Єременко, Оксана (кандидат філологічних наук; доцент кафедри української літератури Сумського ДПУ ім. А.С. Макаренка). "Це роман про кожного з нас, про наші страждання, про нашу землю, її минуле й сучасність" : матеріали до бінарного уроку за романом "Єрусалим на горах" Р. Федоріва. 10 клас / Оксана Єременко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 13-17. - Бібліографія : С.25 : 10 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Україна Кл.слова (ненормовані): власні назви в художньому тексті -- жанрова специфіка -- жанровая специфика -- индивидуальный стиль автора -- індивідуальний стиль автора -- литературная ономастика -- літературна ономастика -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- микротопонимия -- мікротопонімія -- мова художньої літератури -- персоналии писателей украинских -- персоналії письменників українських -- романи -- собственные имена в художественном тексте -- тестові завдання -- тестовые задания -- топонимия -- топонімія -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- художественное пространство -- художній простір -- язык художественной литературы Анотація: Вивчається жанрова та індивідуально-стильова специфіка роману "Єрусалим на горах" Романа Федоріва (докладно розглянуто роль мікротопонімів і топонімів, які маркують просторові координати роману, індивідуальний стиль письменника, роман в оцінці критик и. Додаються тестові завдання за текстом роману. Дод.точки доступу: Федорів, Роман (письменник) \о нем\ |
Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри української мови). Цикл уроків із лінгвістики тексту / Світлана Цінько, Світлана Ковальова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 9-14. - В библиотеке ДНУ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): актуальне членування речення -- актуальное членение предложения -- дидактические материалы -- дидактичні матеріали -- зв'язність тексту -- лингвистика текста -- лінгвістика тексту -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- поурочні плани -- поурочные планы -- связность текста -- складне синтаксичне ціле -- сложное синтаксическое целое -- ССЦ -- текст -- текстові категорії -- текстовые категории -- тематический контроль -- тематичний контроль -- тестові завдання -- тестовые задания -- урок украинского языка -- урок української мови Анотація: Стаття містить поурочні плани з лінгвістики тексту (текстових категорій, актуального членування речення, складного синатксичного цілого), дидактичний матеріал та тести до тематичного контролю. Дод.точки доступу: Ковальова, Світлана |
Климова, Катерина (кандидат педагогічних наук; завідувач кафедри філології і лінгводідактики Житомирського держ. ун-ту). Використання контрольно-навчальних тестів у процесі проведення моніторингу якостей мовлення майбутніх учителів-нефілологів / Катерина Климова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 46-50. - Бібліографія : С.50 : 4 назви. - В библиотеке ДНУ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): качества речи -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови в немовному вузі -- методика преподавания украинского языка в неязыковом вузе -- педагогический мониторинг -- педагогічний моніторинг -- підготовка спеціалістів -- підготовка спеціалістів у вищій школі -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- тести з української мови -- тестовий контроль -- тестові завдання -- тестовые задания -- тестовый контроль -- тесты по украинскому языку -- якості мовлення Анотація: Пропонуються результати дослідження використання тестового контролю у процесі проведення педагогічного моніторингу мовленнєвих якостей студентів (лексична мовнокомунікативна професійна компетенція). |
Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри української мови). Цикл уроків із лінгвістики тексту / Світлана Цінько, Світлана Ковальова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 40-45. - Бібліографія : С.45 : 6 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): дидактические материалы -- дидактичні матеріали -- лингвистика текста -- лінгвістика тексту -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- тести з української мови -- тестові завдання -- тестовые задания -- тесты по украинскому языку -- урок украинского языка -- урок української мови -- цикл уроків Анотація: Подано дидактичний матеріал та тестові завдання до вивчення теми "Лінгвістика тексту". Дод.точки доступу: Ковальова, Світлана |
Плетньова, Лариса (молодший науковий співробітник; Інститут педагогіки АПН України). Завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень учнів 10-х класів з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології" / Лариса Плетньова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 61-64. - Бібліографія : С.64 : 17 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): контроль знаний -- контроль знань учнів -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання стилістиці -- обучение стилистике -- стилистические средства лексики -- стилистические средства фразеологии -- стилістичні засоби лесики -- стилістичні засоби фразеології -- тематическая аттестация -- тематична атестація -- тестовий контроль -- тестові завдання -- тестовые задания -- тестовый контроль Анотація: Автор пропонує тестові завдання для проведення атестацій з теми "Стилістичні засоби лексики і фразеології" (за новою програмою з української мови). |
Завдання для державної підсумкової атестації учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з української літератури : Лист МОН України від 01.02.2010 № 1/9-50> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 5-6. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Литературоведение Кл.слова (ненормовані): государственная итоговая аттестация -- державна підсумкова атестація -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- тестові завдання -- тестовые задания Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України \о нем\; Министерство образования и науки Украины \о нем\ |
Новосьолова, Валентина (науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки НАПН України). Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з лексики і фразеології : завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 56-61. - Бібліографія : С.61 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): внешнее независимое оценивание -- зовнішнє незалежне тестування -- контрольні роботи -- контрольные работы -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання лексиці -- навчання фразеології -- обучение лексике -- обучение фразеологии -- оценивание учебных достижений -- оцінювання навчальних досягнень -- тести з української мови -- тестові завдання -- тестовые задания -- тесты по украинскому языку Анотація: У статті подано завдання в тестовій формі для проведення тематичних контрольних робіт і підготовки до зовнішнього незалежного оцінювння з теми "Узагальнення і систематизація найважливших відомостей з лексикології і фразеології". |
Новосьолова, Валентина (науковий співробітник лабораторії навчання українськох мови Інституту педагогіки НАПН України). Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії : завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 57-64. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): контрольні роботи -- контрольные работы -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання орфографії -- обобщение знаний -- обучение орфографии -- орфограми -- орфограммы -- оценивание учебных достижений -- оцінювання навчальних досягнень -- тестові завдання -- тестовые задания -- узагальнення знань -- урок обобщения и систематизации знаний -- урок узагальнення і систематизації знань Анотація: Подано завдання в тестовій формі для проведення тематичних контрольних робіт й підготовки до зовнішнього оцінювання з теми "Узагальнення й систематизація відомостей з орфографії". |
Новосьолова, Валентина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії (завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників) / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 72-78. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): контроль знаний -- контроль знань учнів -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання орфографії -- обучение орфографии -- орфография -- орфографія української мови -- правопис -- рівень навчальних досягнень -- складні випадки правопису -- старшеклассники -- старшокласники -- тести з української мови -- тестові завдання -- тестовые задания -- тесты по украинскому языку -- украинский язык -- українська мова -- уровень учебных достижений Анотація: Автор статті пропонує тестові завдання з орфографії української мови для контролю навчальних досягнень старшокласників. |
Новосьолова, Валентина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Тестові завдання для контролю навчальних досягнень старшокласників з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології" / В. Новосьолова> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 56-58. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): контроль навчальних досягенень -- контроль учебных достижений -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання стилістиці -- обучение стилистике -- стилистические средства лексики -- стилистические средства фразеологии -- стилістичні засоби лесики -- стилістичні засоби фразеології -- тести з української мови -- тестові завдання -- тестовые задания -- тесты по украинскому языку -- украинский язык -- українська мова Анотація: Подано завдання в тестовій формі для проведення тематичних контрольних робіт і підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології". |
Стефурак, Роксолана (кандидат філологічних наук; доцент Прикарпатського національного університету ім. Василя Стефаника). Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології та фразеології в загальноосвітній школі / Р. Стефурак> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 9-14. - Бібліографія : С.14 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання лексиці -- навчання фразеології -- обучение лексике -- обучение фразеологии -- тести з української мови -- тестові завдання -- тестовые задания -- тесты по украинскому языку -- украинский язык -- українська мова Анотація: Проаналізовано дидактичні принципи тестування, обгрунтовано доцільність використання різнотипних навчальних тестових завдань із лексикологіїта фразеології української мови в школі. |
Ковальчук, Олена (спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії; вчитель-методист з історії і правознавства СЗШ №27 м.Києва). Основи адміністративного права [Текст] / О Ковальчук> // Історія в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 1. - С. 45-48 Рубрики: Методика викладання основ держави і права Методика преподавания основ государства и права Україна Украина Кл.слова (ненормовані): правознавство -- методика викладання правознавства -- плани уроків -- 10 клас -- адміністративне право -- адміністративні правопорушення -- види адміністративних правопорушень -- адміністративні правопорушення неповнолітніх -- завдання для перевірки знань -- учбові завдання -- тестові завдання -- правоведение -- методика преподавания правоведения -- планы уроков -- 10 класс -- административное право -- административные правонарушения -- виды административных правонарушений -- административные правонарушения несовершеннолетних -- задания для проверки знаний -- учебные задания -- тестовые задания Анотація: План уроку з вивчення теми "Адміністративне право. Адміністративні правопорушення", що включає викладення нового матеріалу та завдання для перевірки знань (задачі і тести). Утримувачі документа: ОБМ ім. М. Свєтлова |
Стефурак, Роксолана (кандидат філологічних наук; доцент Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника). Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології та фразеології у загальноосвітній школі / Р. Стефурак> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 1. - С. 45-48. - Література : С.48 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання лексиці -- навчання фразеології -- обучение лексике -- обучение фразеологии -- тести з української мови -- тестові завдання -- тестовые задания -- тесты по украинскому языку -- украинский язык -- українська мова Анотація: Описано дидактичні принципи тестування, обгрунтовано доцільність використання різнотипних навчальних тестових завдань із лексикології та фразеології української мови в школі. |
Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; завідувач лабораторії дидактики). Використання навчальних тестів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи / Г. Васьківська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 41-46. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчальний процес -- учебный процесс -- учні старших класів -- ученики старших классов -- старшокласники -- старшеклассники -- педагогічні тести -- педагогические тесты -- тестові завдання -- тестовые задания -- оцінювання знань -- оценивание знаний -- система знань про людину -- система знаний о человеке -- людинознавство -- человековедение -- учбові предмети -- учебные предметы -- навчальні досягнення -- учебные достижения -- технології педагогічних вимірювань -- технологии педагогических измерений -- виды тестов -- види тестів -- примеры тестов -- приклади тестів Анотація: Розглядаються проблеми тестування як методу і процесу педагогічних вимірювань у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. Розкривається сутність поняття "педагогічний тест", виокремлюються види тестів. Доводиться, що у процесі системного використання навчальних тестів в учнів розвиваеться ціннісно-смислове ставлення до здобутих знань. Визначається роль тестів під час формування у старшокласників системи знань про людину, наводяться приклади тестових завдань різних видів. Наголошується на тому, що об'єктивні результати тестувань спонукають старшокласників переосмислювати свої досягнення і рівень опанування відповідного навчального матеріалу. |
Квасова, О. Г. Розробка тестових завдань для розвитку і контролю умінь англомовного аудіювання у вищому навчальному закладі / О. Г. Квасова> // Іноземні мови. - 2013. - № 2. - С. 19-23
Університети Мовознавство Образование Университеты Языкознание Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- ВНЗ -- тестові завдання -- аудирование -- мовна освіта -- высшее образование -- ВУЗ -- тестовые задания -- аудіювання -- языковое образование Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1) Вільні: АІЛ (1) |
Ковальчук , Олена (спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії; вчитель -методист з історії та правознавства СЗШ №49 м. Києва). Правова та соціальна держава [Текст] / О. Ковальчук > // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 10. - С. 32-35. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Методика викладання правознавства Методика преподавания правоведения Кл.слова (ненормовані): основи правознавства -- 10 клас -- правова держава -- соціальна держава -- плани уроків -- методика викладання правознавства -- громадянське суспільство -- тестові завдання -- основы правоведения -- 10 класс -- правовое государство -- социальное государство -- планы уроков -- методика преподавания правоведения -- гражданское общество -- тестовые задания Анотація: Плани уроку з основ правознавства у 10 класі з теми: правова та соціальна держава. Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (02.12.2013р. - Б.ц.) (вільний) |
Концепції створення електронних підручників для вищих навчальних закладів / Ю. Бобало [та інші]> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 4. - С. 65-70. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв Рубрики: Вища професійна освіта Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): електронні підручники -- вищі навчальні заклади -- оцінювання знань студентів -- дистанційне навчання -- віртуальне навчальне середовище -- тестові завдання -- электронные учебники -- высшие учебные заведения -- оценивание знаний студентов -- дистанционное обучение -- виртуальная учебная среда Анотація: Визначено елементи електронного підручника та факторри комплексності оцінювання знань студента. Утримувачі документа: НБ УІПА Дод.точки доступу: Бобало, Юрій (доктор технічних наук; професор; ректор Національного університету "Львівська політехніка"); Мандзій, Богдан (доктор технічних наук; професор; Національний університет "Львівська політехніка"); Стахів, Петро (доктор технічних наук; професор; Національний університет "Львівська політехніка"); Шаховська, Наталія (доктор технічних наук; доцент; Національний університет "Львівська політехніка") Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Боднарь, Б. Е. Внедрение информационных технологий для обеспечения качества подготовки специалистов [Електронний ресурс] / Б. Е. Боднарь, Е. Б. Боднарь, А. А. Косолапов> // Перспективные инновации в науке, образовании, производстве и транспорте - 2012 : сб. науч. тр. SWorld : материалы Междунар. науч.-практ. конф., 19-30 июня 2012 г. - 2012. - Т. 5, Вып. 2. - С. 31-36. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/bitstream/123456789/1373/1/vnedrenie_inf_tex.PDF. - Повний текст (287,09 kB)
ДІІТ--Наукова діяльність Информационные технологии Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- АСУ университета -- АСУ університету -- методика формирования тестов -- методика формування тестів -- системы дистанционного обучения «Прометей» -- системи дистанційного навчання «Прометей» -- тестові завдання -- тестовые задания Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (287,09 kB) Дод.точки доступу: Боднарь, Е. Б.; Косолапов, А. А.; ДИИТ \о нем\ |
Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент, завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України). Моніторинг якості навчальних досягнень учнів -2013: проблеми та виклики / В. Редько, О. Пасічник> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 14-19 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа, 2013 р. Образование. Педагогика Общеобразовательная школа, 2013 г. Кл.слова (ненормовані): навчальні досягнення учнів -- учебные достижения учащихся -- якість навчальних досягнень -- качество учебных достижений -- якість знань учнів -- качество знаний учащихся -- 5 клас -- 10 клас -- моніторинги якості -- мониторинги качества -- конструювання тестів для моніторингів -- конструирование тестоя для мониторингов -- функціональна грамотність читання -- функциональная граммотность чтения -- тестові завдання -- тестовые задания -- зміст тестових завдань -- содержание тестовых заданий -- іноземні мови -- иностранные языки -- навчальні програми -- учебные программы Анотація: Висвітлюється досвід конструювання тестів для моніторингу якості навчальних досягнень учнів 5-х і 10-х класів з іноземних мов, який відбувся в Україні наприкінці 2013 року. Пропонується конструктивно-критичний аналіз відповідності вітчизняного моніторингового дослідження міжнародним стандартам у цій галузі, аргументуються особливості добору тестових завдань, які ілюструються відповідними зразками. Зазначається, що робота над конструюванням змісту тестів дала змогу розробникам виявити деякі недосконалості організаційно-методичних положень, що визначають особливості навчання іноземних мов у школі, та запропонувати внесення обгрунтованих коректив до змісту програм з іноземних мов. Дод.точки доступу: Пасічник, Олександр (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України) |