Привалова, Світлана (старший викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету). Психолого-педагогічні основи вивчення мови художнього твору / Світлана Привалова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 21-24. - Бібліографія : С.24 : 21 назва. - В библиотеке ДНУ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення мови художнього твору -- восприятие текста в процессе чтения -- восприятие художественного текста -- изучение языка художественного произведения -- литературное развитие учащихся -- літературний розвиток учнів -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образне мислення -- образное мышление -- психология чтения -- психологія читання -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття художнього тексту -- старшие классы -- старші класи -- украинская литература -- українська література -- художественное восприятие -- художнє сприйняття Анотація: Стаття присвячена проблемам вивчення творів художньої літератури в старших класах: розвиток творчих здібностей школярів, психолого-педагогічні основи сприйняття художнього тексту і читання, художнє сприймання, образне мислення учнів тощо. |
Генералюк, Леся Гіпотипозис у творчості Шевченка - основний засіб моделювання візуального образу України / Леся Генералюк> // Слово і час : Науково-теоретичний журнл. - 2009. - № 3. - С. 3-18. - Бібліографія : С.18 : 41 назва. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
Кл.слова (ненормовані): взаємодія мистецтв -- взаимодействие искусств -- визуализация художественного текста -- визуальная образность -- визуальные искусства -- візуалізація художнього тексту -- візуальна образність -- візуальні мистецтва -- гипотипозис -- гипотипозис-жанр -- гипотипозис-интерьер -- гипотипозис-інтер'єр -- гипотипозис-пейзаж -- гипотипозис-портрет -- екфразис -- етноконцепт -- литература и живопись -- Литературоведение -- литературоведческая терминология -- література і живопис -- Літературознавство -- літературознавча термінологія -- мистецька рецепція -- мистецький інтеракціонізм -- образ-картинка -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- словесна пластика -- словесная пластика -- украинская литература -- українська література -- художественная рецепция -- художественное восприятие -- художественный интеракционизм -- художнє сприйняття -- Шевченко Тарас Григорович -- Шевченко-художник -- экфразис -- этноконцепт Анотація: Стаття присвячена міжвидовій взаємодії літератури та образотворчого мистецтва у творчості Шевченка. Вивчається гіпотипозис як одна з форм словесно-зображального інтеракціонізму. Численні гіпотипозиси в поезії та прозі Шевченка мають відповідники в йог о образотворчому мистецтві, а також у творах українських художників. Дод.точки доступу: Шевченко, Т.Г. \о нем\ |
Привалова, Світлана (старший викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету). Психолого-педагогічні засади вивчення мови художнього твору старшокласниками / Світлана Привалова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 24-28. - Бібліографія : С.27-28 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення мови художнього твору -- восприятие текста в процессе чтения -- изучение языка художественного произведения -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мова художньої літератури -- образне мислення -- образное мышление -- психологические основы обучения -- психология чтения -- психологічні засади навчання -- психологія читання -- сприйняття тексту в процесі читання -- художественное восприятие -- художнє сприйняття -- язык художественной литературы Анотація: Розглянуто психолого-педагогічні засади вивчення художніх творів в школі: особливості художнього сприймання літературного твору та його розуміння, роль образного мислення в цьому процесі, особливості психології читання у вивченні мови художніх творів . |
Мазурак, Анна. Психофізіологічні засади монтажу як засобу художнього впливу в літературі й кіно / А. Мазурак> // Слово і час : науково-теоретичний журнал. - 2012. - № 6. - С. 9-18. - Література : С.17-18 : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): выразительные средства -- киноискусство -- кіномистецтво -- литература и кино -- література і кіно -- монтаж в кино -- монтаж в литературном тексте -- психологическое влияние -- психология искусства -- психологічний вплив -- психологія мистецтва -- художественное восприятие -- художественные средства -- художнє сприйняття -- художньо-виражальні засоби -- поетична творчість Анотація: Обгрунтовано психофізіологічні засади монтажу як виражального засобу в літературі і кіномистецтві (на прикладі аналізу поезії Тараса Шевченка "І досі сниться: під горою..."). Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник) \про нього\ |
Шульга, Раиса (доктор философских наук; ведущий научный сотрудник Института социологии НАН Украины). Возможности реализации смыслового послания телепродукта / Р. Шульга> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науково-теоретичний часопис. - 2012. - № 3. - С. 77-98. - на рус. яз. - Литература : С. 98
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): личностный смысл -- масова культура -- массовая культура -- потребление культуры -- смисл -- событийность -- социология коммуникаций -- социология культуры -- социология массовых коммуникаций -- социология телевидения -- соціологія комунікацій -- соціологія культури -- соціологія масових комунікацій -- споживання культури -- структури повсякденності -- структуры повседневности -- телебачення -- телевидение -- телесериалы -- телесеріали -- художественное восприятие -- художнє сприйняття -- ціннісні смисли Анотація: Рассматриваются возможности современного телевидения в плане формирования смыслового поля аудитории. Анализируется место смыслов в жизни современного человека при наличии рефлексии и саморефлексии и при их отсутствии. Автор раскрывает значени е событийности в отношении человека и искусства и ее влияние на формирование смысловых установок в процессе потребления телепродукта. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Логунова, Ілона (студентка 4 курсу Інституту філології та журналістики Житомирського державного університету ім. І. Франка). Розвиток сприймання художніх творів учнями 5 - 8 класів [Текст] / І. Логунова, А. Усатий> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 7/8. - С. 58-59. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): восприятие литературного произведения -- восприятие художественного текста -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- сприйняття літературного твору -- сприйняття художнього тексту -- украинская литература -- українська література -- художественное восприятие -- художнє сприйняття -- читательское восприятие -- читацьке сприйняття -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа Анотація: У статті розглядаються підходи до вирішення проблеми формування художнього сприймання в учнів 5 - 8 класів. Дод.точки доступу: Усатий, Андрій (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри дидактичної лінгвістики та літературознавства) |