В 53 П'яст, Н. Й. Використання мультимедійних засобів навчання на заняттях української мови професійного спілкування / Н. Й. П'яст, О. А. Цимбал> // Вісник Вінницького політехнічного інституту : науковий журнал. - 2008. - № 4. - С. 135-140
ВИЩА ОСВІТА Кл.слова (ненормовані): высшее образование -- мультимедийные средства обучения -- методы обучения -- деловое общение -- украинский язык -- визитная карточка -- ВИЩА ОСВІТА -- мультимедійні засоби навчання -- методи навчання -- ділове спілкування -- українська мова Дод.точки доступу: Цимбал, О.А. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Волинський, В. П. Визначення змістових ознак поняття "аудіовізуальні електронні засоби навчання" / В. П. Волинський> // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 97-106. - Література : С.106 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): аудиовизуальные средства обучения -- аудіовізуальні засоби навчання -- електронні засоби навчання -- засоби навчання -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- средства обучения -- электронные средства обучения Анотація: На основі аналізу інформаційних і техніко-комунікативних можливостей аудіовізуальних електронних засобів у подачі навчального матеріалу та організації діяльності учнів визначено перелік змістових ознак, які потрібно враховувати у формулюванні поняття " аудіовізуальні електронні засоби навчання". |
Назаренко, Людмила (старший викладач МОІППО; вчитель СЗШ № 45 м. Миколаїва). Перші кроки в проектній діяльності зі створення мультфільму за літературною казкою / Л. Назаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 4. - С. 13-15. - Література : С.15 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- литературная сказка -- літературна казка -- метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- мультфильм -- мультфільм -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- проектний метод навчання -- проектный метод обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- украинская литература -- українська література Анотація: Автором вказано причини першорядності літературної компетентності, запропоновано можливі шляхи її формування засобами інформаційно-комунікаційних технологій, подано приклад проекту, розробленого старшокласниками, зі створення мультфільму для учнів 5 класу. |
Буднік, Анжела (кандидат педагогічних наук; викладач Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського). Методика використання мультимедійних засобів навчання під час вивчення кінодраматургії у вищій школі / А. Буднік, І. Хижняк> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 10. - С. 21-26. - Література : С.26 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- кінодраматургія -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мультимедийные методы обучения -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- украинская драматургия -- украинская кинодраматурия -- украинская литература -- українська драматургія -- українська література Анотація: Описано доцільність використання мультимедійних технологій. Особливу увагу приділено класифікації мультимедійних матеріалів та особливостям їх використання. Дод.точки доступу: Хижняк, Ірина |
Лікевич, Людмила (учитель української мови і літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів № 28 м. Житомира). Комплексне застосування технічних засобів навчання на уроках української літератури / Л. Лікевич> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 40-43. - Література : С.43 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- наглядность обучения -- наочність навчання -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- украинская литература -- українська література Анотація: Розглядаються особливості застосування технічних засобів навчання на уроках української літератури, запропоновано методику використання мультимедійних графічних зображень як ефективного прийому запам'ятовування та відтворення навчального матеріалу. Утримувачі документа: НБ ДНУ |
Гуржій, А. М. Технологія створення аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, Л. П. Ткачова, В. П. Волинський> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 2. - С. 66-72. - Література : С.72 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): АВЕЗ -- автономні мультимедійні засоби навчання -- автономные мультимедийные средства обучения -- АВЭС -- аудиовизуальные средства обучения -- аудиовизуальные электронные средства -- аудіовізуальні електронні засоби -- аудіовізуальні засоби навчання -- засоби навчання -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- компьютерные технологии в образовании -- мультимедійні засоби навчання -- образование в Украине -- освіта в Україні -- программно-педагогическое обеспечение -- програмно-педагогічне забезпечення -- средства обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- технологии обучения -- технології навчання Анотація: Визначено змістові ознаки організаційних, педагогічних, технічних вимог, які потребно реалізувати в процесі створення аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання, а також технологію практичної реалізації вимог. Утримувачі документа: НБ ДНУ Дод.точки доступу: Ткачова, Л. П.; Волинський, В. П. |
Дригула, Марія (учитель-методист української мови та літератури; Хмельницька середня школа І-ІІІ ступенів № 18). Урок-роздум з української літератури в 11 класі з використанням мультимедійної технології (О.П.Довженко, "Україна в огні") / М. Дригула> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 39-42. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): 11 клас -- 11 класс -- вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: Пропонується розробка уроку формування знань, умінь і навичок, проведеного у формі роздуму з використанням мультимедійної технології в 11 класі. Дод.точки доступу: Довженко, Олександр Петрович (письменник; кінорежисер ; 1894 - 1956) \о нем\; Україна в огні, кіноповість \о произв.\ |
Білоус, Наталія (кандидат педагогічних наук; Вінниця). Застосування мультимедійних технологій під час вивчення кіноповісті О. Довженка "Україна в огні" / Н. Білоус> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 28-29. - Література : С.29 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення творчості письменників -- изучение творчества писателей -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мультимедийные методы обучения -- мультимедійні засоби навчання -- украинская литература -- українська література Анотація: У статті проаналізовано технологію застосування мультимедійних засобів навчання на уроці літератури під час вивчення кіноповісті О. Довженка "Україна в огні". Дод.точки доступу: Довженко, Олександр Петрович (письменник; кінорежисер ; 1894 - 1956) \о нем\; Україна в огні, кіноповість \о произв.\ |
Гуржій, А. М. Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова > // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 24-31. - Література : С. 31 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): аудиовизуальные средства обучения -- аудиовизуальные электронные средства -- аудіовізуальні електронні засоби -- аудіовізуальні засоби навчання -- засоби навчання -- методи навчання -- методы обучения -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- наглядные пособия -- наочність навчання -- способы обучения -- учебные наглядные пособия Анотація: Описано технологію дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності як автономних мультимедійних засобів навчання. Подано рекомендації їх змістового наповнення й структуризації. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\5.pdf Дод.точки доступу: Волинський, В. П.; Ткачова, Л. П. |
Гуржій, А. М. Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 4. - С. 58-64. - Література : С. 64 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): аудиовизуальные средства обучения -- аудиовизуальные электронные средства -- аудіовізуальні електронні засоби -- аудіовізуальні засоби навчання -- дидактические методы -- дидактичні методи -- динамические аудиовизуальные электронные средства -- динамічні аудіовізуальні електронні засоби -- методи навчання -- методы обучения -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання Анотація: Визначено дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів як автономних засобів навчання та вимоги до них. Подано рекомендації з їхнього змістового наповнення. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\8.pdf Дод.точки доступу: Волинський, В. П.; Ткачова, Л. П. |
Коробейнікова, Т. І. Мультимедійні вправи для навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови [Електронний ресурс] / Т. І. Коробейнікова> // Педагогічний процес: теорія і практика. - К., 2012. - Вип. 3. - С. 122-134. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/bitstream/123456789/1897/1/%2b7preprint_Korob.pdf. - Повний текст (208,99 kB)
Высшее образование Кл.слова (ненормовані): праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КФП -- вища освіта -- высшее образование -- діалог -- диалог -- діалогічне мовлення -- диалогическая речь -- діалогічна єдність -- диалогическое единство -- мультимедійні засоби навчання -- мультимедийные средства обучения -- репліка -- реплика -- самостійна робота -- самостоятельная работа Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (208,99 kB) Дод.точки доступу: Коробейникова Т. И. |
Проценко, Людмила (заступник директора з навчально-виховної роботи). Інформатизація освітнього закладу: розбудова дидактичного модуля / Л. Проценко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 29-33 : рис.-2. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): модель інформатизації освітнього простору -- модель информатизации образовательного процесса -- дидактичний модуль -- дидактическая модель -- мультимедійні технології -- мультимедийные технологии -- мультимедійні засоби навчання -- мультимедийные средства обучения -- інформатизація навчального процесу -- информатизацияучебного процесса -- освітній процес -- образовательный процесс -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- гімназії -- гимназии -- досвід гімназій -- опыт гимназий -- профілізація навчання -- профилизация обучения Анотація: Розглядаються особливості впровадження мультимедійних засобів навчання та інформаційно-комп'ютерних технологій у дидактичну систему навчального закладу. Обгрунтовується, що конкретність та визначеність інформаційно-логічних моделей і алгоритмів, а також послідовність і диференциація процесів комп'ютеризації дозволяють учням і вчителям гімназії опановувати нове програмне забезпечення та специфічні мультимедійні педагогічні технології для вивчення предметів з основних та додаткових курсів. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Надія, гімназія №1 \о ней\ |
Огіренко, О. О. (вчитель світової літератури; Миколаїв). Застосування мультимедійних презентацій на уроках літератури у процесі вивчення біографії письменників / О. О. Огіренко, Л. М. Бондарук> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 5. - С. 34-36. - Література : С.36 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення біографій письменників -- вивчення творчості письменників -- изучение биографий писателей -- изучение творчества писателей -- компьютерные презентации -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- мультимедийное обучение -- мультимедийные методы обучения -- мультимедийные презентации -- мультимедийные средства обучения -- мультимедийные технологии -- мультимедійні засоби навчання Анотація: Автори статті розкривають питання застосування мультимедійних технологій під час вивчення біографії письменника на уроках світової літератури. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_5\9.pdf Утримувачі документа: НБ ДНУ Дод.точки доступу: Бондарук, Л. М. |
Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка). Перспективи використання мобільних технологій як альтернативного засобу вивчення дисципліни "Українська мова" / Світлана Цінько> // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 47-50. - Література : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): компьютерные технологии в образовании -- компьютерные технологии обучения -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мобильное обучение -- мобильные технологии -- мобільні технології -- ІКТ в освіті -- ИКТ в образовании -- мультимедийные методы обучения -- мультимедійні засоби навчання -- новітні технології навчання -- освітні комп'ютерні технології -- планшети -- смартфоны -- украинский язык -- українська мова Анотація: У статті розглядаються можливості використання мобільних телефонів/планшетів у якості сучасних альтернативних засобів навчання української мови. |
Палій, Олександр (учител зарубіжної літератури та французької мови Вахнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, учитель-методист, Вінницька область). Творчий учитель - це вдумливий учитель [Текст] / О. Палій> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 3. - С. 3-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Методика викладання навчальних предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): викладання навчальних предметів -- преподавание учебных предметов -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- мультимедійні презентації -- мультимедийные презентации -- використання мультимедійних засобів у навчанні -- использование муьтимедийных средств в обучении -- інноваційні методи навчання -- инновационные средства обучения -- мотивація учнів до навчання -- мотивация учеников к обучению -- методика виладання -- методика преподавания -- творчі вчителі -- творческие учителя -- педагогічна творчість -- педагогическое творчество -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- методы обучения -- методи навчання Анотація: Автор статті застерігає учителів від бездумного використання інноваційних методів викладання і пропонує звернути увагу на творчий бік роботи учителя і індивідуальний підхід до учнів та мотивацію учнів до навчання. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_суч_шк_2016_3\2.pdf Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для моолоді імені М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ - Б.ц. (вільний) |
Дидактичне призначення і роль аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гуржій [та інші]> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 51-60. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): автономні мультимедійні засоби навчання -- автономные мультимедийные средства обучения -- аудиовизуальные средства обучения -- аудиовизуальные электронные средства обучения -- аудіовізуальні засоби навчання -- дидактика -- електронні засоби навчання -- засоби навчання -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- средства обучения -- электронные средства обучения Анотація: На основі аналізу теорії і практики використання аудіовізуальних електронних засобів та результатів експериментальних досліджень визначено зміст і актуальність проблеми визначення їх інформаційно-педагогічних можливостей, зокрем а дидактичної ролі і призначення. Акцентовано увагу на тому, що розв'язувати згадану проблему потрібно на основі виконання таких завдань: визначення дидактичної ролі і призначення аудіовізуальних електронних засобів як автоно мних мультимедійних засобів навчання у підвищенні рівня унаочнення процесу навчання, його інтенсифікації та раціоналізації; встановлення рівнозначності між особливостями подачі та пояснення навчального матеріалу з використанням а удіовізуальних електронних засобів навчання і пізнавальними можливостями учнів. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\8.pdf Дод.точки доступу: Гуржій, А. М.; Волинський, В. П.; Чорноус, А. В. ; Красовський, О. С.; Топузов, М. О. |
Сагайдак, Надія (вчитель зарубіжної літератури; Одеська область). Буктрейлер як засіб зацікавленості читачів до читання / Надія Сагайдак> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 63-64. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): буктрейлери -- инновационные методы обучения -- інноваційні методи навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- мультимедийные методы обучения -- мультимедійні засоби навчання -- читання на уроках літератури -- чтение детей и подростков -- чтение на уроках литературы Анотація: Буктрейлер - мультимедійний продукт - як інноваційний засіб залучення учнів до читання. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_4\14.pdf |
Богосвятська, Анна-Марія (кандидат філологічних наук; доцент Львівського обласного інтитуту післядипломної педагогічної освіти). Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури [Текст] / А. І. Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 2-10. - Бібліогр.: с. 10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури Методика преподавания зарубежной литературы Кл.слова (ненормовані): викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- викладаня зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- педагогічний інструментарій -- педагогический инструментарий -- особистісні якості педагога -- личностные качества педагога -- образ учителя -- культура речи -- культура мови -- мовленя вчителя -- речь учителя -- мовна техніка -- речевая техника -- звучність мовлення -- звучность речи -- темп мовлення -- темп речи -- висота тону -- высота тона -- тембр -- дикція -- дикция -- виховання інтересу до читання у школярів -- воспитание интереса к чтению у школьников -- технологічна карта уроку -- технологическая карта урока -- сприйняття інформації -- восприятие информации -- обробка та збереження інформації -- обработка и сохранение информации -- передача інформації -- передача информации -- складові технологічної карти уроку -- составные технологической карты урока -- особистісно орієнтований підхід у навчанні -- личностно ориентированный подход в обучении -- компетентнісний підхід у навчанні -- компетентностный подход в обучении -- діяльнісний підхід у навчанні -- деятельностный подход в обучении -- ІКТ -- ИКТ -- інформаційно-комунікаційні техноллогії -- информационно-комуникационные технологии -- мультимедійні засоби навчання -- мультимедийные средства обучения -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- буклети -- буклеты -- буктрейлери -- буктрейлеры -- веб-квести -- веб-квесты -- відеоскрайбінг -- видеоскрайбинг -- віртуальні екскурсії -- виртуальные экскурсии -- колажі -- коллажи -- мотиватори -- мотиваторы -- плейкасти -- плейкасты -- портфоліо героїв -- портфолио героев -- слайд-презентації -- слайд-презентации -- стрічки часу -- ленты времени -- читацькі блоги -- читательские блоги -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- педагогічні методи -- педагогические методы -- педагогічні прийоми -- педагогические приемы -- групи педагогічних методів -- группы педагогических методов -- інформаційні методи навчання -- информационные методы обучения -- операційні методи навчання -- операционные методы обучения -- пошукові методи навчання -- поисковые методы обучения -- методи самостійного навчання -- методы самостоятельного обучения -- методи і прийоми актуалізації суб'єктивного досвіду учнів -- методы и приемы актуализации субъективного опыта учеников -- динамічний "пейсмейкерний" механізм -- динамический "пейсмейкерный" механизм -- мозкові хвилі -- мозговые волны -- види мозкових хвиль -- виды мозговых волн -- бета-ритми -- бета-ритмы -- альфа-ритми -- альфа-ритмы -- тета-ритми -- тета-ритмы -- дельта-ритми -- дельта-ритмы -- гама-ритми -- гамма-ритмы -- психіка людини -- психика человека Анотація: Огляд усіх можливих інструментів, методів та прийомів педагогічного впливу, доступний учителеві на уроках та у позакласній виховній роботі. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\1.pdf Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ - Б.ц. (вільний) |
Литвинюк, Людмила (учитель української мови та літератури вищої категорії; старший учитель; кандидат педагогічних наук). Мультимедіа на уроках української мови та літератури [Текст] / Людмила Литвинюк> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 6. - С. 51-53 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): информационно-коммуникативные технологии обучения -- інформаційно-комунікаційні технології -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мультимедийні методи навчання -- мультимедийные методы обучения -- мультимедийные средства обучения -- мультимедийные технологии -- мультимедійні технології -- мультимедійні засоби навчання -- технологии обучения -- технології навчання -- украинский язык -- українська мова -- мультимедійні жанри -- мультимедийные жанры -- динамічні таблиці -- динамические таблицы -- літературні портрети -- литературные портреты -- віртуальні екскурсії -- виртуальные экскурсии -- медіапроекти -- медиапроекты -- медіауроки -- медиауроки Анотація: Автор статті вважає, що одним із способів розвитку пізнавальної активності учнів є використання мультимедійних технологій, які дають змогу підвищити активність і привернути увагу учнів до навчання. |