Резолюція Всеукраїнської науково-практичної конференції "Особистісно зорієнтований підхід до навчання української мови та літератури" (2 жовтня 2008 року, м. Рівне)> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 62-63. - В обл. библиотеке
Образование. Педагогика Україна Рівне, 2008 р. жовтень Кл.слова (ненормовані): личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинской литературы -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- особистісно орієнтоване навчання Дод.точки доступу: Особистісно зорієнтований підхід до навчання української мови та літератури, всеукраїнська науково-практична конференція \о ней\ |
Коваленко, Сергій (член Національної спілки журналістів України; учитель української мови і літератури). "Найгірше пекло - мені Україну бачить в путах" / Сергій Коваленко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 32-38. - В библиотеке ДНУ Система особистісно зорієнтованих уроків за творчістю Людмили Старицької-Черняхівської, 10 клас
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення біографії письменника -- вивчення творчості письменника -- изучение биографии писателя -- изучение творчества писателя -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: Урок знайомить учнів з життєвою і творчою долею Людмили Старицької-Черняхівської, її родиною у світлі розвитку української літератури і історії другої половини 19-го - першої половини 20 ст. Дод.точки доступу: Старицька-Черняхівська, Людмила (письменница ; 1869-1941) \о ней\ |
Коваленко, Сергій (член Національної спілки журналістів України; учитель української мови та літератури; Черкаська обл.). "Найгірше пекло - мені Україну бачити в путах" : система особистісно зорієнтованих уроків за творчістю Людмили Старицької-Черняхівської. 10 клас / Сергій Коваленко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 13-15. - Бібліографія : С.22 : 14 назв. - В библиотеке ДНУ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- лирика -- личностно ориентированное обучение -- лірика -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: Стаття присвячена вивченню ліричного доробку Людмили Старицької-Черняхівської (поезії "Наді мною ліс шепоче", "В небі високім", "Молитва" та ін.). Дод.точки доступу: Старицька-Черняхівська, Людмила (письменник ; 1869-1941); Наді мною ліс шепоче, поезія \о произв.\В небі високім, поезія \о произв.\; Молитва, поезія \о произв.\ |
Бех, І. Д. Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 26-31. - Бібліографія : С.31 : 4 назви
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): деятельностный подход в обучении -- діяльнісний підхід -- ключевые жизненные компетентности -- ключові життєві компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- личностно ориентированное обучение -- особистісно орієнтоване навчання -- підходи у навчанні -- подходы в обучении Анотація: Автор розглядає принципи та сенс компетентнісного підходу ("ключові життєві компетенції"), звертається також до ідей діяльнісного та особистісно орієнтованих підходів. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний) |
Миколайчук, Ніна (учитель української мови і літератури Острожецького НВК; с. Острожець Рівненської області). Особистісно зорієнтоване виховання в системі позакласної роботи з літератури / Ніна Миколайчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 59-64. - Бібліографія : С.64 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Литературоведение Кл.слова (ненормовані): виховання особистості -- виховна позакласна робота -- внеклассная работа по литературе -- воспитание личности -- воспитательная внеклассная работа -- гуманизация образования -- гуманізація освіти -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- національне виховання -- особистісно орієнтоване навчання -- позакласна робота з літератури -- формування національної свідомості Анотація: Стаття присвячена таким питанням, як становлення особистості, мистецтво слова в літературному житті школи, реалізація ідей В.В. Сухомлинського в позакласній роботі з літератури, шкільна шевченкіана і формування національної свідомості учнів, гуманізац ія навчального процесу тощо. Дод.точки доступу: Сухомлинський, В.В. \о нем\ |
Денискіна, Ганна (кандидат філологічних наук; вчитель української мови і літератури; спеціаліст вищої категорії). Шляхи активізації наукової творчості учнів гімназії "Ерудит" у процесі особистісно орієнтованого навчання / Г. Денискіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 41-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Теорія і методика навчання Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): навчальні заклади -- гімназії -- особистісно орієнтоване навчання -- творчі здібності школярів -- наукова творчість -- науково-дослідна діяльність -- принципи наково-дослідної діяльності -- досвід гімназій -- учебные заведения -- гимназии -- личностно ориентированное обучение -- творческие способности школьников -- научное творчество -- научно-исследовательская деятельность -- принципы научно-исследовательской деятельности -- опыт гимназий Анотація: З'ясування основних принципів й умов, що сприяють розвитку творчих здібностей школярів, а також окреслення стратегії розвитку наукової творчості учнів гімназії "Ерудит". Дод.точки доступу: Ерудит, гімназія \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Камінська-Клецкова, Яніна (завідуюча кафедри іноземних мов; спеціаліст вищої категорії). Інноваційне навчання іноземних мов / Я. Камінська-Клецкова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 64-65. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): учбові предмети -- іноземні мови -- методика викладання іноземних мов -- особистісно орієнтоване навчання -- інноваційні технології -- учебные предметы -- иностранные языки -- методика преподавания иностранных языков -- личностно ориентированное обучение -- инновационные технологии Анотація: Про загальну концепцію інноваційного навчання іноземних мов. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Кратасюк, Людмила (старший викладач кафедри української мови Житомирського державного університету ім. І. Франка). Метод проектів у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти / Людмила Кратасюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 10-14. - Бібліографія : С.14 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): интерактивные методы -- інтерактивні методи -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- лингводидактика -- личностно ориентированное обучение -- лінгводидактика -- метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна освіта -- особистісно орієнтоване навчання Анотація: У статті висвітлюються питання доцільності й ефективності застосування проектного методу в процесі інтерактивного начання мови й мовлення учнів 5-6 класів. |
Турянська, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент Луганського національного педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка). Типи уроків історії: теоретичні основи свідомого вибору / О. Турянська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 40-46. - Библиогр. в конце ст. - табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Методика викладання учбових предметів Образование. Педагогика Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): типи уроків -- типы уроков -- система типів уроків -- система типов уроков -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- уроки історії -- уроки истории -- типологія уроків -- типология уроков -- класифікація уроків -- классификация уроков -- шкільна історична освіта -- школьное историческое образование -- структура уроку -- тематичний план уроку -- тематический план урока Анотація: Розкрито сутність понять "типи уроків", "система уроків" в особистісно орієнтованому навчанні історії в школі. Висвітлено теоретичні засади вибору вчителем того чи іншого типу уроку. Наведено приклад педагогічної практики вибудовування системи уроків. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Варзацька, Лариса (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці / Лариса Варзацька> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 22-25. - Бібліографія : С.25 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): личностно ориентированная ситуация -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- особистісно орієнтована ситуація -- особистісно орієнтоване навчання -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- ситуация учебная -- ситуація на уроці -- украинский язык -- українська мова Анотація: Автор вивчає основні типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці, спрямованих на створення необхідних соціально-психологічних умов для підвищення творчого потенціалу особистості. |
Ревчук, Софія (учитель української мови і літератури Гощанської ЗОШ Рівненської області). "Природа - це казка, яку треба читати серцем" : особистісно зорієнтований урок за твором Лесі Українки "Тиша морська" / Софія Ревчук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 16-18. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- личностно ориентированное обучение -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- природа в литературе -- природа в літературі -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: Автор статті пропонує розробку особистісно зорієнтованого уроку української літератури з вивчення твору Лесі Українки "Тиша морська". Дод.точки доступу: Українка, Леся (письменниця ; 1871-1913) \о ней\; Украинка, Леся (украинская поэтесса; писательница) \о ней\; Тиша морська \о произв.\ |
Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ). Особистісно зорієнтований урок: що "залишається за кадром"? / Анатолій Фасоля> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 5-8. - Бібліографія : С. 8 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- ситуация успеха на уроке -- ситуація успіху -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: Досліджено сутність та ознаки особистісно зорієнтованого навчання, розкрито особливості особистісно зорієнтованого уроку української літератури. |
Тараріна, Ірина (головний спеціаліст управління освіти Краматорської міської ради). Моделювання процесу діяльності вчителів фізики у системі післядипломної педагогічної освіти та в міжкурсовий період / І. Тараріна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 72-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Педагогічна освіта Педагогическое образование Україна Украина Донецька область Донецкая область Краматорск Кл.слова (ненормовані): післядипломна освіта -- последипломное образование -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- засоби навчання -- способы обучения -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- профільна диференціація -- профильная дифференциация -- освітні технології -- образовательные технологии -- викладання учбових предметів -- преподавание учебных предметов -- викладання фізики -- преподавание физики -- досвід шкіл -- опыт школ Анотація: Розглянуто сучасні підходи до проектування діяльності вчителів в системі післядипломної педагогічної освіти та подальшої самостійної діяльності в міжкурсовий період. На підставі проведеного аналізу запропоновано до використання педагогічну технологію, яка може бути підгрунтям для розроблення психологічної системи підготовки вчителів фізики в умовах наявності освітніх альтернатив. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ). Уроки літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання / А. Фасоля> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 5. - С. 24-28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- литература родного края -- литературное краеведение -- личностно ориентированное обучение -- література рідного краю -- літературне краєзнавство -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: Розкрито специфіку вивчення літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання. Проаналізовано принципи побудови, завдання курсу, на конкретних прикладах проілюстровано особливості проведення занять. |
Серветник, Оксана (учитель української мови і літератури Чемернянської ЗОШ І-ІІІ ст. Сарненського району Рівненської області). Образ Павлика - душевно красивого й щедрого хлопчика (за оповіданням Спиридона Черкасенка "Маленький горбань") : особистісно зорієнтований урок у 5 класі / О. Серветник> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 25-27. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- детская литература -- дитяча література -- личностно ориентированное обучение -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: Автор пропонує розробку уроку української літератури з вивчення оповідання Спиридона Черкасенка "Маленький горбань". Дод.точки доступу: Черкасенко, Спиридон (письменник) \о нем\; Маленький горбань, оповідання \о произв.\ |
Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ). Уроки літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання / А. Фасоля> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 19-21. - Література : С.21 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): аналіз художнього твору -- литература родного края -- литературное краеведение -- личностно ориентированное образование -- личностно ориентированное обучение -- література рідного краю -- літературне краєзнавство -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література Анотація: У статті розкрито специфіку вивчення літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання. Проаналізовано принципи побудови і завдання курсу, на конкретних прикладах проілюстровано особливості підготовки і проведення занять. |
Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України). Теоретико-методологічні засади диференціації навчання в сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- диференційований підхід -- дифференцированный подход -- види диференціації -- виды дифференциации -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- зовнішня диференціація -- внешняя дифференциация -- внутрішня диференціація -- внутренняя дифференциация -- рівнева диференціація -- уровневая дифференциация -- профільна диференціація -- профильная дифференциация -- середня школа -- средняя школа -- навчальний процес -- учебный процесс Анотація: Висвітлено теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі, науково обгрунтовано поняття "диференціація навчання", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого навчання і даються практичні рекомендації щодо їх реалізації. Дод.точки доступу: Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; докторант Інституту педагогіки НАПН України) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бацюсь, Раїса (учитель Радивилівського НВК, Рівненська область). Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі) / Р. Бацюсь> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 39-41. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: Автор методичної розробки пропонує алгоритм підготовки особистісно зорієнтованого уроку української літератури, систему методів, прийомів, видів робіт, які сприяють реалізації визначених цілей. |
Фасоля, Анатолій (співголова оргкомітету ІІ Всеукраїнського фестивалю педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтогваний урок"). Фестиваль... Фестиваль? Фестиваль! [Текст] / Фасоля А.> // Дивослово : науково-методичний журнал. - 2011. - № 12. - С. 2-5 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Україна Украина Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтоване навчання -- педагогічні фестивалі -- педагогічні технології -- педагогіка -- личностно ориентированое обучение -- педагогические фестивали -- педагогические технологии -- педагогика Анотація: Репортаж з ІІ Всеукраїнського фестивалю педагогічних ідей "Мій особистісн зорієнтований урок". Утримувачі документа: ОБМ ім.М.Свєтлова Дод.точки доступу: Куцевол, Ольга (доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри методики філологічних дисциплін державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського); Рибалко, Катерина (головний редактор журналу "Дивослово"); Мій особистісно зорієнтований урок, всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей \о нем\ Є примірники у відділах: ЧЗ (27.12.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Оболенська, Тетяна (проректор з науково-педагогічної роботи Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; доктор економічних наук; професор; відмінник освіти України). Нова парадигма нової роботи в університеті / Т. Оболенська> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 12. - С. 66-73
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): університети -- университеты -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- парадигма виховної роботи -- парадигма воспитательной работы -- виховна робота в університеті -- воспитательная работа в университете -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- моделі виховання -- модели воспитания -- виховання студентської молоді -- воспитание студенческой молодежи -- виховання студентів -- воспитание студентов -- студентське самоврядування -- студенческое самоуправление Анотація: Розглядається зміст нової парадигми виховної роботи в університеті, основні напрями реалізації сучасної моделі виховання шляхом співпраці всіх організаційних підрозділів університету. Дод.точки доступу: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |