Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки АПН України). Папки успіху діють... / Анатолій Фасоля> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 27-31. - Бібліографія посторінкова : 3 назви. - В обл. библиотеке
Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методическое сопровождение обучения -- методичний супровід навчання -- методы обучения -- навчальні досягнення -- оценивание учебных достижений -- оцінювання навчальних досягнень -- папки успеха -- папки успіху -- педагогические лаборатории -- педагогічні лабораторії -- портфолио -- портфоліо -- технологии обучения -- технології навчання -- учебные достижения Анотація: Портфоліо (папка успіху) - це модель (технологія, засіб) автентичного оцінювання навчальної діяльності й особистісного розвитку. Призначення портфоліо - допомога учневі з вибором профілю навчання в процесі допрофільної підготовки, а в подальшому у виб орі професії. Мета статті - подати рекомендації для методичного супроводу діяльності учнів і педагогів у створенні папок успіху. |
Голуб, Н. Б. (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки НАПН України). Методичний коментар щодо вивчення базових предметів у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році з урахуванням змін у програмах. Українська мова / Н. Б. Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 4. - С. 2-8. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические комментарии -- методическое сопровождение обучения -- методичний супровід навчання -- методичні коментарі -- методичні матеріали -- методичні поради -- методичні рекомендації -- украинский язык -- українська мова Анотація: Подано методичні рекомендації щодо вивчення української мови у 5-11 класах у 2015/2016 навчальному році. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_мова_і_літ_в_шк_2015_4\1.pdf |
Сидоренко, В. В. (доктор педагогічних наук; доцент; Інститут педагогіки НАПН України). Методичний коментар щодо вивчення базових предметів у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році з урахуванням змін у програмах. Українська література / В. В. Сидоренко> // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 4. - С. 8-12. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): методические комментарии -- методическое сопровождение обучения -- методичний супровід навчання -- методичні коментарі -- методичні матеріали -- методичні поради -- методичні рекомендації -- украинская литература -- українська література Анотація: Подано методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 5-11 класах у 2015/2016 навчальному році. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_мова_і_літ_в_шк_2015_4\2.pdf |
Зміни до програми "Українська мова. 5-9 класи загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання> // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 4. - С. 13-16. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические комментарии -- методическое сопровождение обучения -- методичний супровід навчання -- методичні коментарі -- методичні матеріали -- методичні поради -- методичні рекомендації -- програми з української мови -- программы по украинскому языку -- украинский язык -- українська мова Анотація: Витяг із додатка до листа Міністерства освіти і науки України від 26.06.2015 р. № 1/9-305). Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_мова_і_літ_в_шк_2015_4\3.pdf |