Резолюція Всеукраїнської науково-практичної конференції "Особистісно зорієнтований підхід до навчання української мови та літератури" (2 жовтня 2008 року, м. Рівне) // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 62-63. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Рівне, 2008 р. жовтень

Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинской литературы -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- особистісно орієнтоване навчання


Дод.точки доступу:
Особистісно зорієнтований підхід до навчання української мови та літератури, всеукраїнська науково-практична конференція \о ней\




    Коваленко, Сергій (член Національної спілки журналістів України; учитель української мови і літератури).
    "Найгірше пекло - мені Україну бачить в путах" / Сергій Коваленко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 32-38. - В библиотеке ДНУ
Система особистісно зорієнтованих уроків за творчістю Людмили Старицької-Черняхівської, 10 клас
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення біографії письменника -- вивчення творчості письменника -- изучение биографии писателя -- изучение творчества писателя -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Урок знайомить учнів з життєвою і творчою долею Людмили Старицької-Черняхівської, її родиною у світлі розвитку української літератури і історії другої половини 19-го - першої половини 20 ст.


Дод.точки доступу:
Старицька-Черняхівська, Людмила (письменница ; 1869-1941) \о ней\




    Коваленко, Сергій (член Національної спілки журналістів України; учитель української мови та літератури; Черкаська обл.).
    "Найгірше пекло - мені Україну бачити в путах" : система особистісно зорієнтованих уроків за творчістю Людмили Старицької-Черняхівської. 10 клас / Сергій Коваленко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 13-15. - Бібліографія : С.22 : 14 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- лирика -- личностно ориентированное обучение -- лірика -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Стаття присвячена вивченню ліричного доробку Людмили Старицької-Черняхівської (поезії "Наді мною ліс шепоче", "В небі високім", "Молитва" та ін.).


Дод.точки доступу:
Старицька-Черняхівська, Людмила (письменник ; 1869-1941); Наді мною ліс шепоче, поезія \о произв.\В небі високім, поезія \о произв.\; Молитва, поезія \о произв.\




    Бех, І. Д.
    Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 26-31. - Бібліографія : С.31 : 4 назви
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход в обучении -- діяльнісний підхід -- ключевые жизненные компетентности -- ключові життєві компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- личностно ориентированное обучение -- особистісно орієнтоване навчання -- підходи у навчанні -- подходы в обучении
Анотація: Автор розглядає принципи та сенс компетентнісного підходу ("ключові життєві компетенції"), звертається також до ідей діяльнісного та особистісно орієнтованих підходів.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)




    Миколайчук, Ніна (учитель української мови і літератури Острожецького НВК; с. Острожець Рівненської області).
    Особистісно зорієнтоване виховання в системі позакласної роботи з літератури / Ніна Миколайчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 59-64. - Бібліографія : С.64 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- виховна позакласна робота -- внеклассная работа по литературе -- воспитание личности -- воспитательная внеклассная работа -- гуманизация образования -- гуманізація освіти -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- національне виховання -- особистісно орієнтоване навчання -- позакласна робота з літератури -- формування національної свідомості
Анотація: Стаття присвячена таким питанням, як становлення особистості, мистецтво слова в літературному житті школи, реалізація ідей В.В. Сухомлинського в позакласній роботі з літератури, шкільна шевченкіана і формування національної свідомості учнів, гуманізац ія навчального процесу тощо.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В.В. \о нем\




    Денискіна, Ганна (кандидат філологічних наук; вчитель української мови і літератури; спеціаліст вищої категорії).
    Шляхи активізації наукової творчості учнів гімназії "Ерудит" у процесі особистісно орієнтованого навчання / Г. Денискіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 41-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальні заклади -- гімназії -- особистісно орієнтоване навчання -- творчі здібності школярів -- наукова творчість -- науково-дослідна діяльність -- принципи наково-дослідної діяльності -- досвід гімназій -- учебные заведения -- гимназии -- личностно ориентированное обучение -- творческие способности школьников -- научное творчество -- научно-исследовательская деятельность -- принципы научно-исследовательской деятельности -- опыт гимназий
Анотація: З'ясування основних принципів й умов, що сприяють розвитку творчих здібностей школярів, а також окреслення стратегії розвитку наукової творчості учнів гімназії "Ерудит".


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Камінська-Клецкова, Яніна (завідуюча кафедри іноземних мов; спеціаліст вищої категорії).
    Інноваційне навчання іноземних мов / Я. Камінська-Клецкова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 64-65. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- іноземні мови -- методика викладання іноземних мов -- особистісно орієнтоване навчання -- інноваційні технології -- учебные предметы -- иностранные языки -- методика преподавания иностранных языков -- личностно ориентированное обучение -- инновационные технологии
Анотація: Про загальну концепцію інноваційного навчання іноземних мов.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кратасюк, Людмила (старший викладач кафедри української мови Житомирського державного університету ім. І. Франка).
    Метод проектів у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти / Людмила Кратасюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 10-14. - Бібліографія : С.14 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
интерактивные методы -- інтерактивні методи -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- лингводидактика -- личностно ориентированное обучение -- лінгводидактика -- метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна освіта -- особистісно орієнтоване навчання
Анотація: У статті висвітлюються питання доцільності й ефективності застосування проектного методу в процесі інтерактивного начання мови й мовлення учнів 5-6 класів.





    Турянська, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент Луганського національного педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка).
    Типи уроків історії: теоретичні основи свідомого вибору / О. Турянська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 40-46. - Библиогр. в конце ст. - табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
типи уроків -- типы уроков -- система типів уроків -- система типов уроков -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- уроки історії -- уроки истории -- типологія уроків -- типология уроков -- класифікація уроків -- классификация уроков -- шкільна історична освіта -- школьное историческое образование -- структура уроку -- тематичний план уроку -- тематический план урока
Анотація: Розкрито сутність понять "типи уроків", "система уроків" в особистісно орієнтованому навчанні історії в школі. Висвітлено теоретичні засади вибору вчителем того чи іншого типу уроку. Наведено приклад педагогічної практики вибудовування системи уроків.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Варзацька, Лариса (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці / Лариса Варзацька // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 22-25. - Бібліографія : С.25 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированная ситуация -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- особистісно орієнтована ситуація -- особистісно орієнтоване навчання -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- ситуация учебная -- ситуація на уроці -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор вивчає основні типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці, спрямованих на створення необхідних соціально-психологічних умов для підвищення творчого потенціалу особистості.





    Ревчук, Софія (учитель української мови і літератури Гощанської ЗОШ Рівненської області).
    "Природа - це казка, яку треба читати серцем" : особистісно зорієнтований урок за твором Лесі Українки "Тиша морська" / Софія Ревчук // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 16-18. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- личностно ориентированное обучение -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- природа в литературе -- природа в літературі -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Автор статті пропонує розробку особистісно зорієнтованого уроку української літератури з вивчення твору Лесі Українки "Тиша морська".


Дод.точки доступу:
Українка, Леся (письменниця ; 1871-1913) \о ней\; Украинка, Леся (украинская поэтесса; писательница) \о ней\; Тиша морська \о произв.\




    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ).
    Особистісно зорієнтований урок: що "залишається за кадром"? / Анатолій Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 5-8. - Бібліографія : С. 8 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- ситуация успеха на уроке -- ситуація успіху -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Досліджено сутність та ознаки особистісно зорієнтованого навчання, розкрито особливості особистісно зорієнтованого уроку української літератури.





    Тараріна, Ірина (головний спеціаліст управління освіти Краматорської міської ради).
    Моделювання процесу діяльності вчителів фізики у системі післядипломної педагогічної освіти та в міжкурсовий період / І. Тараріна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 72-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

    Краматорск

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- последипломное образование -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- засоби навчання -- способы обучения -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- профільна диференціація -- профильная дифференциация -- освітні технології -- образовательные технологии -- викладання учбових предметів -- преподавание учебных предметов -- викладання фізики -- преподавание физики -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Розглянуто сучасні підходи до проектування діяльності вчителів в системі післядипломної педагогічної освіти та подальшої самостійної діяльності в міжкурсовий період. На підставі проведеного аналізу запропоновано до використання педагогічну технологію, яка може бути підгрунтям для розроблення психологічної системи підготовки вчителів фізики в умовах наявності освітніх альтернатив.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ).
    Уроки літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 5. - С. 24-28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- литература родного края -- литературное краеведение -- личностно ориентированное обучение -- література рідного краю -- літературне краєзнавство -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Розкрито специфіку вивчення літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання. Проаналізовано принципи побудови, завдання курсу, на конкретних прикладах проілюстровано особливості проведення занять.





    Серветник, Оксана (учитель української мови і літератури Чемернянської ЗОШ І-ІІІ ст. Сарненського району Рівненської області).
    Образ Павлика - душевно красивого й щедрого хлопчика (за оповіданням Спиридона Черкасенка "Маленький горбань") : особистісно зорієнтований урок у 5 класі / О. Серветник // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 25-27. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- детская литература -- дитяча література -- личностно ориентированное обучение -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Автор пропонує розробку уроку української літератури з вивчення оповідання Спиридона Черкасенка "Маленький горбань".


Дод.точки доступу:
Черкасенко, Спиридон (письменник) \о нем\; Маленький горбань, оповідання \о произв.\




    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ).
    Уроки літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 19-21. - Література : С.21 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
аналіз художнього твору -- литература родного края -- литературное краеведение -- личностно ориентированное образование -- личностно ориентированное обучение -- література рідного краю -- літературне краєзнавство -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті розкрито специфіку вивчення літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання. Проаналізовано принципи побудови і завдання курсу, на конкретних прикладах проілюстровано особливості підготовки і проведення занять.





    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
    Теоретико-методологічні засади диференціації навчання в сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- диференційований підхід -- дифференцированный подход -- види диференціації -- виды дифференциации -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- зовнішня диференціація -- внешняя дифференциация -- внутрішня диференціація -- внутренняя дифференциация -- рівнева диференціація -- уровневая дифференциация -- профільна диференціація -- профильная дифференциация -- середня школа -- средняя школа -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Висвітлено теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі, науково обгрунтовано поняття "диференціація навчання", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого навчання і даються практичні рекомендації щодо їх реалізації.


Дод.точки доступу:
Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; докторант Інституту педагогіки НАПН України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бацюсь, Раїса (учитель Радивилівського НВК, Рівненська область).
    Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі) / Р. Бацюсь // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 39-41. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Автор методичної розробки пропонує алгоритм підготовки особистісно зорієнтованого уроку української літератури, систему методів, прийомів, видів робіт, які сприяють реалізації визначених цілей.





    Оболенська, Тетяна (проректор з науково-педагогічної роботи Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; доктор економічних наук; професор; відмінник освіти України).
    Нова парадигма нової роботи в університеті / Т. Оболенська // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 12. - С. 66-73
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
університети -- университеты -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- парадигма виховної роботи -- парадигма воспитательной работы -- виховна робота в університеті -- воспитательная работа в университете -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- моделі виховання -- модели воспитания -- виховання студентської молоді -- воспитание студенческой молодежи -- виховання студентів -- воспитание студентов -- студентське самоврядування -- студенческое самоуправление
Анотація: Розглядається зміст нової парадигми виховної роботи в університеті, основні напрями реалізації сучасної моделі виховання шляхом співпраці всіх організаційних підрозділів університету.


Дод.точки доступу:
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Парфенюк, Оксана (вчитель української мови і літератури; Рівне).
    Драматизм людських стосунків, роздуми про безсмертя людини в "Легенді про вічне життя" І. Франка. Взаємне кохання як критерій щастя (10 клас) / О. Парфенюк // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2011. - № 7/8. - С. 36-38. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Автор пропонує розробку уроку української літератури у 10 класі з вивчення "Легенди про вічне кохання" І. Франка з погляду особистісно зорієнтованого навчання.


Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (український письменник) \про нього\; Легенда про вічне життя \о произв.\