К 38 Близнюк, К. Кредитно-модульна система навчання: проблеми та перспективи впровадження при підготовці спеціалістів галузі : сборник научных трудов / К. Близнюк> // Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту. Сер. Економіка і управління. - К., 2004. - Вип. 6. - С. 285-289
Кл.слова (ненормовані): МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ющенко, Н. Р. Обучающая программа - диафильм / Н. Р. Ющенко, Н. Л. Семенец, Д. П. Потресова> // Вестник высшей школы. - 1969. - №2. - С. 39-42
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ Кл.слова (ненормовані): труды диита -- праці дііту -- КСВ -- КІМ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ -- МЕТОДИКА НАВЧАННЯ Дод.точки доступу: Семенец, Н.Л.; Потресова, Д.П. |
Галузева програма впровадження профільного навчання на 2008-2010 рр. Проект> // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 7/8. - С. 6-10 : табл., рис
Рубрики: Освіта Теорія і методи навчання Образование Теория и методы обучения, 2008-2010 р. Україна Кл.слова (ненормовані): міністерства -- проекти програм -- шкільна освіта -- реформа школи -- методи навчання -- профілізація школи -- галузеві програми -- впровадження профільного навчання -- профільне навчання -- министерства -- проекты программ -- школьное образование -- профилизация школы -- отраслевые программы -- внедрение профильного обучения -- профильное обучение -- методы обучения Анотація: Офіційна інформація про впровадження профільного навчання в шкільну освіту протягом 2008-2010 рр. Дод.точки доступу: Галузева програма впровадження профільного навчання на 2008-1010 рр., проект Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний) |
Білоус, Надія (аспірантка; Вінниця). Використання історичного матеріалу на уроках української літератури. 10 - 11 класи / Надія Білоус> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 13-17. - Бібліографія : С.20 : 7 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
Рубрики: Литературоведение Літературознавство Кл.слова (ненормовані): дидактические методы -- дидактичні методи -- исторические материалы на уроках литературы -- история педагогики -- історичні матеріали на уроках літератури -- історія педагогіки -- межпредметные связи -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методы обучения -- міжпредметні зв'язки -- персоналии педагогов -- персоналии писателей украинских -- персоналії педагогів -- персоналії письменників українських -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: Проблема міжпредметних зв'язків в історії педагогічної думки. Методи і прийоми навчання, необхідні для залучення історичного матеріалу при вивченні української літератури, зокрема на уроках з вивчення драми Лесі Українки "Бояриня", новели В. Стефаника "Камінний хрест" та творчості П. Тичини Дод.точки доступу: Ушинский, Константин Дмитриевич \о нем\; Тичина, Павло \о нем\; Стефаник, Василь \о нем\; Українка, Леся \о нем\; Песталоцці, Йоган Генріх \о нем\; Бояриня \о произв.\; Камінний хрест \о произв.\ |
Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки АПН України). Папки успіху діють... / Анатолій Фасоля> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 27-31. - Бібліографія посторінкова : 3 назви. - В обл. библиотеке
Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методическое сопровождение обучения -- методичний супровід навчання -- методы обучения -- навчальні досягнення -- оценивание учебных достижений -- оцінювання навчальних досягнень -- папки успеха -- папки успіху -- педагогические лаборатории -- педагогічні лабораторії -- портфолио -- портфоліо -- технологии обучения -- технології навчання -- учебные достижения Анотація: Портфоліо (папка успіху) - це модель (технологія, засіб) автентичного оцінювання навчальної діяльності й особистісного розвитку. Призначення портфоліо - допомога учневі з вибором профілю навчання в процесі допрофільної підготовки, а в подальшому у виб орі професії. Мета статті - подати рекомендації для методичного супроводу діяльності учнів і педагогів у створенні папок успіху. |
Марцінко, Тетяна (асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету). Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): активне навчання -- активное обучение -- взаємодія в процесі навчання -- взаимодействие в процессе обучения -- викладання риторики -- виховний потенціал -- воспитательный потенциал -- групові технології навчання -- групповые технологии обучения -- зв'язне мовлення -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- коммуникативно-деловое обучение -- комунікативно-ділове навчання -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- підлітки -- пізнавальна діяльність учнів -- подростки -- познавательная деятельность учащихся -- преподавание риторики -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- технологии обучения -- технології навчання -- форми навчання -- формы обучения Анотація: Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного. |
Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; заслужений учитель України; Миколаїв). Компендіум понять у просторі методики викладання літераури на компетентністній основі / Василь Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 48. - В обл. библиотеке
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): компендиум -- компендіум -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- литературное образование -- літературна освіта -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- синергетика -- синергетический подход в образовании -- синергетичний підхід в освіті Анотація: Розглянуто поняття "синергетика" (синергетично-філософська парадигма) в системі літературної освіти. |
Комашко, Оксана (учитель гімназії № 1 м. Ковеля; Волинська область). Застосування методу проектів під час вивчення особистості письменника / Оксана Комашко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 15-17. - Бібліографія : С.16 : 6 назв. - В обл. библиотеке
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): биография писателя -- біографія письменника -- вивчення біографії письменника -- литературное образование -- літературна освіта -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- навчальне проектування -- технологии обучения -- технології навчання -- учебное проектирование Анотація: Технологія проектування в історії педагогічної думки. Можливість застосування методу проектів під час вивчення біографії письменника в школі. |
Харченко, Тетяна. Тенденції розвитку педагогічної освіти у Франції в другій половині 20 століття / Т Харченко> // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. - №1. - С. 15 - 20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах, 20 ст. друга половина Организация образования в отдельных зарубежных странах Франція Ам'єн Франция Амьен Кл.слова (ненормовані): професійна підготовка -- реформування педагогічної освіти -- престиж професії -- вимоги до професіоналізму -- диверсифікована шкільна система -- компетенція педагога -- початкова освіта -- зміст навчання -- методи навчання -- традиціоналізм -- Болонський процес -- позитивістська парадигма -- гуманістична парадигма -- вчитель- початківець -- завдання навчальних центрів -- профессиональная подготовка -- престиж профессии -- начальное образование -- содержание обучения -- методы обучения -- задание обучающих центров -- педагогічна освіта -- педагогическое образование Анотація: Проблема вдосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів Вивчення основних тенденцій розвитку педагогічної освіти у Франції Утримувачі документа: ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70 Дод.точки доступу: Авксентьєва, О.; Пуховська, Л.; Максименко, А.; Матвієнко, О.; Романенко, О.; Лемосс, М.; Кро, Ф.; Жиро, де Лен Б. (сучасний французький педагог); де, Ландшир В.; Феррі, Ж.; Асоціація з розширення наукових досліджень \о ней\ |
Пилищук, Оксана (аспірант Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського). Використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку мовлення в гуманітарних класах ліцею / Оксана Пилищук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 6-9. - Бібліографія : С.9 : 10 назв. - В библиотеке ДНУ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): гуманитарные классы -- гуманітарні класи -- зв'язне мовлення -- изложение -- лингводидактика -- лицей -- лінгводидактика -- ліцей -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- народознавчий матеріал на уроках -- национальное воспитание на уроках -- національне виховання -- переказ -- поглиблене вивчення предмету -- програми і стандарти з української мови -- развитие связной речи -- розвиток зв'язного мовлення -- связная речь -- творческие задания -- творческие работы -- творчі завдання -- творчі роботи -- углубленное изучение предмета -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення -- формирование национального сознания -- формування національної свідомості Анотація: Необхідність посилення національного аспекту в змісті мовного навчання на уроках української мови шляхом використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку зв'язного мовлення (на основі аналізу програми для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням української мови "Рідна мова" (8-11 класи). Дод.точки доступу: Рідна школа, програма \о произв.\ |
Голуб, Ніна (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного ун-ту ім. М.П. Драгоманова). Інтерактивні методи навчання риторики майбутніх вчителів / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 16 назв. - В библиотеке ДНУ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): викладання риторики -- деловые игры -- дидактические игры -- дидактичні ігри -- дискусія як форма навчання -- дискуссия как форма обучения -- ділові ігри -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивні методи -- кейс-метод -- метод анализа ситуаций -- метод аналізу ситуацій -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- педагогическая рефлексия -- педагогические игры -- педагогические технологии -- педагогічна рефлексія -- педагогічні ігри -- педагогічні технології -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- преподавание риторики Анотація: Автор представляє власне бачення доцільності добору інтерактивних методів у процесі навчання риторики у педагогічних ВНЗ: метод аналізу ситуацій (кейс-метод) з елементами ділової гри, мозкового штурму, рольових ігор, дискусій, тренінгу, розвитку рефле ксії як педагогічної технології; проектний метод та його складові. |
Курмишева, Н. (старший викладач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Полтавської філії Європейського університету). Творчий потенціал студентів-економістів як один із чинників їхньої конкурентоспроможності / Н. Курмишева> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 3. - С. 74-80 : рис. - Библиогр. в конце ст.
Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- економічна освіта -- творчі завдання -- конкурентоспроможність студентів -- высшее образование -- экономическое образование -- творческие задания -- конкурентоспособность студентов -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- методи начання -- методы обучения -- метод створення творчих моделей -- метод создания творческих моделей Анотація: Визначається роль інтерактивних методів навчання (зокрема методу створення образних моделей) у засвоєнні навчального матеріалу, формування моральних якостей особистості студентів, розвитку творчого підходу до вирішення поставлених завдань. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2690ж - Б.ц.) (вільний) |
Козир, Маргарита (аспірантка Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка). Системний підхід до вибору методів і прийомів навчання мови у процесі розвитку дискусійних умінь учнів 5-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів / Маргарита Козир> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 5-7. - Бібліографія : С.7 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Языкознание Кл.слова (ненормовані): дискусионные умения -- дискусійні вміння -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- приемы обучения -- прийоми навчання -- системний підхід у навчанні -- системный подход в обучении Анотація: Визначаються лінгводидактичні засади та визначення таких категорій, як системний підхід, методи, прийоми та навички у процесі розвитку дискусійних умінь на уроках української мови. |
В 53 Рудницька, Т. Г. Інноваційні методи навчання іноземних мов у вищій школі в контексті гуманістичної спрямованості навчального процесу / Т. Г. Рудницька> // Вісник Вінницького політехнічного інституту : науковий журнал. - 2008. - № 4. - С. 110-113
ВИЩА ОСВІТА Кл.слова (ненормовані): высшее образование -- методы обучения -- иностранные языки -- инновационные методы -- гуманизация образования -- ВИЩА ОСВІТА -- методи навчання -- іноземні мови -- інноваційні методи -- гуманізація освіти Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
В 53 Яцик, І. С. Використання інтерактивних методів навчання при викладанні гуманітарних дисциплін з метою виховання толерантності / І. С. Яцик> // Вісник Вінницького політехнічного інституту : науковий журнал. - 2008. - № 4. - С. 114-118
ВИЩА ОСВІТА Кл.слова (ненормовані): высшее образование -- методы обучения -- интерактивные методы -- гуманитарные дисциплины -- ВИЩА ОСВІТА -- методи навчання -- інтерактивні методи -- гуманітарні дисципліни Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
В 53 Зубенко, О. В. Інтерактивні технології навчання при вивченні іноземних мов в технічному вузі / О. В. Зубенко, С. О. Медведєва> // Вісник Вінницького політехнічного інституту : науковий журнал. - 2008. - № 4. - С. 119-122
ВИЩА ОСВІТА Кл.слова (ненормовані): высшее образование -- интерактивные методы -- методы обучения -- иностранные языки -- технические вузы -- ВИЩА ОСВІТА -- інтерактивні методи -- методи навчання -- іноземні мови -- технічні ВНЗ Дод.точки доступу: Медведєва, С.О. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
В 53 Петрук, В. А. Ретроспективний аналіз інноваційних методів навчання / В. А. Петрук, Н. О. Андрущенко, О. П. Прозор> // Вісник Вінницького політехнічного інституту : науковий журнал. - 2008. - № 4. - С. 127-131
ВИЩА ОСВІТА Кл.слова (ненормовані): высшее образование -- методы обучения -- инновации -- ВИЩА ОСВІТА -- методи навчання Дод.точки доступу: Андрущенко, Н.О.; Прозор, О.П. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
В 53 П'яст, Н. Й. Використання мультимедійних засобів навчання на заняттях української мови професійного спілкування / Н. Й. П'яст, О. А. Цимбал> // Вісник Вінницького політехнічного інституту : науковий журнал. - 2008. - № 4. - С. 135-140
ВИЩА ОСВІТА Кл.слова (ненормовані): высшее образование -- мультимедийные средства обучения -- методы обучения -- деловое общение -- украинский язык -- визитная карточка -- ВИЩА ОСВІТА -- мультимедійні засоби навчання -- методи навчання -- ділове спілкування -- українська мова Дод.точки доступу: Цимбал, О.А. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
В 53 Степанова, І. С. Реалізація комунікативного підходу до викладання іноземних мов у технічному ВНЗ / І. С. Степанова> // Вісник Вінницького політехнічного інституту : науковий журнал. - 2008. - № 4. - С. 150-153
ВИЩА ОСВІТА Кл.слова (ненормовані): высшее образование -- иностранные языки -- технические ВУЗы -- методы обучения -- ВИЩА ОСВІТА -- іноземні мови -- технічні ВНЗ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Беседіна, Антонина (вчитель-методист; учитель початкових класів спеціалізованої школи № 318 м. Києва). Вплив методів і завдань ейдетики на розвиток особистості дитини / А. Беседіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 61-62. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Теорія і методика виховання Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): методи навчання -- початкові класи -- молодші школяри -- методи ейдетики -- ланцюговий метод -- акровербальний метод -- метод місць -- метод регресії -- метод відсторонення -- забування -- методы обучения -- начальные классы -- младшие школьники -- методы эйдетики Анотація: Методи навчання, які пропонує ейдетика, спираються на образне мислення дитини, вони відповідають законам природи. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |