Секундант, С. (Кандидат філософських наук; доцент філософського факультету Одеського національного університету ім. І. І. Мечникова).
    "Paedagogia mathematica" versus "Topica universalis": (Реформа освіти в контексті філософії 16-17 ст.) / С. Секундант // Філософська думка : Hауково-теоретичний журнал. Орган інституту філософії АH УРСР. З 1989- Філософська і соціологічна думка. - 2008. - № 5. - С. 52-63. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 87.25
Рубрики: Філософія
   Всесвітня історія філософії, 16-17 ст.

   Философия

   Всемирная история философии

Кл.слова (ненормовані):
філософія науки -- всесвітня історія філософії -- історія філософії -- філософія освіти -- реформа освіти в контексті філософії -- педагогіка -- логіка -- математика -- діалектичний спосіб навчання -- математика в процесі навчання -- ідея пансофії -- принципи навчання -- методи викладання -- педагогічна наука -- философия науки -- всемирная история философии -- история философии -- философское образование -- реформа образования в контексте философии -- диалектический способ обучения -- математика в процессе обучения -- идея пансофии -- принципы обучения -- методы преподавания
Анотація: Досліджено зв'язок педагогічних ідей з методологічними концепціями європейських філософів 16-17 ст. та вплив педагогічних ідей на становлення нової наукової парадигми. Проаналізований ряд нормативних вимог, на яких грунтувалися панівні концепції освіти.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (10.03.2009р. Інв.2134ж - Б.ц.) (вільний)




    Лісовський, Антон (канд. пед. наук; доцент кафедри дидактичної лінгвістики та літературознавства; Житомирський ун-т).
    Аксіоми методики / Антон Лісовський // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 32-35. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- викладання літератури як мистецтва слова -- восприятие художественного текста -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические принципы -- методичні принципи -- преподавание литературы как искусства слова -- принципи навчання -- принципы обучения -- сприйняття художнього тексту -- целостность художественного произведения -- цілісність художнього твору
Анотація: Досліджуються деякі фундаментальні принципи методики викладання літератури, зокрема принцип вивчення літератури як мистецтва слова, що передбачає вивчення і аналіз літературних творів різних жанрів в їх художній цілісності. Аналізуються рівні сприйман ня художнього твору та аналіз літературного твору в школі.





    Мхитарян, Ольга (аспірантка; Миколаїв).
    Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень / Ольга Мхитарян // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 11-15. - Бібліографія : С.14-15 : 27 назв. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
важкі діти -- дети с низким уровнем учебных достижений -- діти з низьким рівнем навчальних досягнень -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- качество образования -- корекційна педагогіка -- корекційна психологія -- коррекционная педагогика -- коррекционная психология -- литературное образование -- литературные знания -- литературные умения -- літературна освіта -- літературні знання -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические принципы -- методичні принципи -- отстающие ученики -- педагогический оптимизм -- педагогический такт -- педагогічний оптимізм -- педагогічний такт -- принципи навчання -- принципы обучения -- слабовстигаючі діти -- слабоуспевающие дети -- трудные дети -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- якість освіти
Анотація: Шляхи підвищення якості літературної освіти школярів. Системний аналіз загальнодидактичних і власне методичних принципів вивчення літератури в школі, а також засад корекційної психології й педагогіки навчання слабовстигаючих і "важких" дітей.





    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки АПН України).
    Теоретичні підходи до підручників з української мови для шкіл з мовами навчання національних меншин України / Ольга Хорошковська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 26-29. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- изучение второго языка -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- школи націнальних меншин -- педагогические лаборатории -- педагогічні лабораторії -- підручник української мови -- принципи навчання -- принципи складання підручників -- принципы обучения -- принципы составления учебников -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка -- цели обучения -- цілі навчання -- національні меншини -- школы национальных меньшинств -- национальные меньшинства
Анотація: Аналізуються дидактичні та лінгводидактичні принципи укладання підручників для шкіл з мовами національних меншин, ураховуючи психологічні особливості засвоєння другої мови учнями (на основі досліджень лабораторії навчання української словесності у школах національних меншин України Інституту педагогіки АПН України).





    Луценко, Валентина (старший викладач кафедри української мови та літератури Відкритого міжнародного університету).
    Наступність і перспективність у засвоєнні школярами стилістичних понять / Валентина Луценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 8-12. - Бібліографія : С.12 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические принципы -- методичні принципи -- навчання стилістиці -- наступність у навчанні -- обучение стилистике -- перспективность в обучении -- последовательность в обучении -- принципи навчання -- принципы обучения -- стилистика -- стилистические понятия -- стилистические упражнения -- стилістика -- стилістичні вправи -- стилістичні поняття
Анотація: Розглянуто особливості реалізації загальнодидактичних принципів наступності і перспективності в процесі засвоєння учнями стилістичних понять (матеріал з морфологічної стилістики, стилістичні вправи тощо).





    Мітрясова, О. П.
    Стратегічні засади конструювання змісту хімічної освіти у вищій школі / О. П. Мітрясова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 104-111. - Бібліографія : С.111 : 8 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- высшая школа -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- принципи навчання -- принципы обучения -- содержание образования -- химическое образование -- хімічна освіта
Анотація: Визначаються принципи та категорії, на підставі яких конструюється зміст хімічної освіти у вищій школі в рамках інтегрованого підходу, а саме принципи системності, еволюціонізму, історичності тощо.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)




    Гудзик, Ірина (доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник; Інститут педагогіки АПН України).
    Двомовне навчання різних предметів шкільної програми: його сутність і перспективи / Ірина Гудзик // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 55-58. - Бібліографія : С.58 : 17 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение -- білінгвальне навчання -- двомовне навчання -- двуязычное обучение -- принципи навчання -- принципы обучения
Анотація: Аналізуються сучасні дослідження двомовного навчання, принципи застосування цього методу в різних країнах світу.





    Бабійчук, Тамара (кандидат педагогічних наук; Бердичів).
    Відеофрагменти за художніми творами на заняттях української мови за професійним спрямуванням : дошкільне виховання / Тамара Бабійчук // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 11-14. - Бібліографія : С.14 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
видеофрагменты -- відеофрагменти -- дошкільне виховання -- дошкільне навчання -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- навчальне кіно -- наглядность обучения -- наочність навчання -- принципи навчання -- принципы обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- украинский язык -- українська мова -- українська мова професійного спрямування -- учебное кино
Анотація: У статті аналізується особливий вид наочності - екранно-звукова наочність, а саме - навчальне кіно та фрагментарне використання навчальних фільмів (відеофрагментів). Автор розглядає можливість використання відеофрагментів на заняттях з української мов і (у ВНЗ) за професійним спрямуванням на прикладі аналізу оповідання С. Васильченка "Свекор".


Дод.точки доступу:
Васильченко, Степан Васильович \о нем\




    Коляда, М. Г.
    Дидактичні принципи організації навчального процесу підготовки майбутніх фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою / М. Г. Коляда // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 49-54. - Бібліографія : С.53-54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- дидактические принципы -- дидактичні принципи -- захист інформації -- защита информации -- информационная безопасность -- інформаційна безпека -- навчальний процес -- обучение -- организация учебного процесса -- організація навчального процесу -- підготовка спеціалістів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- принципи навчання -- принципы обучения -- професійна освіта -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- специалисты по защите информации -- спеціалісти із захисту інформації -- управление информационной безопасностью -- управління інформаційною безпекою -- учебный процесс
Анотація: Розглянуті дидактичні принципи організації навчального процесу підготовки майбутніх спеціалістів із захисту інформації та управління інформаційною безпекою, а саме принципи: послідовності і циклічності, системності і систематичності навчання, спрямова ності вибору змісту, засобів та форм професійної підготовки за індивідуальною траєкторією учіння, максимального наближення до потреб, можливостей, особливостей індивіда, варіативності.





    Хом`як, Іван (доктор педагогічних наук).
    Методика формування орфографічних умінь і навичок [Текст] / І. Хом`як // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 3. - С. 41-50. - Библиогр.: с. 50 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
орфограми -- орфографічні норми -- дидактичні принципи навчання -- діалектне мовлення -- двомовність -- орфографія -- навички -- орфограммы -- орфографические нормы -- дидактические принципы обучения -- дыалектная речь -- двуязычие -- орфография -- навыки -- формування навичок грамотного письма -- орфографічна грамотність -- принципи навчання -- принцип науковості -- принцип систематичності -- принцип послідовності -- принцип зв`язку навчання з життям -- мовлення -- мовленнєвий режим -- мовна культура -- боротьба з діалектизмами у мовленні -- індивідувалізація навчання -- орфографічні помилки -- порівняльний прийом -- зіставний прийом -- принцип наочності -- зіставні таблиці -- настінні орфографічні словники -- метод вправ -- словникові диктанти -- орфографічні вправи -- класифікації словникових диктантів -- списування -- списування-переклади -- какографія -- орфографічний розбір -- формирование навыков грамотного письма -- орфографическая грамотность -- принципы обучения -- принцип научности -- принцип систематичности -- принцип последовательности -- принцип связи обучения с жизнью -- речь -- речевой режим -- языковая культура -- борьба с диалектизмами в речи -- индивидуализация обучения -- орфографические ошибки -- сравнительный прием -- сопоставительный прием -- принцип наглядности -- сопоставительные таблицы -- настенные орфографические словари -- метод упражнений -- словарные диктанты -- классификации словарных диктантов -- списывания -- списывания-переводы -- какография -- орфографический разбор
Анотація: Методи підвищення орфографічної грамотности учнів.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (30.03.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Бурко, Ольга (молодший науковий співробітник НДЛ грінченкознаства Київського університету імені Бориса Грінченка).
    Вивчення оповідання "Каторжна" Бориса Грінченка на принципах етновідповідності, кордоцентризму, діалогічності, проблемності, індивідуалізації / О. Бурко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 20-23. - Література : С.23 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників -- диалогизм как принцип обучения -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- етновідповідність -- изучение творчества писателей -- индивидуализация обучения -- індивідуалізація навчання -- кордоцентризм -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- принципи навчання -- принципы обучения -- проблемне навчання -- проблемное обучение -- украинская литература -- українська література -- этносоответствие
Анотація: Сфокусовано увагу на методиці вивчення оповідання Бориса Грінченка "Каторжна" в старшій школі.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник; громадський діяч ; 1863-1910) \о нем\; Гринченко, Борис Дмитриевич (писатель; общественный деятель ; 1863-1910) \о нем\; Каторжна, оповідання \о произв.\




    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов інституту педагогіки НАПН України).
    Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 50-53. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- иностранные языки -- учбові предмети -- учебные предметы -- методика викладання -- методика преподавания -- зміст навчання -- содержание обучения -- профільні школи -- профильные школы -- профільне навчання -- профильное обучение -- принципи навчання -- принципы обучения
Анотація: Розглядаються дидактичні, методичні та психологічні засади побудови змісту навчання іноземної мови у старшій профільній школі. Обгрунтовуються погляди щодо змісту навчання іноземної мови як профільного предмета; окреслюються напрями профілізації та номенклатура елективних курсів у межах варіотивного компонента змісту освіти; визначаються основні принципи навчання.





    Коваленко, Оксана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач).
    Закономірності та принципи начання здібних і обдарованих учнів початкової школи / О. Коваленко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 34-38 : портр.; а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
закономірності навчання -- закономерности обучения -- принципи навчання -- принципы обучения -- здібні та обдаровані учні -- способные и одаренные ученики -- початкова школа -- начальная школа -- концепції обдарованості -- концепции одаренности -- академічно обдаровані учні -- академически одаренные ученики -- мотивація -- мотивация -- креативність -- креативность -- здібності вище середнього рівня -- способности выше среднего уровня
Анотація: Подано детальну характеристику закономірностей процесу навчання здібних та обдарованих дітей початкової школи. На основі численних джерел проаналізовано погляди науковців щодо поняття "закономірність". Розкрито проблему принципів навчання молодших школярів як похідну від проблеми закономірностей навчання учнів початкової школи. Закономірності та принципи функціонування системи навчання академічно обдарованих дітей початкової школи викладено на основі концепції обдарованості О. Савенкова.


Дод.точки доступу:
Савенков, А. И. (доктор психологических наук; доктор педагогических наук; профессор) \о нем\




    Митник, О. Я. (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології Інституту педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Психолого-педагогічні засади створення розвивального освітнього середовища у ЗНЗ як чинник створення передумов успіху у подальшій професійній кар'єрі учня / О. Я. Митник // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 1-4. - (Наука - освіті). - Бібліогр. наприкінці ст., 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Педагогическая психология

Кл.слова (ненормовані):
знання -- знания -- професійна кар'єра учнів -- профессиональная карьера учеников -- інтелектуально-творчі уміння особистості -- интеллектуально-творческие умения личности -- розвивальне освітнє середовище -- развивающая образовательная среда -- принципи навчання -- принципы обучения -- психолого-педагогічні умови навчання -- психолого-педагогические условия обучения -- розвиток мислення -- развитие мышления -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения
Анотація: Розкрито зміст понять: "професійна кар'єра", "розвивальне освітнє середовище". Розглянуті принципи навчання, система цільових орієнтирів. Наведено приклад системи завдань розвивального характеру.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017




    Швирка, Вікторія (завідувач кафедри педагогіки; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Потенціал дистанційного навчання у вищих навчальних закладах Сходу України (сучасні реалії) / В. Швирка // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 7/8. - С. 66-72. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- потенціал дистанційного навчання -- потенциал дистанционного обучения -- зона АТО -- система Moode -- Moode система -- користувачі дистанційного навчання -- пользователи дистанционного обучения -- принципи навчання -- принципы обучения -- досвід університетів -- опыт университетов
Анотація: Досліджено потенціал дистанційного навчання в сучасних соціально-політичних умовах Сходу України. Дистанційне навчання розглядається як якісно новий, прогресивний вид навчання, який виник в останній третині ХХ ст. завдяки новим технологічним можливостям. Особлива увага приділяється гуманістичній спрямованості дистанційного навчання, його найважливішим принципам, які є складовими основи процесу навчання студентів. Дається узагальнена характеристика дистанційного навчання. Наводиться досвід організації дистанційного навчання студентів на прикладі Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.


Дод.точки доступу:
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Чабан, О. Н.
    Лингвистические и психологические подходы при обучении РКИ [Электронный ресурс] / О. Н. Чабан // Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції «Лінгвістичні та лінгвокультурологічні аспекти навчання іноземних студентів у вищих навчальних закладах України». - 2014. - С. 90-95. - Режим доступа: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3114/1/Chaban.pdf. - Полный текст (165,25 kB)
УДК
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КГД -- языковая компетенция -- мовна компетенція -- принципы обучения -- принципи навчання -- педагогическая деятельность -- педагогічна діяльність -- коммуникация -- комунікація -- метод

Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст (165,25 kB)




    Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор).
    Пообразний аналіз: зміст, загальні принципи, види характеристик [Текст] / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2016. - № 3. - С. 12-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж -- пообразний аналіз -- пообразный анализ -- зміст навчання -- содержание обучения -- принципи навчання -- принципы обучения -- види характеристик -- виды характеристик -- літературні герої -- литературные герои -- врахування міметизму -- орієнтації на читацьке сприйняття -- ориентация на читательское восприятие
Анотація: Подсумовано результати, опубліковані в низці праць, присвячених проблемі вивчення образів-персонажів літературних творів у школі. Автор матеріалу узагальнює діяльність учителів й учнів у процесі аналізу літературних героїв, а також формує концептуальні засади такої роботи.





    Масксименко, С. Д.
    Теоретико-методологічні проблеми особистісного розвитку учнів / С. Д. Масксименко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 4. - С. 14-15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- личность ребенка -- личность ученика -- методология педагогики -- методологія педагогики -- общеобразовательная школа -- особистість дитини -- особистість учня -- принципи навчання -- принципы обучения -- развитие личности -- розвиток особистості -- теория образования -- теорія освіти
Анотація: Автор розглядає методологічні засади і підходи до проблеми особистісного розвитку учнів та пропонує тезу, що найбільш адекватним методом вивчення закономірностей особистісного розвитку учнів є генетико-моделюючий.





    Крутій, Катерина (доктор педагогічних наук; професор).
    Едьютейнмент: навчання як розвага / К. Крутій // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 2-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
едьютейнмент -- пізнання довкілля -- якість освіти -- творчість -- способи навчання -- навчання у грі -- навчання як розвага -- технології навчання -- принципи навчання -- методи навчання -- віртуальні екскурсії -- інтерактивні свята -- інтерактивне навчання -- активне навчання -- эдьютейнмент -- познание окружающего мира -- качество образования -- творчество -- способи обучения -- обучение в игре -- обучение как развлечение -- технологии обучения -- принципы обучения -- методы обучения -- вертуальные экскурсии -- интерактивные праздники -- интерактивное обучение -- активное обучение -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения
Анотація: Розповідається про особливості нової технології навчання - едьютейнмент.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_1\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Петрушевська, Лариса Стефановна (російська письменниця ; 1938-) \о нем\; Лупій, Олесь (український письменник; поет; прозаїк ; 1938-) \о нем\; Пуськи б'ятеняцькі, казка \о произв.\; Загубилось слоненя, вірш \о произв.\




    Гавриш, Наталія (доктор педагогічних наук; провідний науковий співробітник; професор).
    Лідерство - риса активних, або як і навіщо плекати лідерів змалку / Н. Гавриш // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 2-7 : фот.цв. - Бібліогр. в конце ст. 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- виховання лідерів -- соціальна компетентність -- моральне виховання -- особистість дитини -- психологія дитини -- гуманістичні цінності -- принципи навчання -- вправи -- мотивація -- терміни -- робота в підгрупах -- прислів'я -- творчість -- мозковий штурм -- тренінги -- лидерство -- воспитание лидеров -- социальная компетентность -- моральное воспитание -- личность ребенка -- психология ребенка -- гуманистические ценности -- принципы обучения -- упражнения -- мотивация -- термины -- работа в подгруппах -- пословицы -- творчество -- мозговой штурм -- лидерство
Анотація: Розглядається проблема лідерства та як виховати лідерів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_3\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ