П 78 Малівський, А. М. Проблема гуманізації вищої освіти в сучасній Україні / А.М. Малівський> // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта : Тез. 65-й Междунар. науч.-практ. конф. (19.05-20.05.2005) / ДНУЖТ. - Днепропетровск, 2005. - С. 360-361
Кл.слова (ненормовані): труды диита -- КФС -- ГУМАНИЗАЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ Дод.точки доступу: Маливский А.М. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Лазаренко, Л. М. (професор кафедри права та безпеки життєдіяльності УМО ЦІППО АПН України). Виховання екологічної свідомості в екологічній освіті / Л. М. Лазаренко, В. В. Дивак> // Безпека життєдіяльності. - 2008. - № 9/10. - С. 20-21
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): професійна освіта -- гуманізація освіти -- вища школа -- екологічна освіта -- екологічна культура -- екологічне виховання -- профессиональное образование -- гуманизация образования -- высшая школа -- экологическое образование -- экологическое воспитание -- экологическая культура Анотація: Мета цієї статті: розширити рамки гуманізації професійної освіти з урахуванням нових тенденцій у світовій економіці в епоху глобалізації всіх соціально-політичних і економічних процесів. Дод.точки доступу: Дивак, В. В. (професор кафедри права та безпеки життєдіяльності УМО ЦІППО АПН України) Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (12.12.2008р. Інв.2076ж - Б.ц.) (вільний) |
В 53 Рудницька, Т. Г. Інноваційні методи навчання іноземних мов у вищій школі в контексті гуманістичної спрямованості навчального процесу / Т. Г. Рудницька> // Вісник Вінницького політехнічного інституту : науковий журнал. - 2008. - № 4. - С. 110-113
ВИЩА ОСВІТА Кл.слова (ненормовані): высшее образование -- методы обучения -- иностранные языки -- инновационные методы -- гуманизация образования -- ВИЩА ОСВІТА -- методи навчання -- іноземні мови -- інноваційні методи -- гуманізація освіти Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Миколайчук, Ніна (учитель української мови і літератури Острожецького НВК; с. Острожець Рівненської області). Особистісно зорієнтоване виховання в системі позакласної роботи з літератури / Ніна Миколайчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 59-64. - Бібліографія : С.64 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Литературоведение Кл.слова (ненормовані): виховання особистості -- виховна позакласна робота -- внеклассная работа по литературе -- воспитание личности -- воспитательная внеклассная работа -- гуманизация образования -- гуманізація освіти -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- національне виховання -- особистісно орієнтоване навчання -- позакласна робота з літератури -- формування національної свідомості Анотація: Стаття присвячена таким питанням, як становлення особистості, мистецтво слова в літературному житті школи, реалізація ідей В.В. Сухомлинського в позакласній роботі з літератури, шкільна шевченкіана і формування національної свідомості учнів, гуманізац ія навчального процесу тощо. Дод.точки доступу: Сухомлинський, В.В. \о нем\ |
Жерносек, Іван (старший науковий співробітник лабораторії управління Інституту педагогіки АПН України; кандидат педагогічних наук). Критерії управлінської культури науково-методичної роботи ЗНЗ / І. Жерносек> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 27-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): загальноосвітні заклади -- ЗНЗ -- науково-методична робота ЗНЗ -- управлінська культура -- моніторингові обстеження -- інтелектуалізація праці -- педагогічні технології -- педагогічна компетенція -- гуманізація освіти -- критерії якості -- критерії оптимального якіяного функціонування системи -- система управлінської науково-методичної роботи -- общеобразовательные учреждения -- научно-методическая работа -- управленческая культура -- мониторинговые обследования -- интеллектуализация труда -- педагогические технологии -- педагогическая компетенция -- гуманизация образования -- критерии качества -- критерии оптимального качественного функционирования системы Анотація: Проблема якості та ефективності управлінської науково-методичної культури загальноосвітніх навчальних закладів стала наріжним каменем у реформуванні освітніх систем. Про зміни напрямків та форм цієй роботи. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Демченко, Н. І. Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фахівців технічного профілю / Н. І. Демченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 66-74. - Бібліографія : С.73-74 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- гуманизация образования -- гуманитаризация образования -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна діяльність -- професійна культура фахівця -- професійна освіта -- професіоналізм фахівця -- профессионализм специалиста -- профессиональная деятельность -- профессиональная культура специалиста -- профессиональное образование -- психолого-педагогическая подготовка -- психолого-педагогічна підготовка -- техническое образование -- технічна освіта Анотація: Розкриті теоретичні та методологічні аспекти формування професійної культури майбутніх спеціалістів технічного профілю, проаналізовані сутність і зміст поняття "професійна культура", стратегічні підходи до професійно-культурного становлення таких фахівців в вузах. Можна виділити чотири основні складові моделі професійної підготовки. Перша з них передбачає формування системи розвинених і гнучких професійних умінь, що забезпечують успішне виконання нових професійних завдань. Друга складова - це здатність самостійно вчитися, здобувати професійні знання, опановувати вміння й навички, нові технології, вдосконалюючи кваліфікацію. Третя складова грунтується на вимогах гуманізації й гуманітаризації освіти. . Четверта складова - це система професійних знань, умінь та навичок, які відповідають вимогам професійної діяльності, функціям і обов'язкам майбутнього фахівця, що закріплено в його кваліфікаційній характеристиці. |
Безродна, Валентина (учитель історії ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України). Історична освіта як чинник формування комунікативної компетентності / В. Безродна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 66-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): гуманізація освіти -- комунікативна компетентність -- позитивна мотивація -- історична освіта -- методика викладання історії -- ключові компетентності -- інтерактивні форми навчання -- форми навчання -- метод групового обговорення -- тематичні семінари -- навчальні дискусії -- гуманизация образования -- коммуникативная компетентность -- позитивная мотивация -- историческое образование -- методика преподавания истории -- ключевые компетентности -- интерактивные формы обучения -- формы обучения -- метод группового обсуждения -- тематические семинары -- обучающие дискуссии Анотація: Описано власний досвід автора з формування комунікативної компетентності учнів 10-11 класів на уроках історії в ліцеї при Донецькому національному універсітеті. Дод.точки доступу: Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Колісник, К. Е. (декан гуманітарного факультету УкрДАЗТ; кандидат історичних наук, доцент кафедри "Історія та українознавство"). Гуманітарний факультет / К. Е. Колісник> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 17-18 : фот.
Железнодорожный транспорт Вищі навчальні заклади Залізничний транспорт Украина Харьков Україна Харків Кл.слова (ненормовані): высшие учебные заведения -- железнодорожный транспорт -- структурные подразделения УкрГАЖТ -- факультеты -- кафедры -- история факультета -- гуманизация образования -- гуманитаризация образования -- интеллектуальные клубы -- научно-исследовательская работа -- воспитательная работа -- мировозрение человека -- украиноведение -- вищі навчальні заклади -- залізничний транспорт -- структурні підрозділи УкрДАЗТ -- факультети -- кафедри -- історія факультету -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- науково-дослідна робота -- виховна робота -- інтелектуальні клуби -- світогляд людини -- українознавство Анотація: Стаття присвячена історії створення гуманітарного факультету УкрДАЗТ як впровадження концепції гуманізації та гуманітаризації освіти, розповідається про його склад та основні напрямки науково-методичної роботи. Утримувачі документа: ДНУЗТ Дод.точки доступу: Українська державна академія залізничного транспорту, гуманітарний факультет \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
П 78 Афанас'єва, Л. В. (ДНУЗТ). інноваційний навчальний процес у вищий школі в контексті гуманістичної спрямованості / Л. В. Афанас'єва> // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : тези доп. 70-й Міжнар. наук.-практ. конф. Дніпропетровськ, 15. 04 - 16. 04. 2010 / ДНУЗТ. Cхід. наук. центр трансп. акад. України. - Д. : ДIIТ, 2010. - С. 309-310
Высшая школа Кл.слова (ненормовані): ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- вища школа -- высшая школа -- ГУМАНИЗАЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ -- ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Шкляєва, Галина (старший викладач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Кременчуцького інституту Донецького університету економіки та права). Формування діалогічної культури майбутнього фахівця-економіста / Г. Шкляєва> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 2. - С. 14-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Україна Кл.слова (ненормовані): вищі навчальні заклади -- діалогічна культура -- майбутні економісти -- випереджувальні технології -- гуманіторизація освіти -- навчально-виховна практика -- система професійної освіти -- методико-технологічні аспекти -- етап цілепокладання -- педагогічна наука -- самосвідомість студентів -- формування самосвідомості студентів -- рефлексія -- актологічна парадигма духовності -- антимонія -- центрація особистості студента -- гуманізація освіти -- высшие учебные заведения -- будущие экономисты -- учебно-воспитательная практика -- система профессионального образования -- формирование самосознания студентов -- гуманизация образования -- профессиональное образование -- професійна освіта -- личность студента -- самосознание студентов Анотація: Аналіз стану формованості діалогічної культури в майбутніх економістів та обгрунтування актуальності її формування в процесі професійної підготовки. Дод.точки доступу: Алексашина, І.Ю. \о ней\; Коган, М.С. (дослідник) \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Локшин, Віктор (кандидат педагогічних наук; докторант інституту вищої освіти НАПН України). Формування професійної компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної сфери у ВНЗ / В. Локшин> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 45-49. - Библиогр. в конце ст. - 2 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): гуманізація освіти -- гуманизация образования -- менеджер соціокультурної сфери -- менеджер социокультурной сферы -- експертна система -- экспертная система -- вища освіта -- высшее образование -- професійна компетентність менеджерів -- профессиональная компетентность менеджеров -- соціокультурна сфера -- социокультурная сфера -- менеджмент -- компетентність менеджерів -- компетентность менеджеров Анотація: Розглядається проблема формування професійної компетентності майбутніх фахівців з управління у соціальній сфері. Визначено вимоги до підготовки майбутніх менеджерів у ВНЗ. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ярмолюк, Алла (науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України). Самоосвіта і саморозвиток старшокласників у процесі формування соціокультурної компетенції / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 26-31. - Бібліографія : С.31 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): гуманизация образования -- гуманізація освіти -- компетентнісне навчання -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- самовизначення учнів -- самообразование -- самоопределение личности -- самоосвіта -- саморазвитие у детей -- саморозвиток -- самостійна робота учнів -- самостоятельная работа учащихся -- социокультурная компетенция -- соціокультурна компетенція -- старшеклассники -- старшокласники -- украинский язык -- українська мова Анотація: У статті з'ясовано роль самоосвіти учнів 10-11 класів й визначено умови для їх саморозвитку під час реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках української мови, запропоновані методи і прийоми самостійної роботи. |
Стецюк, Кіра (доцент кафедри історії та українознавства Луганського національного аграрного університету; кандидат педагогічних наук). Художньо-естетична орієнтація студентів технічного ВНЗ як чинник підвищення їхньої професійної компетентності / К. Стецюк> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 3. - С. 91-97. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Вища професійна освіта Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): художньо-естетична орієнтація -- художественно-эстетическая ориентация -- технічні ВНЗ -- технические ВУЗы -- студенти технічних ВНЗ -- студенты технических ВУЗов -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- гуманізація освіти -- гуманизация образования -- художня культура студентів -- художественная культура студентов -- естетичне виховання студентів -- эстетическое воспитание студентов Анотація: Порушується проблема художньо-естетичного розвитку як передумови становлення творчої особистості фахівців технічного профілю та їх самореалізації. Перейти к внешнему ресурсу: Художньо-естетична орієнтація студентів технічного ВНЗ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бочкарьова, Наталія (викладач підготовчого відділення Луганського національного аграрного університету). Дослідження сутності поняття "педагогічна фасилітація" / Н. Бочкарьова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 3. - С. 98-104. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Педагогічна освіта Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): навчальний процес -- учебный процесс -- гуманізація освіти -- гуманизация образования -- педагогічна фасилітація -- педагогическая фасилитация -- вчитель-фасилітатор -- учитель-фасилитатор -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность Анотація: Здійснений контент-аналіз поняття "педагогічна фасилітація" на основі огляду науково-теоретичного доробку української педагогіки та психології. Перейти к внешнему ресурсу: Дослідження сутності поняття "педагогічна фасилітація Дод.точки доступу: Роджерс, Карл (американський психолог) \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ципко, Вікторія (доцент кафедри філософії та педагогіки Національного транспортного університету; кандидат педагогічних наук). Експериментальна модель формування гуманістичних цінностей студентів інженерно-технічного ВНЗ у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін / В. Ципко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 5/6. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- інженерно-технічна освіта -- инженерно-техническое образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- інженерно-технічні ВНЗ -- инженерно-технические ВУЗы -- навчальний процес -- учебный процесс -- гуманістичні цінності -- гуманистические ценности -- формування гумманістичних цінностей -- формирование гуманистических ценностей -- гуманізація освіти -- гуманизация образования -- суспільствознавчі дисціпліни -- общественно-политические науки -- методика викладання -- методика преподавания -- учбові дисципліни -- учебные дисциплины Анотація: З'ясовані особливості формування гуманістичних цінностей у студентів інженерно-технічних спеціальностей та розкриті принципи дослідження аксіологічного орієнтування процесу навчання суспільствознавчих дисциплін у ВНЗ. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Дебич, Марія (старший викладач кафедри гуманітарних дисциплін Київського медичного університету Української асоціації народної медицини). Гуманізація навчально-виховного процесу у вищій школі ХХІ століття / М. Дебич> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 5/6. - С. 47-55. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- державна політика -- государственная политика -- доктріни освіти -- доктрины образования -- концепції вищої освіти -- концепции высшего образования -- гуманізація освіти -- гуманизация образования -- гуманістичні цінності -- гуманистические ценности -- гуманітарні знання -- гуманитарные знания -- моральне виховання особистості -- моральное воспитание личности Анотація: Розглянуто фундаментальну парадигму орієнтації національної вищої освіти України ХХІ століття на формування компетентної і толерантної особистості шляхом гуманізації цілей освіти і гуманітаризації навчально-виховного процесу. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Семчук, Надія (кандидат філософських наук; доцент кафедри філософії Київського університету ім. Бориса Грінченка). Формування інтелігенції як освітологічна проблема [Текст] / Н.Семчук> // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 139-142. - Библиогр.: с. 142. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Організація освіти Организация образования Україна Украина Кл.слова (ненормовані): інтелігентність -- інтелігенція -- інтелектуальна еліта -- освіта України -- виховання -- гуманізація освіти -- проблеми освіти -- якість освіти -- интеллигентность -- интеллигенция -- интеллектуальная элита -- образование в Украине -- воспитание -- гуманизация образования -- качество образования -- проблемы образования Анотація: Наголошено на потребі гуманізації освіти в Україні, яке дасть можливість виховати нове покоління інтелігентних людей, брак яких зараз відчувається в Україні. На думку автора освіта має давати не лише знання а й певний набір загальнолюдських та національних цінностей, які і роблять людину інтелігентною. Утримувачі документа: ОБМ ім.М.СВєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (13.10.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Топузов, Олег (доктор педагогічних наук; професор; заступник директора Інституту педагогіки АПН України). Теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого навчання предметів природничого циклу / О. Топузов> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 1/2. - С. 13-17. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Методика викладання учбових предметів Образование. Педагогика Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): учбові предмети -- учебные предметы -- навчальний процес -- учебный процесс -- предмети природничого циклу -- предметы природоведческого цикла -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- природнича підготовка учнів -- природоведческая подготовка учащихся -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- гуманізація освіти -- гуманизация образования Анотація: Наголошується на необхідності оптимізувати впровадження вимог принципу гуманізації в освітньо-виховний процес у цілому й навчання географії на основі особистісно орієнтованого підходу зокрема. Обгрунтовуються теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого підходу до орієнтації навчально-виховного процесу під час вивчення предметів природничого циклу. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Нужненко, Катерина (директор Центру міжнародних зв'язків; асистент кафедри європейської інтеграції Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана). Соціально-економічні позиції української освіти в європейському просторі / К. Нужненко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 4. - С. 25-32. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Україна Украина Кл.слова (ненормовані): система освіти -- система образования -- освітні парадигми суспільства -- образовательные парадигмы общества -- освічена людина -- образованный человек -- європейський освітній простір -- европейское образовательное пространство -- інтеграція української освіти -- интеграция украинского образования -- принципи європейської освіти -- принципы европейского образования -- гуманізація освіти -- гуманизация образования Анотація: Розглядається необхідність роботи із приведення української освітньої системи до вимог, що формуються в результаті посилення європейських інтеграційних процесів. Піднімаються питання, які грунтуються насамперед на економічних обставинах, повязаних із проблемою адекватності ринків праці і глобальних економічних тенденцій. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Касьянов, Д. Філософські засади гуманізації освітнього простору в умовах нанотехнологічного розвитку суспільства / Д. Касьянов> // Вища освіта України. - 2012. - № 2. - С. 43-49
Вища освіта Кл.слова (ненормовані): высшее образование -- вища освіта -- ВНЗ -- ВУЗ -- философия -- філософія -- общество -- суспільство -- нанотехнологии -- нанотехнології -- гуманизация образования -- гуманізація освіти -- культура Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |