Резолюція Всеукраїнської науково-практичної конференції "Особистісно зорієнтований підхід до навчання української мови та літератури" (2 жовтня 2008 року, м. Рівне) // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 62-63. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Рівне, 2008 р. жовтень

Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинской литературы -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- особистісно орієнтоване навчання


Дод.точки доступу:
Особистісно зорієнтований підхід до навчання української мови та літератури, всеукраїнська науково-практична конференція \о ней\




    Коваленко, Сергій (член Національної спілки журналістів України; учитель української мови і літератури).
    "Найгірше пекло - мені Україну бачить в путах" / Сергій Коваленко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 32-38. - В библиотеке ДНУ
Система особистісно зорієнтованих уроків за творчістю Людмили Старицької-Черняхівської, 10 клас
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення біографії письменника -- вивчення творчості письменника -- изучение биографии писателя -- изучение творчества писателя -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Урок знайомить учнів з життєвою і творчою долею Людмили Старицької-Черняхівської, її родиною у світлі розвитку української літератури і історії другої половини 19-го - першої половини 20 ст.


Дод.точки доступу:
Старицька-Черняхівська, Людмила (письменница ; 1869-1941) \о ней\




    Коваленко, Сергій (член Національної спілки журналістів України; учитель української мови та літератури; Черкаська обл.).
    "Найгірше пекло - мені Україну бачити в путах" : система особистісно зорієнтованих уроків за творчістю Людмили Старицької-Черняхівської. 10 клас / Сергій Коваленко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 13-15. - Бібліографія : С.22 : 14 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- лирика -- личностно ориентированное обучение -- лірика -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Стаття присвячена вивченню ліричного доробку Людмили Старицької-Черняхівської (поезії "Наді мною ліс шепоче", "В небі високім", "Молитва" та ін.).


Дод.точки доступу:
Старицька-Черняхівська, Людмила (письменник ; 1869-1941); Наді мною ліс шепоче, поезія \о произв.\В небі високім, поезія \о произв.\; Молитва, поезія \о произв.\




    Бех, І. Д.
    Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 26-31. - Бібліографія : С.31 : 4 назви
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход в обучении -- діяльнісний підхід -- ключевые жизненные компетентности -- ключові життєві компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- личностно ориентированное обучение -- особистісно орієнтоване навчання -- підходи у навчанні -- подходы в обучении
Анотація: Автор розглядає принципи та сенс компетентнісного підходу ("ключові життєві компетенції"), звертається також до ідей діяльнісного та особистісно орієнтованих підходів.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)




    Миколайчук, Ніна (учитель української мови і літератури Острожецького НВК; с. Острожець Рівненської області).
    Особистісно зорієнтоване виховання в системі позакласної роботи з літератури / Ніна Миколайчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 59-64. - Бібліографія : С.64 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- виховна позакласна робота -- внеклассная работа по литературе -- воспитание личности -- воспитательная внеклассная работа -- гуманизация образования -- гуманізація освіти -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- національне виховання -- особистісно орієнтоване навчання -- позакласна робота з літератури -- формування національної свідомості
Анотація: Стаття присвячена таким питанням, як становлення особистості, мистецтво слова в літературному житті школи, реалізація ідей В.В. Сухомлинського в позакласній роботі з літератури, шкільна шевченкіана і формування національної свідомості учнів, гуманізац ія навчального процесу тощо.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В.В. \о нем\




    Денискіна, Ганна (кандидат філологічних наук; вчитель української мови і літератури; спеціаліст вищої категорії).
    Шляхи активізації наукової творчості учнів гімназії "Ерудит" у процесі особистісно орієнтованого навчання / Г. Денискіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 41-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальні заклади -- гімназії -- особистісно орієнтоване навчання -- творчі здібності школярів -- наукова творчість -- науково-дослідна діяльність -- принципи наково-дослідної діяльності -- досвід гімназій -- учебные заведения -- гимназии -- личностно ориентированное обучение -- творческие способности школьников -- научное творчество -- научно-исследовательская деятельность -- принципы научно-исследовательской деятельности -- опыт гимназий
Анотація: З'ясування основних принципів й умов, що сприяють розвитку творчих здібностей школярів, а також окреслення стратегії розвитку наукової творчості учнів гімназії "Ерудит".


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Камінська-Клецкова, Яніна (завідуюча кафедри іноземних мов; спеціаліст вищої категорії).
    Інноваційне навчання іноземних мов / Я. Камінська-Клецкова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 64-65. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- іноземні мови -- методика викладання іноземних мов -- особистісно орієнтоване навчання -- інноваційні технології -- учебные предметы -- иностранные языки -- методика преподавания иностранных языков -- личностно ориентированное обучение -- инновационные технологии
Анотація: Про загальну концепцію інноваційного навчання іноземних мов.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кратасюк, Людмила (старший викладач кафедри української мови Житомирського державного університету ім. І. Франка).
    Метод проектів у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти / Людмила Кратасюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 10-14. - Бібліографія : С.14 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
интерактивные методы -- інтерактивні методи -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- лингводидактика -- личностно ориентированное обучение -- лінгводидактика -- метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна освіта -- особистісно орієнтоване навчання
Анотація: У статті висвітлюються питання доцільності й ефективності застосування проектного методу в процесі інтерактивного начання мови й мовлення учнів 5-6 класів.





    Турянська, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент Луганського національного педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка).
    Типи уроків історії: теоретичні основи свідомого вибору / О. Турянська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 40-46. - Библиогр. в конце ст. - табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
типи уроків -- типы уроков -- система типів уроків -- система типов уроков -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- уроки історії -- уроки истории -- типологія уроків -- типология уроков -- класифікація уроків -- классификация уроков -- шкільна історична освіта -- школьное историческое образование -- структура уроку -- тематичний план уроку -- тематический план урока
Анотація: Розкрито сутність понять "типи уроків", "система уроків" в особистісно орієнтованому навчанні історії в школі. Висвітлено теоретичні засади вибору вчителем того чи іншого типу уроку. Наведено приклад педагогічної практики вибудовування системи уроків.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Варзацька, Лариса (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці / Лариса Варзацька // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 22-25. - Бібліографія : С.25 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированная ситуация -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- особистісно орієнтована ситуація -- особистісно орієнтоване навчання -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- ситуация учебная -- ситуація на уроці -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор вивчає основні типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці, спрямованих на створення необхідних соціально-психологічних умов для підвищення творчого потенціалу особистості.





    Ревчук, Софія (учитель української мови і літератури Гощанської ЗОШ Рівненської області).
    "Природа - це казка, яку треба читати серцем" : особистісно зорієнтований урок за твором Лесі Українки "Тиша морська" / Софія Ревчук // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 16-18. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- личностно ориентированное обучение -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- природа в литературе -- природа в літературі -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Автор статті пропонує розробку особистісно зорієнтованого уроку української літератури з вивчення твору Лесі Українки "Тиша морська".


Дод.точки доступу:
Українка, Леся (письменниця ; 1871-1913) \о ней\; Украинка, Леся (украинская поэтесса; писательница) \о ней\; Тиша морська \о произв.\




    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ).
    Особистісно зорієнтований урок: що "залишається за кадром"? / Анатолій Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 5-8. - Бібліографія : С. 8 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- ситуация успеха на уроке -- ситуація успіху -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Досліджено сутність та ознаки особистісно зорієнтованого навчання, розкрито особливості особистісно зорієнтованого уроку української літератури.





    Тараріна, Ірина (головний спеціаліст управління освіти Краматорської міської ради).
    Моделювання процесу діяльності вчителів фізики у системі післядипломної педагогічної освіти та в міжкурсовий період / І. Тараріна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 72-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

    Краматорск

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- последипломное образование -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- засоби навчання -- способы обучения -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- профільна диференціація -- профильная дифференциация -- освітні технології -- образовательные технологии -- викладання учбових предметів -- преподавание учебных предметов -- викладання фізики -- преподавание физики -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Розглянуто сучасні підходи до проектування діяльності вчителів в системі післядипломної педагогічної освіти та подальшої самостійної діяльності в міжкурсовий період. На підставі проведеного аналізу запропоновано до використання педагогічну технологію, яка може бути підгрунтям для розроблення психологічної системи підготовки вчителів фізики в умовах наявності освітніх альтернатив.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ).
    Уроки літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 5. - С. 24-28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- литература родного края -- литературное краеведение -- личностно ориентированное обучение -- література рідного краю -- літературне краєзнавство -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Розкрито специфіку вивчення літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання. Проаналізовано принципи побудови, завдання курсу, на конкретних прикладах проілюстровано особливості проведення занять.





    Серветник, Оксана (учитель української мови і літератури Чемернянської ЗОШ І-ІІІ ст. Сарненського району Рівненської області).
    Образ Павлика - душевно красивого й щедрого хлопчика (за оповіданням Спиридона Черкасенка "Маленький горбань") : особистісно зорієнтований урок у 5 класі / О. Серветник // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 25-27. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- детская литература -- дитяча література -- личностно ориентированное обучение -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Автор пропонує розробку уроку української літератури з вивчення оповідання Спиридона Черкасенка "Маленький горбань".


Дод.точки доступу:
Черкасенко, Спиридон (письменник) \о нем\; Маленький горбань, оповідання \о произв.\




    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ).
    Уроки літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 19-21. - Література : С.21 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
аналіз художнього твору -- литература родного края -- литературное краеведение -- личностно ориентированное образование -- личностно ориентированное обучение -- література рідного краю -- літературне краєзнавство -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті розкрито специфіку вивчення літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання. Проаналізовано принципи побудови і завдання курсу, на конкретних прикладах проілюстровано особливості підготовки і проведення занять.





    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
    Теоретико-методологічні засади диференціації навчання в сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- диференційований підхід -- дифференцированный подход -- види диференціації -- виды дифференциации -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- зовнішня диференціація -- внешняя дифференциация -- внутрішня диференціація -- внутренняя дифференциация -- рівнева диференціація -- уровневая дифференциация -- профільна диференціація -- профильная дифференциация -- середня школа -- средняя школа -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Висвітлено теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі, науково обгрунтовано поняття "диференціація навчання", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого навчання і даються практичні рекомендації щодо їх реалізації.


Дод.точки доступу:
Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; докторант Інституту педагогіки НАПН України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бацюсь, Раїса (учитель Радивилівського НВК, Рівненська область).
    Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі) / Р. Бацюсь // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 39-41. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Автор методичної розробки пропонує алгоритм підготовки особистісно зорієнтованого уроку української літератури, систему методів, прийомів, видів робіт, які сприяють реалізації визначених цілей.





    Фасоля, Анатолій (співголова оргкомітету ІІ Всеукраїнського фестивалю педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтогваний урок").
    Фестиваль... Фестиваль? Фестиваль! [Текст] / Фасоля А. // Дивослово : науково-методичний журнал. - 2011. - № 12. - С. 2-5 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- педагогічні фестивалі -- педагогічні технології -- педагогіка -- личностно ориентированое обучение -- педагогические фестивали -- педагогические технологии -- педагогика
Анотація: Репортаж з ІІ Всеукраїнського фестивалю педагогічних ідей "Мій особистісн зорієнтований урок".

Утримувачі документа:
ОБМ ім.М.Свєтлова

Дод.точки доступу:
Куцевол, Ольга (доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри методики філологічних дисциплін державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського); Рибалко, Катерина (головний редактор журналу "Дивослово"); Мій особистісно зорієнтований урок, всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (27.12.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Оболенська, Тетяна (проректор з науково-педагогічної роботи Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; доктор економічних наук; професор; відмінник освіти України).
    Нова парадигма нової роботи в університеті / Т. Оболенська // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 12. - С. 66-73
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
університети -- университеты -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- парадигма виховної роботи -- парадигма воспитательной работы -- виховна робота в університеті -- воспитательная работа в университете -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- моделі виховання -- модели воспитания -- виховання студентської молоді -- воспитание студенческой молодежи -- виховання студентів -- воспитание студентов -- студентське самоврядування -- студенческое самоуправление
Анотація: Розглядається зміст нової парадигми виховної роботи в університеті, основні напрями реалізації сучасної моделі виховання шляхом співпраці всіх організаційних підрозділів університету.


Дод.точки доступу:
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)