Яремко, Я. П.
    Стратифікація концепту / Я. П. Яремко // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2009. - № 1. - С. 60-69. - Бібліографія посторінкова : 43 назви. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
адоративний компонент концепту -- аксиологический компонент концепта -- аксіологічний компонент концепту -- когнитивная лингвистика -- когнитивно-коммуникативная деятельность -- когнітивна лінгвістика -- коммуникативная личность -- комунікативна особистість -- концепт -- лексическое значение -- лексичне значення -- мовна особистість -- образний компонент концепту -- образный компонент концепта -- политические реалии -- политонимы -- політичні реалії -- політоніми -- понятие -- поняття -- природа термина -- природа терміну -- психолингвистические вопросы семантики -- психолінгвістичні питання семантики -- семантика -- семантика термина -- стратификация концепта -- стратифікація концепту -- структура концепта -- языковая личность
Анотація: У статті проводиться стратифікація концепту (ключового поняття когнітивної лінгвістики) у зв'язку зі структурою комунікативної (мовної) особистості. Структура концепту складається з образного, поняттевого, аксіологічного та адоративного компонентів. З 'ясовуються особливості вербалізації концепту, причини її відсутності. Розглянуто особливості мовної реакції на оцінку політичних реалій (політонімів), специфіка понять, що позначаються термінами, психолінгвістичні особливості сприйняття значення тощо .





    Селігей, П. О.
    Структура й типологія мовної свідомості / П. О. Селігей // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2009. - № 5. - С. 12-29. - Примітки посторінкові : 48 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аксиологический подход в лингвистике -- аксіологічний підхід в мовознавстві -- мова як цінність -- мовна особистість -- мовна поведінка -- мовна політика -- мовна свідомість -- мовний нігілізм -- мовні норми -- мовні оцінки -- психолингвистика -- психолінгвістика -- ценностный подход в лингвистике -- ціннісний підхід в мовознавстві -- язык как ценность -- языковая личность -- языковая политика -- языковое поведение -- языковое сознание -- языковой нигилизм -- языковые нормы -- языковые оценки
Анотація: Запропоновано визначення й окреслено структуру поняття "мовна свідомість", її роль як запоруки мовної стійкості та мовного порядку в державі. На основі ціннісного (аксіологічного) підходу розроблено типологію рівнів мовної свідомості.





    Семеног, Олена (доктор педагогічних наук; професор; Київ).
    Іоанн Павло ІІ: "До тебе взиваю, Людино" / Олена Семеног // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 34-36. - Бібліографія : С.36 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Релігія. Містика. Вільнодумство
   Религия. Мистика. Свободомыслие

Кл.слова (ненормовані):
конфесійний стиль -- конфессиональный стиль -- мовна особистість -- послание как жанр -- послания -- послання -- послання як жанр -- религиозная риторика -- релігійна риторика -- христианская риторика -- християнська риторика -- языковая личность
Анотація: Автор статті досліджує функціональне навантаження деяких мовних засобів у теологічно-філософських текстах, промовах і посланнях Іоанна Павла ІІ, а також його мовну особистість.


Дод.точки доступу:
Иоанн, Павел ІІ \о нем\; Іоанн, Павло ІІ \о нем\




    Остапенко, Наталія (доцент Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького).
    Теоретичні основи формування комунікативної компетентності учня загальноосвітньої школи на уроках української мови / Наталія Остапенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 5-8. - Бібліографія : С.7-8 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- лингвопредметная компетенция -- лингвосоциокультурная компетентность -- лінгвопредметна компетенція -- лінгвосоціокультурна компетентність -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва компетенція -- мовна особистість -- речевая компетенция -- языковая личность
Анотація: Висвітлено проблему формування компетентностей учнів, залежності її від рівня сформованості мовної, мовленнєвої і комунікативної компетенції у самого вчителя-словесника.





    Семеног, Олена (доктор педагогічних наук; професор; Київ).
    Мовнокомунікативна особистість студента-філолога у сучасній освітній парадигмі / Олена Семеног // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 10. - С. 43-45. - Бібліографія : С.45 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетенция -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовна особистість -- мовнокомунікативна компетенція -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- филологическое образование -- філологічна освіта -- языковая компетенция -- языковая личность
Анотація: Розглянуто таку важливу проблему сучасної філологічної освіти, як формування мовнокомунікативної компетенції та мовнокомунікативної особистості майбутніх вичтелів-філологів. Пропонуються деякі методи вдосконалення філологічної освіти.





    Дроздова, І. П.
    Мова і мовлення як засоби формування індивідуальної професійної свідомості в умовах переходу до інформаційної цивілізації / І. П. Дроздова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 91-99. - Бібліографія : С.98-99 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- индивидуальное сознание -- информационная цивилизация -- індивідуальна свідомість -- інформаційна цивілізація -- мова і мовлення -- мовленнєва діяльність -- мовленнєвий розвиток особистості -- мовна особистість -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- професійна свідомість -- професійне мовлення -- професійний дискурс -- профессиональная речь -- профессиональное сознание -- профессиональный дискурс -- речевая деятельность -- речевое развитие личности -- речь -- философия образования -- філософія освіти -- язык и речь -- языковая личность
Анотація: Визначені аспекти порівняння мови і мовлення як способів формування індивідуальної професійної свідомості в умовах переходу до інформаційної цивілізації третього тисячоліття. Дослідження пізнавальних можливостей мови у формуванні професійного мовлення й мислення студентів, зокрема творчого мислення й мовлення як прояву комплексу соціально-психічних і фізіологічних якостей, у саморозвитку, самореалізації й самовдосконаленні студентів, а також у формуванні професійно довершеної особистості з урахува нням становлення й розвитку україномовного професійного мовлення студентів вишів нефілологічного профілю винятково важливе, адже за допомогою рідної мови майбутні фахівці опановують загальну логіку прородного процесу спілкування, здобувають освіту й п рофесійно вдосконалюються.





    Горошкіна, Олена (доктор педагогічних наук; професор; Луганський національний університет ім. Тараса Шевченка).
    Дидактичні засади підручників "Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту) / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 25-32. - Бібліографія : С.32 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативный практикум -- комунікативний практикум -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна особистість -- підручники української мови -- профильное обучение -- профільне навчання -- создание учебников -- старшие классы -- старші класи -- створення підручників -- украинский язык -- українська мова -- учебники украинского языка -- шкільні підручники -- школьные учебники -- языковая личность
Анотація: Визначено загальноосвітні, виховні й практичні завдання навчання української мови в профільних 10-11 класах рівня стандарту. Розкрито зміст і структуру підручників, їхні функції й наведено ілюстративний матеріал.


Дод.точки доступу:
Пентилюк, Марія




    Дороз, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант НПУ ім. М.П. Драгоманова).
    Переосмислення процесу навчання і виховання національно свідомої мовної особистості на уроках української мови з ціннісних позицій / Вікторія Дороз // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 2-5. - Примітки посторінкові : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вторинна мовна особистість -- вторичная языковая личность -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна особистість -- национально-языковая личность -- національно-мовна особистість -- ценностный подход в лингвистике -- ціннісний підхід в мовознавстві -- языковая личность
Анотація: Мета статті - розглянути дефініції понять "мовна особистість", "національно свідома мовна особистість", "вторинна мовна особистість", охарактеризувати методологічні засади формування вторинної національно свідомої мовної особистості на уроках українсь кої мови з ціннісних позицій.

Перейти к внешнему ресурсу: Переосмислення процесу навчання




    Тищенко, Оксана (кандидат філологічних наук, старший науковий співробітник відділу лексикології та лексикографії Інституту української мови НАН України).
    Мова інтернет-спілкування: стиль, норма, освіта [Текст] / О.Тищенко // Дивослово : науково-методичний журнал. - 2011. - № 12. - С. 35-39. - Библиогр.: с. 39 . - ISSN 0130-5263
ББК 81.2(4 Укр)
Рубрики: Українська мова
   Украинский язык

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтернет -- мовна інтернет-комунікація -- мовна особистість -- мовленнєва поведінка -- мовний етикет -- мова інтернет-спілкування -- флеш-моб -- интернет -- языковая интернет-комуникация -- языковая личность -- языковое поведение -- этикет речи -- язык интернет-общения -- интернет-общение -- інтернет-спілкування -- интернет коммуникации -- інтернет-комунікації
Анотація: Описано прикметні риси мови інтернет-спілкування: розкрито стилістичні особливості віртуальної комунікації, схарактеризовано новий тип мовної особистості - члена інтернет-спільноти, порушено питання мовного етикету в мережі.

Утримувачі документа:
ОБМ ім.М.СВєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (27.12.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Пентилюк, Марія (доктор педагогічних наук; професор Херсонського державного університету).
    Культура діалогу як основа формування мовної особистості / М. Пентилюк // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 2-4. - Література : С.4 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
диалог -- діалог -- коммуникативная лингвистика -- комунікативна лінгвістика -- культура диалога -- культура діалогу -- культура мовлення -- культура речи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна особистість -- развитие речи -- розвиток мовлення учнів -- украинский язык -- українська мова -- языковая личность
Анотація: У статті порушено проблему культури діалогу, що має важливе значення у процесі виховання мовної особистості. Автор аналізує різні погляди на діалог, діалогічне мовлення, культуру діалогу, їх функції та роль у процесі спілкування.





    Зарецький, О.
    Рец. на кн. : Радзієвська Т. В.Нариси з концептуального аналізу та лінгвістики тексту. Текст - соціуум - культура - мовна особистість . - К. : ДП "Інформ.-аналіт. агентство", 2010. - 491 с. / О. Зарецький // Мовознавство. - 2012. - № 1. - С. 82-84
УДК
ББК 81.411.2
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
концепт -- концептуальний аналіз -- концептуальный анализ -- лингвистика текста -- лінгвістика тексту -- мовна особистість -- персоналии филологов -- рецензии на монографии -- рецензії на монографії -- украинский язык -- українська мова -- языковая личность


Дод.точки доступу:
Радзієвська, Т.В. \про неї\; Нариси з концептуального аналізу та лінгвістики тексту. Текст - соціуум - культура - мовна особистість \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Чучвара, Адріана (аспірантка; Львівський національний університет ім. І. Франка).
    Когнітивні чинники формування неофіційного найменування сільського школяра (на матеріалі опитування учнів загальноосвітніх шкіл Львівської області) / А. Чучвара // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2013. - Т.16, № 1/2. - С. 116-122. - Бібліогр. в кінці ст. 23 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 81.2-3
Рубрики: Лексикология
   Лексикологія

Кл.слова (ненормовані):
мовна особистість -- мовна компетенція школярів -- прізвиська -- знання про людину -- языковая личность -- языковая компетенция школьников -- прозвища -- знания о человеке
Анотація: Розкрито мовну компетенцію школяра, його знання про світ та людину за допомогою теорії мовної особистості.

Утримувачі документа:
НБ УИПА




    Гулай, Альона (молодший науковий співробітник ННДІУВІ).
    Історичний контент навчально-методичних матеріалів з української мови в часописі "Дивослово" / А. Гулай // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2013. - Т. 16, № 1/2. - С. 123-128. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв. - 2 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 63.5(4Укр)
Рубрики: Украиноведение
   Українознавство

Кл.слова (ненормовані):
навчально-методичні матеріали -- українська мова -- українські часописи -- періодичні видання -- методика викладання української мови -- українознавство -- мовна особистість -- уроки української мови -- учебно-методические материалы -- украинский язык -- украинские журналы -- периодические издания -- методика преподавания украинского языка -- украиноведение -- языковая личность -- уроки украинского языка
Анотація: Обгрунтовано висновок про важливість використання навчальних матеріалів історичного контенту на уроках з української мови для всебічного розвитку особистості.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Дод.точки доступу:
Дивослово, науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України \о произв.\




    Кучерук, Оксана (доктор педагогічних наук; професор Житомирського держ. ун-ту ім. Івана Франка).
    Соціокультурний розвиток учнів як лінгвометодична проблема / О. Кучерук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 2-7. - Література : С.7 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна особистість -- социокультурная компетентность -- социокультурная линия содержания образования -- социокультурное развитие -- социокультурный принцип обучения -- соціокультурна змістова лінія освіти -- соціокультурна ідентичність -- соціокультурна компетенція -- соціокультурний підхід -- украинский язык -- українська мова -- языковая личность
Анотація: Висвітлено лінгводидактичні питання проблеми соціокультурного розвитку особистості учня.





    Семеног, Олена (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогічної освіти НАПН України).
    Енергетика Шевченківського слова у вихованні української мовної особистості / Олена Семеног // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 45-47. - Література : С.47 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників -- виховання на уроках літератури -- воспитание на уроках литературы -- изучение творчества писателей -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мовна особистість -- национальное воспитание на уроке словесности -- украинская литература -- українська література -- вивчення в школі творів Шевченко -- языковая личность
Анотація: Здійснено огляд дослідницьких рефлексій відомих мовознавців, літературознавців, письменників щодо ролі мовотворчості Тараса Шевченка у вихованні української мовної особистості.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861) \о нем\




    Мацько, Любов (професор; завідувач кафедри стилістики української мови Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова).
    Поетична мовотворчість Тараса Шевченка [Текст] : концептуально-стилістичний аналіз в аспекті комунікативної лингвістики / Л. Мацько // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науи України. - 2014. - № 5. - С. 26-31. - Бібліогр.: с. 31. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4 укр)
Рубрики: Українська література
   Украинская литература

Кл.слова (ненормовані):
мовотворчість -- языкотворчество -- письменники України -- писатели Украины -- творчість письменників України -- творчество писателей Украины -- мовна особистість -- языковая личность -- лінгвістична персонологія -- лингвистическая персонология -- мовностилістичні особливості особистості -- лингвостилистические особенносты личности -- образ України -- образ Украины -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- фольклор -- фольклор -- усна народна творчість -- устное народное творчество -- взамодія фольклору і літератури -- взаимодействие фольклора и литературы -- лінгвістичний аналіз художнього тексту -- лингвистический анализ художественного текста -- дискурсний аналіз художнього тексту -- дискурсный анализ художественного текста
Анотація: Проаналізовано вплив особистосі Шевченка-людини на формування особистості Шевченка-мовця.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861)
Є примірники у відділах:
о-п (14.07.2014р. - Б.ц.) (вільний)




    Пентилюк, Марія (завідувач кафедри мовознавства; Херсонський державний університет).
    Стратегічні орієнтири підготовки майбутнього вчителя-словесника [Текст] / М. Пентилюк // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - № 11. - С. 2-6. - Бібліогр.: с. 6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні -- образование в Украине -- вища освіта в Україні -- высшее образование в Украине -- середня освіта в Україні -- среднее образование в Украине -- гуманістичний підхід у освіті -- гуманистический подход в образовании -- пошуковий підхід у освіті -- поисковый подход в образовании -- викладання української мови -- преподавание украинского языка -- професійна компетентність вчителів -- профессиональная компетентность учителя -- професійна компетентність вчителів-словесників -- профессиональная компетентность учителя-словесника -- лінгводидактика -- лингводидактика -- мовна особистість -- языковая личность -- лінгводидактичні стратегії -- лингводидактические стратегии -- особистісно зорієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- особисті якості вчителя -- личные качества учителя -- комунікативна методика навчання української мови -- коммуникативная методика обучения украинскому языку -- когнітивна методика навчання української мови -- когнитивная методика обучения украинскому языку -- комунікативна компетентність -- коммуникативная компетентность
Анотація: Висвітлено прийняту на цей момент стратегію викладання української мови у загальноосвітніх школах та її вплив на стратегію викладання української мови у ВНЗ філологічного та нефілологічного профілю.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_11\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (16.01.2015р. - Б.ц.) (вільний)




    Селігей, П. О.
    Народжується текст... (З досвіду відомих авторів) / П. О. Селігей // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2015. - № 1. - С. 47-66. - Примітки посторінкові. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
автор и произведение -- лингвистика текста -- лінгвістика тексту -- мовна особистість -- науковий текст -- научный текст -- порождение текста -- психолингвистика -- психолінгвістика -- психология творчества -- психологія творчості -- стилистика украинского языка -- стилістика української мови -- текст -- текстообразование -- текстотворення -- языковая личность
Анотація: На матеріалі мовної практики відомих письменників, філософів і науковців досліджено стратегії творення тексту. На цій підставі виділено "письменників пера", "письменників голови" та "письменників паперу". Показано, що процес текстотворення за лежить від мовної особистості автора та вподобаних ним прийомів літературної праці.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Мовознавство_2015_1\3.pdf
Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Лагдан, С. П.
    Аксіологічні аспекти формування мовної особистості сучасного студента [Електронний ресурс] / С. П. Лагдан // Проблеми гуманітарних наук : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. - 2014. - Вип. 34. - С. 256-264. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3894/1/%D0%9B%D0%B0%D0%B3%D0%B4%D0%B0%D0%BD%20%D0%90%D0%9A%D0%A1%D0%86%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%86%20%D0%90%D0%A1%D0%9F%D0%95%D0%9A%D0%A2%D0%98.pdf. - Повний текст (211,72 kB)
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

   Українська мова

   Украинский язык

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- украинский язык -- вища освіта -- высшее образование -- студенти -- студенты -- мовна особистість -- языковая личность -- мовне виховання -- языковое воспитание -- національна свідомість -- национальное сознание -- культура мови -- культура речи -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КУ

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (211,72 kB)




    Фаріон, Ірина (доктогр філологічних наук; доцент Національного університету "Львівська політехніка").
    Лінгвофілософія Петра Могили [Текст] / І. Фаріон // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Мівністерства освіти і науки України. - 2015. - № 11. - С. 27-34. - Библиогр.: с. 34. - Фрагмент із книги Фаріон І. Суспільний статус староукраїнської мови у XIV - XVII століттях: мовна свідомість, мовна дійсність, мовна перспектива: монографія / І. Фаріон. - Л.: Видавництво Львівської політехніки, 2015. - С.508-523. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК 81.2(4 Укр)
Рубрики: Українська мова
   Украинский язык

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
історія України -- история Украины -- історія Української мови -- история украинского языка -- історія освіти в Україні -- история образования в украине -- громадські діячі -- общественные деятели -- церковні діячі -- церковные деятели -- мовна політика -- языковая политика -- церковнослов'янська мова -- церковнославянский язык -- староукраїнська мова -- староукраинский язык -- мовна особистість -- языковая личность -- твори громадських діячів України -- произведения общественных деятелей Украины -- історичні документи -- исторические документы -- мовна освіта -- языковое образование
Анотація: Мовні погляди Петра Могили у світлі релігійних і суспільних обставин його епохи.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Могила, Петро (митрополит ; 1597-1647) \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (27.11.2015р. - Б.ц.) (вільний)