Дятленко, Тетяна (кандидат педагогічних наук; Глухів). Вивчення української літератури в профільних філологічних класах / Тетяна Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 22-27. - Бібліографія : С.27 : 5 назв. - В обл. библиотеке на прикладі монографічної теми "Григір Тютюнник". 11 клас
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): литературное образование -- литературные задания -- літературна освіта -- літературні завдання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- монографическая тема -- монографічна тема -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- профильное обучение -- профильные классы -- профільне навчання -- профільні класи -- украинская литература -- українська література -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури Анотація: Вивчається фахова підготовка майбутнього вчителя-словесника у ВНЗ для подальшої роботи вчителя в умовах профільного навчання. Один з видів фахової підготовки вчителя-словесника - це система літературних завдань для вивчення монографічних тем за програ мами для профільної школи. Дод.точки доступу: Тютюнник, Григір (письменник) \о нем\ |
Зєня, Л. (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри методики викладання іноземних мов Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов). Освітнє середовище профільно орієнтованого навчання іноземних мов у старшій школі / Л. Зєня> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 6-11 : табл., схеми. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Теорія і методика навчання Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- профільно орієнтоване навчання -- старша школа -- іноземні мови -- учбові предмети -- освітнє середовище -- навчальні предмети -- структура профільного навчання ІМ -- профільні класи -- профильное обучение -- профильно ориентированное обучение -- старшая школа -- иностранные языки -- образовательная среда -- структура профильного обучения ИМ -- профильные классы Анотація: Про дослідження освітнього середрвища як системи умов, яка створюється з метою досягнення конкретного рівня іншомовної комунікативної компетенції, про підвищення ефективності освітнього середовища під час вивчення іноземних мов. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Сябро, С. (здобувач лабораторії хімічної і біологічної освіти Інституту педагогіки АПН України). Психолого-педагогічний аспект готовності учня до навчання у профільних класах біологічного спрямування / С. Сябро> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 11-14 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Теорія і методика навчання Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- профільні класи -- вибір профілю навчання -- готовність учні до свідомого вибору -- свідомий вибір учня -- психолого-педагогічна характеристика учня -- біологічне спрямування навчання -- профильное обучение -- профильные классы -- выбор профиля обучения -- готовность ученика к осознанному выбору -- осознанный выбор ученика -- психолого-педагогическая характеристика ученика -- биологически направленность обучения Анотація: Психолого-педагогічна характеристика учня, підготовленого до навчання за профілем біологічного спрямування. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Основи критичного мислення : навчальна програма курсу з вибором для учнів профільних класів соціально-гуманітарного напряму> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 24-35. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): навчальні програми -- учебные программы -- профільні класи -- профильные классы -- соціально-гуманітарний напрямок -- социально-гумманитарное направление -- факультативні курси -- факультативные курсы -- структура програми -- структура программы -- зміст програми -- содержание программы -- програми викладання курсу -- программы преподавания курса -- методика навчання курсу -- методмка обучения курсу Анотація: Програму створено авторським колективом у складі: О.Пометун, Л. Пилипчатіна, І. Сущенко, В. Дюков. Загальна редакція - доктора педагогічних наук, професора О. Пометун. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Майорський, В'ячеслав (заступник директора з науково-методичної та експериментальної роботи Іллічівської ЗОШ №1 Одеської області; здобувач кафедри гендерної освіти та методики викладання суспільствознавчих дисциплін). Практичне застосування знань учнями профільних класів суспільно-гуманітарного напряму в процесі навчання правознавства / В. Майорський> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 47-51. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Методика викладання учбових предметів Образование. Педагогика Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- профильное обучение -- профільні класи -- профильные классы -- учбові предмети -- учебные предметы -- правознавство -- правоведение -- практичне застосування знань -- практическое применение знаний -- методи практичного застосування знань -- методы практического применения знаний -- навчальні програми -- учебные программы -- аналіз правових ситуацій -- анализ правовых ситуаций -- конституционное право -- конституційне право Анотація: Розглянуто особливості навчання правознавства учнів профільних класів, висвітлено практичне застосування знань старшокласниками на уроках правознавства як важливої методичної умови ефективного навчання цього предмета в профільних класах. Подається власне бачення специфіки викладання розділу "Конституційне право" в 10-му класі (профільний рівень), що грунтується на власному багаторічному досвіду та узагальненні досвіду вчителів правознавства України. |
Привалова, Світлана (кандидат філологічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного ун-ту ім. О. Довженка). Вивчення драматичних творів В. Винниченка у профільних класах загальноосвітньої школи / С. Привалова, М. Кудрявська> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 13-15. - Література : С.15 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення драматургії -- вивчення творчості письменника -- допрофільне навчання -- драми -- изучение драматургии -- изучение творчества писателей -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- профильное обучение -- профильные классы -- профільні класи -- украинская литература -- українська література Анотація: Досліджено сутність понятя "драма", обгрунтовано методику вивчення драматичних творів В. Винниченка в школі. Утримувачі документа: НБ ДНУ Дод.точки доступу: Кудрявська, Маргарита; Винниченко, Володимир (письменник; політичний діяч ; 1880-1951) \о нем\ |
Борисенко, Валентина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри філософії та соціально-гуманітарних наук). Мовна вікторина як форма позакласної роботи з української мови [Текст] / В. Борисенко, К. Сова> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 5. - С. 3-7 : ил. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): викторины в школе -- вікторини в школі -- внеклассная работа -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- позакласна робота -- позакласні заходи -- внеклассные мероприятия -- профильные классы -- профільна освіта -- профильное образование -- профільні класи -- украинский язык -- українська мова -- языковое образование -- мовна освіта Анотація: Автори наголошують на небхідності пошуку нових форм організації позакласної роботи з української мови у профільних філологічних класах і пропонують мовну вікторину як форму такої роботи. Дод.точки доступу: Сова, Катерина (учитель гімназії № 31 гуманітарно-естетичного профілю; М. Чернигів) |
Резнік, Тетяна (студентка 4 курсу Інституту філології Київського університету ім. Б. Грінченка). Мовне портфоліо учня як інноваційний засіб навчання / Тетяна Резнік> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 1. - С. 37-38. - Література : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Языкознание Кл.слова (ненормовані): инновационные методы обучения -- інноваційні методи навчання -- метод портфолио -- метод портфоліо -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовне портфоліо -- профильная школа -- профильные классы -- профільна школа -- профільні класи -- украинский язык -- українська мова -- языковое портфолио -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс Анотація: Автор розкриває дидактичні можливості використання мовного портфоліо у навчально-виховному процесі профільної школи. Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2017_1\10.pdf |