Дубовик, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент КМПУ ім. Б.Д. Грінченка).
    Мовленнєвий етикет як складова культури спілкування молодших школярів / Світлана Дубовик // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 7-11. - Бібліографія : С.11 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
единицы речевого этикета -- культура общения -- культура спілкування -- методика преподавания украинского языка -- младшие школьники -- мовленнєвий етикет -- мовленнєвий розвиток учнів -- молодші школярі -- начальная школа -- одиниці мовленнєвого етикету -- початкова школа -- речевое развитие учащихся -- речевой этикет -- твори учнівські -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення -- урок украинского языка -- урок української мови -- формули мовленнєвого етикету -- формулы речевого этикета
Анотація: Досліджується система роботи щодо формування у молодших школярів культури мовлення, правил мовленнєвої поведінки - мовленнєвого етикету - на уроках української мови в 1-4 класах. Подається типологія одиниць українського мовленнєвого етикету та фрагмен ти уроків із використанням правил мовного (мовленнєвого) етикету.





    Ігнатенко, Емілія (старший викладач КМПУ ім. Б.Д. Грінченка; Київ).
    Підготовка вчителя до формування інтелектуально-творчих умінь - складової текстотворчої діяльності молодшого школяра / Емілія Ігнатенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 52-54. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
интеллектуально-творческие умения -- інтелектуально-творчі уміння -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- младшие школьники -- мовленнєві вправи -- молодші школярі -- підготовка вчителів молодших класів -- подготовка учителей младших классов -- развитие речи -- розвиток мовлення учнів -- учитель младших классов -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь
Анотація: Автор статті пропонує методичні рекомендації та вправи на розвиток інтелектуально-творчих комунікативних умінь учнів.





    Грона, Наталія (викоадач Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я. Франка).
    Методика опрацювання морфологічних написань у процесі вивчення розділу "Будова слова" / Наталія Грона // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 11-14. - Бібліографія : С.14 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
будова слова -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в начальной школе -- младшие школьники -- молодші школярі -- навчання орфографії -- начальная школа -- обучение орфографии -- орфограми -- орфограммы -- орфографические правила -- орфография -- орфографія -- початкова школа -- правила правопису -- правопис -- строение слова
Анотація: Стаття присвячена словотворчій роботі у поєднанні з орфоепічною для свідомого засвоєння орфографічних правил учнями молодших класів.





    Чайковська, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант КНУКіМ; викладач музикознавства спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
    Результати експерименту з формування музичних знань молодших школярів засобами мультимедійних технологій навчання / О. Чайковська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 51-53 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- мультимедійні технології начання -- навчально-виховний процес -- авторські експериментальні школи -- авторські школи -- молодші школяри -- формування музичних знань -- експериментальна робота -- технологии обучения -- мультимедийные технологии обучения -- учебно-воспитательный процесс -- авторские экспериментальные школы -- авторские школы -- младшие школьники -- формирование музыкальных знаний
Анотація: Про впроваждення в навчально-виховний процес інноваційних інформаційних технологій. Про проведення експерименту з формування музичних знань молодших школярів в авторській експериментальної школі "Міленіум".


Дод.точки доступу:
Міленіум, авторська експериментальна школа \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Беседіна, Антонина (вчитель-методист; учитель початкових класів спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
    Вплив методів і завдань ейдетики на розвиток особистості дитини / А. Беседіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 61-62. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- початкові класи -- молодші школяри -- методи ейдетики -- ланцюговий метод -- акровербальний метод -- метод місць -- метод регресії -- метод відсторонення -- забування -- методы обучения -- начальные классы -- младшие школьники -- методы эйдетики
Анотація: Методи навчання, які пропонує ейдетика, спираються на образне мислення дитини, вони відповідають законам природи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Петрюк, І. (кандидат педагогічних наук; завідувач кафедри загальної та соціальної педагогіки Чернивецького національного університету ім. Юрія Федьковича).
    Показники і фактори шкільної дезадаптації дітей / І. Петрюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 24-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
молоді школяри -- шкільна дезадаптація дітей -- дезадаптація дітей -- соціально-педагогічна допомога -- адапційні труднощі школярів -- педагогічна діагностика -- адаптивність -- соціальні педагоги -- младшие школьники -- школьная дезадаптация детей -- дезадаптация детей -- социально-педагогическая помощь -- адаптационные трудности школьников -- педагогическая диагностика -- адаптивность -- социальные педагоги
Анотація: Визначення особливостей виявлення показників і факторів шкільної дезадаптації.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Паламар, Світлана (кандидат педагогічних наук).
    Розвиток образного мовлення молодших школярів на уроках читання / Світлана Паламар // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 9. - С. 21-23, Тетяна (Петровська). - Бібліографія : С.23 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- младшие школьники -- молодші школярі -- навчання читанню -- образная речь -- образне мовлення -- обучение чтению -- развитие речи на уроках литературы -- розвиток мовлення учнів -- урок читання -- урок чтения -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование
Анотація: Автори пропонують методичні підходи для розвитку образного мовлення учнів у процесі читання і розбору художніх творів.





    Задорожній, Андрій (аспірант Кіровоградського державного педагогічного університету).
    Моделювання ціннісно-смислової картини молодшого щколяра: пошук підходів / А. Задорожній // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 60-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
ціннісно-смислова картина -- ценностно-смысловая картина -- молодші школяри -- младшие школьники -- принципи моделювання -- принципы моделирования -- загальнолюдські цінності -- общечеловеческие ценности -- пізнавальна активність учнів -- познавательная активность учеников -- теоретична модель -- теоретическая модель -- процесс навчання -- процесс обучения -- виховний процес -- воспитательный процесс
Анотація: Аналізуються основні наукові положення про сутність ціннісно-смислової картини світу молодшого школяра, її формування в процесі пізнавальної діяльності і визначаються основні методологічні підходи та принципи моделювання структури цієї властивості у молодших школярів у процесі навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Турчин, Тамара (кандидат педагогічних наук; докторант Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі / Т. Турчин // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 69-73. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- учебный процесс -- молодші школяри -- младшие школьники -- інтуїція -- интуиция -- інтуїтивний спосіб мислення -- интуитивный способ мышления -- інтуїтивне мислення -- интуитивное мышление -- мистецькі дисципліни -- учебные предметы -- учбові предмети -- викладання мистецьких дисциплін -- музыкальное творчество -- музична творчість -- уроки музики -- уроки музыки
Анотація: Визначається сутність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в процесі їх навчання, що досягається у сфері сприймання, оцінювання музиуи та творчій діяльності. Автор доходить висновку, що підтримування інтуїтивно-образного начала на уроках музики в початковій школі дасть можливість учнім повніше усвідомити естетичну красу художніх образів і їх творення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Мартиненко, Валентина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір / В. Мартиненко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 9. - С. 5-8. - Бібліографія : С.8 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное образование -- компетентностный подход -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- младшие школьники -- молодші школярі -- навчання читанню -- обучение чтению -- читання на уроках літератури -- читательская компетентность -- читацька компетентність -- чтение на уроках литературы
Анотація: У статті розкриваються шляхи оновлення змісту літературного читання молодших школярів на засадах компетентнісного підходу.





    Шевчук, Лариса (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Текст як лінгводидактична основа групової роботи молодших школярів / Л. Шевчук // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 14-17. - Бібліографія : С.17 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
групова навчальна діяльність -- групповая учебная деятельность -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка -- младшие школьники -- початкова школа -- молодші школярі -- работа с текстом -- робота з текстом -- украинский язык -- українська мова -- начальная школа
Анотація: Розглянуто текст як лінгводидактичну основу групової роботи молодших школярів. Визначено етапи роботи над текстом, доцільні для організації групової роботи учнів, дібрано відповідні завдання.





    Турчин, Тамара (кандидат педагогічних наук; докторант Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Застосування осучасних форм музичного навчання молодших школярів як передумова їх творчого розвитку / Т. Турчин // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 64-68 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчальний процес -- учебный процесс -- молодші школяри -- младшие школьники -- музичне навчання -- музыкальное обучение -- музично-просвітницька діяльність -- музыкально-просветительская деятельность -- театролізована діяльність -- театролизованная деятельность -- театри ляльок -- театры кукол -- музично-дидактичні ігри -- музыкально-дидактические игры -- комп'ютерні навчальні ігри -- компьютерные обучающие игры
Анотація: Розглянуто форми музичного навчання молодших школярів, що передбачають активну музичну діяльність учнів практичного характеру, в процесі якої відпрацьовуються музичні вміння і навички, реалізуються виховні завдання, розвиваються музичні здібності. Наголошено, що застосування різноманітних осучаснених форм музичного навчання в початковій школі забезпечує його результативність, сприяє пробудженню творчої енергії дітей, досягненню ними творчих успіхів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Поліщук, Ірина (учителі початкових класів Білоцерківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 21 Київської області).
    Виховання національної свідомості молодших школярів засобами українознавства / І. Поліщук, А. Білоног // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2011. - № 8. - С. 55-57. - Література : С.57 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
виховання на уроках літератури -- воспитание на уроках литературы -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- младшие школьники -- молодші школярі -- национальное воспитание на уроке словесности -- національне виховання -- сценарии праздников -- сценарії свят -- украиноведение -- украинская литература -- українознавство -- українська література -- шкільні свята -- школьные праздники
Анотація: Йдеться про формування національної свідомості молодших школярів засобами українознавства, представлено сценарій родинного свята "Рідний край, де ми живемо, Україною зовемо".


Дод.точки доступу:
Білоног, Алла; Рідний край, де ми живемо, Україною зовемо, сценарій родинного свята \о произв.\




    Білоног, Алла (учитель початкових класів Білоцерківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 21 Київської області).
    Стежинки, що ведуть до класу-родини / А. Білоног // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 47-50. - Література : С.50 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
батьки і школа -- виховання учнів -- воспитание учеников -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- младшие школьники -- молодші школярі -- начальная школа -- початкова школа -- родинні свята -- родители и школа -- семейные праздники -- сотрудничество педагогов с родителями -- украинский язык -- українська мова -- шкільні свята -- школьные праздники
Анотація: Важливою умовою згуртованості класного колективу, формування культури міжособистісних взаємин молодших школярів є залучення батьків до співпраці зі школою, зокрема проведення родинних свят.





    Бадер, Валентина (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії і практики початкової освіти Донбаського державного педагогічного університету).
    Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у формуванні соціокультурної і комунікативної компетентностей молодших школярів / В. Бадер // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 29-34. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- мовленнєва культура школярів -- навички мовлення -- усне мовлення -- писемне мовлення -- соціокультурні компетентності молодших школярів -- комунікативні компетентності молодших школярів -- формування компетентностей молодших школярів -- дидактичні матеріали -- педагогічний досвід -- педагогічна спадщина -- видатні педагоги -- младшие школьники -- языковая культура школьников -- речевые навыки -- социокультурные компетентности младших школьников -- коммуникативные компетентности младших школьников -- формирование компетентностей младших школьников -- дидактические материалы -- педагогический опыт -- педагогическое наследие -- выдающиеся педагоги -- національні концепти -- верба -- национальные концепты -- практичні завдання -- практические задания
Анотація: Розглянуто питання формування соціокультурної та комунікативної компетентностей молодших школярів. Розкрито методи і прийоми розвитку в учнів 1-4 класів умінь та навичок усного і писемного стилістично диференційованого мовлення на прикладі засвоєння ними національного концепту "верба". Особлива увага приділяється добору дидактичного матеріалу - навчальних текстів і тем, у яких відображаються особливості культури та національного характеру нашого народу.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\




    Омельченко, Світлана (доктор педагогічних наук; професор; в.о. ректора Донбаського державного педагогічного університету).
    Здоров'язбережувальна педагогіка: сучасні тенденції та перспективи розвитку / С. Омельченко, Л. Каліберда // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я дітей -- здоров'язбережувальна педагогіка -- молодші школярі -- педагогіка здоров'я -- здоров'язбережувальні технології -- культура здоров'я -- виховання культури здоров'я -- навчально-виховний процес -- здоровий спосіб життя -- формування здорового способу життя -- досвід шкіл -- педагогічна спадщина -- видатні педагоги -- здоровье детей -- здоровьесберегательная педагогика -- младшие школьники -- педагогика здоровья -- здоровьесберегательные технологии -- культура здоровья -- воспитание культуры здоровья -- учебно-воспитательный процесс -- здоровый образ жизни -- формирование здорового способа жизни -- опыт школ -- педагогическое наследие -- выдающиеся педагоги
Анотація: Окреслено оновні тенденції розвитку здоров'язбережувальної педагогіки. Запропоновано досвід реалізації у Райгородоцькій ЗОШ І-ІІІ ступенів проектів, спрямованих на зміцнення здоров'я учнів. Зокрема розглянуто проект "Туристичний похід як здоров'язберігальна основа фізичного виховання учнів", розроблений учителем фізкультури, викладено його мету, завдання та зміст.


Дод.точки доступу:
Каліберда, Любов (директор Райгородоцької ЗОШ І-ІІІ ступенів Слов'янського району); Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\; Туристичний похід як здоров'язберігальна основа фізичного виховання учнів, проект \о произв.\; Райгородоцька ЗОШ І-ІІІ ступенів \о нем\




    Роговець, О. В.
    Структура громадянськості молодших школярів / О. В. Роговець // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 53-59. - Література : С.58-59 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- виховання учнів -- виховання школярів -- воспитание личности -- воспитание учеников -- воспитание школьников -- гражданское воспитание -- гражданственность -- громадянське виховання -- громадянськість -- младшие школьники -- молодші школярі
Анотація: Автор аналізує структуру громадянськості молодших школярів. У процесі дослідження автор доходить висновку, що громадянськість як особистісне утворення має складну структуру, яка містить три складові: когнітивну, емоційно-ціннісну і поведінковую Саме в заємодія цих складових забезпечує сформованість у молодшого школяра високого рівня громадянськості.





    Гильбух, Ю. З. (доктор психологических наук).
    Школьная неуспеваемость / Ю. З. Гильбух // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 68-80 : схемы. а-табл. - (Психологія навчання). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Педагогическая психология
   Педагогічна психологія

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
типы неблагополучия -- типи негараздів -- типы отклонений в учебной деятельности -- типи відхилень у навчальній діяльності -- реализация способностей -- реалізація здібностей -- эффективность учебной деятельности -- ефективність навчальної діяльності -- низкая интенсивность учебной деятельности -- низька інтенсивність навчальної діяльності -- низкая эффективность учебной деятельности -- низька ефективність навчальної діяльності -- детерминанты психологического уровня -- детермінанти психологічного рівня -- нарушения в эмоционально-волевой сфере -- эмоционально-волева сфера -- порушення в емоційно-вольовій сфері -- емоційно-вольова сфера -- несформированность учебных умений -- учебные умения -- несформованість навчальних умінь -- навчальні уміння -- недостаточное развитие познавательных способностей -- познавательные способности -- недостатній розвиток пізнавальних здібностей -- пізнавальні здібності -- младшие школьники -- молодші школяри
Анотація: Представлена психолого-педагогическая типология неблагополучий в учебной деятельности младших школьников, а также рекомендации по коррекционной работе.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Симониченко, Тетяна (старший учитель; учитель початкових класів).
    Використання інноваційних технологій у роботі з молодшими школярами / Т. Симониченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 77-78
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- учебный процесс -- початкова школа -- начальная школа -- молодші школяри -- младшие школьники -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- критичне мислення -- критическое мышление -- технологія формування критичного мислення -- технология формирования критического мышления -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- методика інтерв'ювання -- методика интервьюирования
Анотація: Про використання інноваційних технологій у початковій школі.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ




    Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України).
    Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи (вступ на засіданні круглого столу з проблем методів навчання української мови) / Н. Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 2-6. - Література : С.6 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
категориальный аппарат -- категорійний апарат -- лингводидактика -- лінгводидактика -- метамова -- метаязык лингвистики -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- младшие школьники -- молодші школярі -- приемы обучения -- прийоми навчання -- терминология лингводидактики -- термінологія лінгводидактики -- технологии обучения -- технології навчання -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор привертає увагу до проблеми трактування і вживання ключових термінів у царині української лінгводідактики, розглядає відношення між термінами "метод", "прийом", "форма", "технологія".

Утримувачі документа:
НБ ДНУ