста -- изучение языка художественного произведения -- литературное развитие учащихся -- літературний розвиток учнів -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образне мислення -- образное мышление -- психология чтения -- психологія читання -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття художнього тексту -- старшие классы -- старші класи -- украинская литература -- українська література -- художественное восприятие -- художнє сприйняття Анотація: Стаття присвячена проблемам вивчення творів художньої літератури в старших класах: розвиток творчих здібностей школярів, психолого-педагогічні основи сприйняття художнього тексту і читання, художнє сприймання, образне мислення учнів тощо. |
Котляренко, Світлана (кандидат філологічних наук; доцент Інституту української філології НПУ ім. М.П. Драгоманова). Специфіка вивчення учнями старших класів літературних творів / Світлана Котляренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 15-18. - Бібліографія : С.18 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення драматургії -- вивчення літературних творів -- восприятие художественного текста -- изучение драматургии -- изучение литературных произведений -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- сприйняття художнього тексту -- старшие классы -- старші класи Анотація: У статті висвітлено особливості вивчення учнями старших класів прозових, ліричних і драматичних творів. |
Привалова, Світлана (кандидат педагогічних наук; старший викладач Глухівського національного університету ім. О. Довженка). Розвиток творчих здібностей старшокласників на уроках української літератури / С. Привалова> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 23-26. - Література : С.26 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- восприятие художественного текста -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- сприйняття художнього тексту -- старшие классы -- старші класи -- творческие способности -- творчі здібності -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: Порушено проблему розвитку творчих літературних здібностей учнів старшої школи під час аналізу мови художнього твору. |
Усатий, Андрій (кандидат педагогічних наук; старший викладач Житомирського державного університету ім. І. Франка). Розвиток читацьких умінь на уроках української літератури / А. Усатий> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 19-23. - Література : С.23 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): восприятие художественного текста -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навчання читанню -- обучение чтению -- сприйняття художнього тексту -- старшие классы -- старші класи -- творческие способности -- творчі здібності -- украинская литература -- українська література -- читательские умения -- читацькі вміння Анотація: Розглянуто закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які вдосконалюються в процесі впровадження в навчання інформаційно-комунікаційних технологій. |
Логунова, Ілона (студентка 4 курсу Інституту філології та журналістики Житомирського державного університету ім. І. Франка). Розвиток сприймання художніх творів учнями 5 - 8 класів [Текст] / І. Логунова, А. Усатий> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 7/8. - С. 58-59. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): восприятие литературного произведения -- восприятие художественного текста -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- сприйняття літературного твору -- сприйняття художнього тексту -- украинская литература -- українська література -- художественное восприятие -- художнє сприйняття -- читательское восприятие -- читацьке сприйняття -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа Анотація: У статті розглядаються підходи до вирішення проблеми формування художнього сприймання в учнів 5 - 8 класів. Дод.точки доступу: Усатий, Андрій (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри дидактичної лінгвістики та літературознавства) |