Порох, Людмила (директор авторської школи "Міленіум" (спеціалізована школа № 318 м. Києва); заслужений працівник освіти України).
    "Міленіум"-десятирічний шлях інновацій: підсумки і перспективи / Л. Порох // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 42-45. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
авторські експериментальні школи -- експериментальні школи -- інноваційні технології навчання -- психологічна служба школи -- медична служба школи -- система навчання -- система формування особистості учня -- авторские экспериментальные школы -- экспериметальные школы -- инновационные технологии обучения -- психологическая служба школи -- медицинская служба школы -- система обучения -- система формирования личности ученика
Анотація: Про авторську експериментальну школу "Міленіум" м. Києва, про організацію учбового процесу та процесу виховання особистості.


Дод.точки доступу:
Міленіум, авторська школа \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Володин, А. И.
    Стратегия формирования конкурентоспособного резерва кадров / А. И. Володин, Е. Н. Кулинич // Ж.-д. трансп. - 2010. - № 2. - С. 68-71 : фото.цв., рис.
УДК
Рубрики: Кадры на железнодорожном транспорте
   Кадри на залізничному транспорті

Кл.слова (ненормовані):
КАДРЫ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ -- КАДРОВАЯ ПОЛИТИКА -- ПОДБОР КАДРОВ -- ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- АТТЕСТАЦИЯ ПЕРСОНАЛА -- ИННОВАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ОБУЧЕНИЯ -- КАДРИ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ -- КАДРОВА ПОЛІТИКА -- ПІДБІР КАДРІВ -- ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- АТЕСТАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ -- ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ


Дод.точки доступу:
Кулинич, Е.Н.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (09.03.2010р. Інв.3145ж - Б.ц.) (вільний)




    Романова, Лідія (кандидат педагогічних наук; доцент Бердянського державного педагогічного університету).
    Використання інноваційних технологій у формуванні професійного мовлення ліцеїстів / Лідія Романова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 11-13. - Бібліографія : С.13 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- интерактивное обучение -- интерактивные способы обучения -- интерактивные формы работы -- інноваційні технології навчання -- інтерактивні способи навчання -- інтерактивні технології -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- професійна освіта -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- профессиональное образование -- украинский язык профессиональной направленности -- українська мова професійного спрямування
Анотація: Стаття присвячена впровадженню інноваційних (а саме - інтерактивних) технологій у процес формування професійного мовлення.





    Кириченко, В. І.
    Навчально-методичний комплект з курсу хімії вищої школи в контексті комп'ютерно-моделювальної технології його конструювання / В. І. Кириченко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 29-38. - Література : С.38 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- инновационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- комп'ютерне моделювання -- компьютерные технологии в образовании -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- моделирование компьютерное -- навчально-методичний комплекс -- новітні технології навчання -- освітні комп'ютерні технології -- педагогічне моделювання -- технологии обучения -- учебно-методический комплекс
Анотація: Розглянуто питання розробки інноваційних інформаційної й дидактичної систем у структурі сучасного навчально-методичного комплекту з курсу загальної хімії вищої школи.





    Приходченко, К. І.
    Феноменологія проективної методики як інтерактивної технології / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 49-53. - Література : С.53 : 9 назв
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- интерактивное обучение -- интерактивные методы обучения -- интерактивные технологии -- интерактивные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- інтерактивні технології -- метод проектів -- метод проектов -- педагогічне проектування -- педагогическое проектирование -- проектная технология -- проектний метод навчання -- проектное обучение -- проектный метод обучения -- технологии образования -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Мета й завдання статті - розглянути особливості педагогічного проектування, показати, як у практичній діяльності педагог утілює проективну методику.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Щекатунова, Г. Д.
    Інноваційний розвиток вітчизняних загальноосітніх навчальних закладів: творення школи майбутнього / Г. Д. Щекатунова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 40-48. - Література : С.48 : 14 назв
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
загальна середня освіта -- загальноосвітні навчальні заклади -- загальноосвітня школа -- инновационное образование -- инновационные технологии в образовании -- инновационные технологии обучения -- інноваційна освіта -- інноваційні технології навчання -- моделирование в образовании -- общее среднее образование -- общеобразовательные учебные заведения -- педагогическое моделирование -- педагогическое прогнозирование -- педагогічне моделювання -- педагогічне прогнозування -- школа будущего -- школа майбутнього
Анотація: Обгрунтовується моделювання школи майбутнього як засобу інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів в Україні.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Зражевський , С. (фахівець редакційно-видавничого відділу ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди").
    Проблеми і перспективи безпеки життєдіяльності й охорони здоров'я дітей та молоді / С. Зражевський // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 10. - С. 33-35 : фотогр. - (Методичні матеріали)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Безпека життєдіяльності
   Безопасность жизнедеятельности

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- тематика виступів -- тематика выступлений -- безпека життєдіяльності -- безопасность жизнедеятельности -- валеологія -- валеология -- тюремне ув'язнення -- тюремное заключение -- позбавлення волі -- лишение свободы -- формування смаку до життя -- формирование вкуса к жизни -- духовне здоров'я нації -- духовное здоровье нации -- охорона здоров'я -- охрана здоровья -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- передовий досвід з охорони здоров'я -- передовой опыт по охране здоровья -- шкільні музеї -- школьные музеи -- учасники конференцій -- участники конференций
Анотація: Розкрито тематику ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Безпека життєдіяльності і охорона здоров'я дітей і молоді ХХІ сторіччя: сучасний стан, проблеми та перспективи", що відбулася 12-13 вересня на базі Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Безпека життєдіяльності і охорона здоров'я дітей і молоді ХХІ сторіччя: сучасний стан, проблеми та перспективи, міжнародна науково-практична конференція \о ней\; Переяслав-Хмельницька загальноосвітня школа № 2 \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Дідук-Степ'як, Галина (кандидат педагогічних наук; доцент Тернопільського національного педагогічного ун-ту ім. В. Гнатюка).
    Формування комунікативної компетенції у ході реалізації інноваційної методичної макротехнології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови" в основній школі / Г. Дідук-Степ'як // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - 8. - С. 6-10. - Література : С.10 : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
инновационное обучение -- инновационные технологии обучения -- интеракции -- інноваційна освіта -- інноваційні технології викладання -- інноваційні технології навчання -- інтеракції -- коммуникативная компетентность -- коммуникативная компетенция -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- комунікативна компетентність -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- технологии обучения -- технології навчання -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Розкрито концептуальні положення формування комунікативної компетенції учнів в контексті інноваційної лінгвометодичної технології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови".





    Попович, Наталія (вчитель української мови та літератури).
    Новітні технології у просторі шевченкознавства / Н. Попович // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 10. - С. 11-14. - Література : С.14 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників -- изучение творчества писателя -- инновационные технологии в образовании -- инновационные технологии обучения -- інноваційні технології викладання -- інноваційні технології навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- педагогические приёмы -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- прийоми навчання -- украинская литература -- українська література -- шевченковедение -- шевченкознавство
Анотація: Здійснено короткий огляд сучасного шевченкознавства. Обгрунтовано застосування новітніх педагогічних технологій у процесі вивчення творів Т.Г. Шевченка в школі.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861) \о нем\




    Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; доцент; член-кореспондент НАНО; Львів).
    Нові тенденції вивчення біографії письменника / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 5. - С. 10-20. - Література : С.20 : 33 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
биографический метод -- биографический метод в литературоведении -- биографии писателей -- біографічний метод -- біографії письменників -- вивчення біографій письменників -- изучение биографий писателей -- инновационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы
Анотація: Розкриваються методологічні та методичні засади вивчення біографії письменника у шкільному курсі зарубіжної літератури.





    Ланских, Марина Васильевна (кандидат педагогических наук; доцент Федерального государственного автономного образовательного учреждения высшего профессионального образования "Белгородский государственный национальный исследовательский университет" ).
    Управленческая подготовка как компонент профессионального образования студентов факультета психологии: инновационные технологии / М. В. Ланских // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 132-138. - Библиогр. в конце ст. 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.25
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
профессиональное образование -- студенти факультетів психології -- педагогические технологии -- ролевые игры -- деловые игры -- тренинги -- мозговой штурм -- професійна освіта -- студенты факультетов психологии -- педагогічні технології -- рольові ігри -- ділові ігри -- мозковий штурм -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- управленческие дисциплины -- управлінські дисципліни -- учбовий процес -- учебный процесс -- инновационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання
Анотація: Рассматриваются особенности управленческой подготовки студентов факультета психологии НИУ «БелГУ». Организация такой подготовки подразумевает использование на лекционных, семинарских и практических занятиях инновационных педагогических технологий, которые позволяют выявлять и развивать у будущих специалистов творческие способности, интуитивное мышление, оригинальные способы действия в различных ситуациях и обучать их рациональному использованию полученных знаний, умений и навыков в будущей профессиональной деятельности.


Дод.точки доступу:
Белгородский государственный национальный исследовательский университет \о нем\




    Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; Львівський обласний інститут післядипломної пед. освіти).
    Освітній веб-квест з літератури / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 1. - С. 30-35. - Література : С.35 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
веб-квест -- вивчення творчості письменників -- изучение творчества писателей -- инновационные технологии обучения -- интернет-технологии образовательные -- информационные технологии обучения -- інноваційні технології викладання -- інноваційні технології навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- изучение в школе -- урок зарубежной литератури -- урок зарубіжної літератури
Анотація: Одним із способів цільового використання Інтернету в сучасній школі є технологія веб-квесту, що буквально означає "Інтернет-пошук". Автор статті докладно описує технологію використання веб-квесту під час вивчення роману Оскара Уайльда "Портерт Доріана Грея" на уроках зарубіжної літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_1\10.pdf

Дод.точки доступу:
Уайльд, О. (английский писатель ; 1845-1900) \о нем\; Портрет Дориана Грея, роман \о произв.\




    Фасоля, Анатолій (співголова оргкомітету Фестивалю, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    IV Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтований урок" відбувся! / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2015. - № 2. - С. 22. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- конкурси вчителів -- конкурсы учителей -- личностно ориентированный подход -- личностно-ориентированое обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- фестивали -- фестивалі -- підсумки фестивалів -- итоги фестивалей
Анотація: Підводяться підсумки Фестивалю педагогічних ідей, у якому взяли участь понад ста вчителів та двадцять науковців.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_літ_загальн_шк_2015_2\6.pdf

Дод.точки доступу:
Мій особистісно зорієнтований урок, всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей \про нього\




    Дзик, А. П. (вчитель світової літератури; Борщів).
    Біоадекватні технології - школі : враження вчителів та учнів від семінару-практикуму у Борщеві / А. П. Дзик // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 24-27. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
биоадекватная методология преподавания учебных дисциплин -- біоадекватні технології -- здоровье школьников -- здоровьенаправленная деятельность -- здоровьесберегательная педагогика -- здоровьесберегательные образовательные технологии -- здоровьесберегающие педагогические технологии -- здоровьесберегающие функции школьного образования -- инновационные технологии обучения -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- новітні технології навчання -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Семінар-практикум був присвячений новій групі освітніх технологій - це біоадекватні технології, які поєднують всі напрями діяльності школи з формування, збереження та зміцнення здоров'я учнів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_4\7.pdf
Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Хмель, Володимир (викладач кафедри іноземних мов та спеціальної мовної підготовки).
    Методологічні аспекти викладення іноземної мови для спеціальних цілей на нефілологічних факультетах університетів [Текст] / В. Хмель // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 4/5. - С. 87-98. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальний процес -- учебный процесс -- іноземні мови -- иностранные языки -- методика викладання -- методика преподавания -- нефілологічні факультети університетів -- нефилологические факультеты университетов -- комунікативні мовленнєві компетенції -- коммуникативные языковые компетенции -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- мова професійного спілкування -- язык профессионального общения -- мотивація до навчання -- мотивация к обучению -- французька мова -- французский язык -- практичні навички -- практические навыки -- підручники -- учебники
Анотація: Розглядаються нові підходи до викладання іноземної мови професійного спрямування в системі вищої освіти на нефілологічному факультеті, пропонуються авторські навчально-методичні матеріали, присвячені викладанню французької мови як другої-третьої іноземної для спеціальних цілей. Проаналізований сучасний стан методології викладання іноземної мови для спеціальних цілей та запропонований баланс комунікативних мовленнєвих компетенцій щодо програм навчання. Пропонуються нові підходи до створення програм та навчально-методичних матеріалів, а також інструментарій для розроблення програм та навчальних планів з вивчення іноземних мов.





    Базиль, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент Київського університету ім. Б. Грінченка).
    Розвиток літературознавчої компетенції учителів-словесників у контексті інноваційного поступу вітчизняного освітнього простору / Л. Базиль // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 9. - С. 16-22. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
инновации в образовании -- інновації в освіті -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- профессиональная компетенция -- професійна компетенція -- литературоведческая компетенция -- літературознавча компетенція -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- образовательные инновации -- освітні інновації -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- подготовка учителей-словесников -- підготовка вчителів-словесників -- профессиональная подготовка учителей -- украинская литература -- українська література
Анотація: Статтю присвячено осмисленню ролі освітніх інновацій у розвитку літературознавчої компетенції майбутніх учителів української мови і літератури.





    Ярмоленко, Тетяна (вчитель географії; старший учитель; керівник клубу "Дебати").
    Навчання для інформаційної доби: сучасні інноваційні технології в урочний та позаурочний час / Т. Ярмоленко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 73-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- модульно-розвивальне навчання -- модульно-развивающее обучение -- міні-модулі -- мини-модули -- образно-критичне мислення -- образно-критическое мышление -- психомистецька технологія модульно-розвивального навчання -- дебати -- дебаты
Анотація: Розглядається питання доцільності використання сучасних інноваційних технологій, зокрема модульно-розвивальної і дебатної як пріоритетних у системі сучасного навчання. Акцентується на тому, що застосування цих технологій сприяє, розвитку образно-критичного мислення як однієї з передумов формування духовності учнів. Доводиться, що вдале поєднання елементів навчального модуля і дебатів забезпечує розумовий, духовний, і соціальний розвиток особистості.





    Дубініна, Наталія (керівник кафедри природничих дисциплін та географії; учитель біології; вчитель-методист).
    Інноваційні технології навчання на заняттях з біології / Н. Дубініна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 68-72. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Методика викладання учбових предметів

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- біологія -- биология -- розробка уроків -- разработка уроков -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- екологія -- экология -- модульно-розвивальні системи -- модульно-развивающиеся системы -- міні-модуля -- мини-модуля -- екологічні фактори -- экологические факторы -- біотичні фактори -- биотеические факторы
Анотація: Розглядаються принципи модульно-розвивального навчання, що упроваджується в навчально-виховну практику на заняттях з біології як передова педагогічна технологія. Запропоновано сценарій системно-узагальновального міні-модуля в 11-му класі з теми "Біотичні екологічні фактори" та подається його самоаналіз.





    Криворотенко, Ольга (вчитель Ганівсього НВК Верхньодніпровського району Дніпропетровської області).
    Реалізація ідей акмеосвіти на особистісно зорієнтованому уроці літератури [Текст] / О. Криворотенко // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - № 1. - С. 2-7. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- акмеосвіта -- акмеобразование -- акмеологія -- акмеология -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- педагогическая технология ОЗОН -- педагогічна технологія ОЗОН -- проектные тенологии -- проектні технології -- ученические научно-исследовательские работы -- учнівські науково-дослідницькі рботи -- акмепедагогіка -- акмепедагогика -- дебатні технології -- дебатные технологии -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- розробки уроків -- разработки уроков -- письменники України -- писатели Украины -- творчість письменників України -- творчество писателей Украины -- твори письмеників україни -- произведения писателей Украины -- імпресіоністичні твори -- импрессионистические произведения
Анотація: Використаня технологій акмепедагогіки при викладання української літератури у старших класах, проілюстровані розробкою уроку з вивчення новели Г. Косинки "В житах".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Косинка, Григорій (письменник) \о нем\; В житах, новела \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)




    Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; доцент; член-кореспондент НАНО).
    Інноваційні форми масових навчально-виховних заходів із зарубіжної літератури / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 24-28. - Література : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
воспитательные мероприятия -- инновационные методы воспитания -- инновационные методы обучения -- инновационные технологии обучения -- інноваційні методи навчання -- інноваційні технології навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- навчально-виховні заходи -- учебно-воспитательные мероприятия -- масові виховні заходи -- массовые воспитательные мероприятия -- флешмоб -- хепенінг -- промо-акція -- книжкове дефіле -- книжное дефиле -- печа-куча -- літературна дегустація -- литературная дегустация
Анотація: Пропонується невелика скарбничка інноваційних форм масових виховних заходів: флешмоб, хепенінг, книжкове дефіле, літературна дегустація тощо.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_4\5.pdf