Голуб, Ніна (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного ун-ту ім. М.П. Драгоманова).
    Інтерактивні методи навчання риторики майбутніх вчителів / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 16 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- деловые игры -- дидактические игры -- дидактичні ігри -- дискусія як форма навчання -- дискуссия как форма обучения -- ділові ігри -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивні методи -- кейс-метод -- метод анализа ситуаций -- метод аналізу ситуацій -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- педагогическая рефлексия -- педагогические игры -- педагогические технологии -- педагогічна рефлексія -- педагогічні ігри -- педагогічні технології -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- преподавание риторики
Анотація: Автор представляє власне бачення доцільності добору інтерактивних методів у процесі навчання риторики у педагогічних ВНЗ: метод аналізу ситуацій (кейс-метод) з елементами ділової гри, мозкового штурму, рольових ігор, дискусій, тренінгу, розвитку рефле ксії як педагогічної технології; проектний метод та його складові.





    Федорчук, Тетяна (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Організаційні форми, методи і прийоми навчання риторики в старшій школі / Тетяна Федорчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 9-16. - Бібліографія : С.16 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- викладання риторики -- групові методи навчання -- групповые методы обучения -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- преподавание риторики -- приемы обучения -- прийоми навчання -- риторика -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Автор статті розглядає такі форми, методи і прийоми навчання риторики, як метод опорних конспектів, діалогічний метод, метод мозкового штурму, ігрові методи, інтерактивні методи, прийоми роботи в групі тощо.





    Зарубенко, Надія (учитель української мови і літератури Самгородоцької ЗОШ; Сквирський район Київської області).
    З досвіду проведення нестандартних уроків української мови / Надія Зарубенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 36-38. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
игровые методы обучения -- ігрові методи навчання -- лингводидактические игры -- лінгводидактичні ігри -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- нетрадиционные уроки -- нетрадиційниі уроки -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- урок-гра -- урок-игра -- урок-конференция -- урок-конференція -- урок-семинар -- урок-семінар
Анотація: Розглянуто такі форми нестандартних уроків, як урок-семінар, урок-конференція, урок-брейн-рінг, урок-ігра.





    Панькова, Надія (учитель-методист Немішаївської загальноосвітньої школи № 2 Бородянського району Київської області).
    Лінгводидактичні ігри "Цікава фонетика" на уроках української мови в 5 класі / Надія Панькова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 32-35. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення алфавіту -- графика украинского языка -- графіка -- игровые методы обучения -- изучение алфавита -- ігрові методи навчання -- лингводидактические игры -- лінгводидактичні ігри -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання фонетиці -- обучение фонетике -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Пропонуються лінгводидактичні ігри, які можна використовувати на уроках української мови у 5 класі під час вивчення фонетики і графіки.





    Руденко, Вікторія (викладач Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького).
    Роль інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-комунікативної компетентності майбутніх філологів / Вікторія Руденко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 40-44. - Бібліографія : С.44 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дискусія як форма навчання -- дискуссия как форма обучения -- игровое проектирование -- игровые методы обучения -- интерактивное обучение -- интерактивные методы -- ігрове проектування -- ігрові методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- технологии образования -- технології освіти
Анотація: Вивчаються інтерактивні технології навчання у формування професійно-комунікативної компетенції майбутніх філологів; звертається увага на специфіку ігрового проектування і технології дискусії.





    Корнійко, Василь (вчитель української мови і літератури Полтавської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3).
    Гра як один із методів активного навчання на уроках української мови та літератури / В. Корнійко // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 32-34. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр.)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- игра как метод обучения -- игровые методы обучения -- ігрові методи навчання -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- украинская литература -- українська література -- урок украинского языка -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- урок української мови
Анотація: Вивчається значення, характер та сутність ігрових методів на уроках українскої мови та літератури.





    Бондаренко, Людмила (учитель української мови та літератури Макіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.; Черкаська область).
    Ігровий майданчик на уроках української літератури (5 клас) / Л. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 34-35. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гра як метод навачння -- игра как метод обучения -- игровые методы обучения -- ігрові методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Автор статті пропонує розробки дидактичних ігор на уроках української літератури у 5 класі.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Литвин, Тетяна (учитель-методист української мови й світової літератури; Чернігівська область).
    Використання гри на уроках української мови для активізації пізнавальної й розумової діяльності учнів / Т. Литвин // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 7-11. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активизация учебного процесса -- активізація навчального процесу -- гра як метод навачння -- игра как метод обучения -- игровые методы обучения -- инновационные методы обучения -- интеллектуальная деятельность учащихся -- ігрові методи навчання -- інноваційні методи навчання -- інтелектуальна діяльність учнів -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы активизации обучения -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Подано методичні рекомендації, які містять інноваційні методичні прийоми щодо підвищення ефективності вивчення української мови, передусім ігрові види роботи, спрямовані на активізацію пізнавальної та розумової діяльності учнів.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Оксенич, Д. В. (вчителі світової літератури Богодухівського колегіуму № 2; Харківська область).
    Брейн-ринг "Знавці світової літератури" / Д. В. Оксенич // Т. І. Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 3. - С. 32-34. - (Саранча). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
брейн-ринг -- игровые методы обучения -- ігрові методи навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- типи уроків -- типы уроков -- уроки зарубежной литератури -- уроки зарубіжної літератури
Анотація: Автор пропонують методичну розробку брейн-рингу, мета якого - проконтролювати в ігровій формі рівень засвоєння учнями програмного матеріалу із зарубіжної літератури.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Карпенкіна, Л. Г. (учитель світової літератури Смілянської ЗОШ І-ІІІ ст.; Черкаська область).
    Використання ігрових форм на уроках світової літератури як засіб підвищення інтересу учнів до навчання / Л. Г. Карпенкіна // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 4. - С. 23-28. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гра як метод навачння -- игра как метод обучения -- игровые методы обучения -- интерес к обучению -- интерес к предмету -- ігрові методи навчання -- інтерес до навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Розкривається сутність, зміст та функції ігрових технологій навчання під час вивчення зарубіжної літератури. Автор пропонує власні розробки ігор на уроках зарубіжної літератури.





    Макарова, Г. І. (вчитель світової літератури Кам'янського НВК; Харківська область).
    Узагальнення та систематизація вивченого протягом року у формі інтелектуально-розважальної гри "Найрозумніший" / Г. І. Макарова // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 1. - С. 46-48. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників -- гра як метод навачння -- игра как метод обучения -- игровые методы обучения -- изучение творчества писателей -- ігрові методи навчання -- інтелектуально-розважальні ігри -- интеллектуально-развлекательные игры -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- обобщение изученного материала -- систематизация знания -- систематизация учебной информации -- урок обобщения и систематизации знаний -- урок узагальнення і систематизації знань -- 7 класс -- 7 клас
Анотація: Автор статті пропонує матеріали інтелектуально-розважальної гри для систематизації та узагальнення матеріалу, вивченого на уроках світової літератури у 7 класі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_1\13.pdf




    Кицак, Людмила (кандидат філологічних наук; викладач Бердичівського педагогічного коледжу).
    Стежками "Суперагента 000". Літературна гра / Л. Кицак // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - № 3. - С. 40-43. - Література : С.43 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників -- детективи -- детективная литература -- игра на уроках литературы -- игровые методы обучения -- изучение творчества писателей -- ігрові методи навчання -- литературная игра -- літературна гра -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література
Анотація: Висвітлюється методика використання сучасної детективної літератури у позакласній роботі з літератури як основного засобу заохочення учнів до читання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_літ_загальн_шк_2015_3\11.pdf
Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Воронина, Леся (дитяча письменниця; журналістка; перекладачка ; 1955-) \про неї\




    Остапченко, Олена (старший викладач Київського університету імені Бориса Грінченка).
    Проблемні завдання та дидактичні ігри у вивченні фразеологічних ресурсів української мови / О. Остапченко // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 5. - С. 32-37. - Бібліографія : С.37 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- дидактические игры -- дидактичні ігри -- игровые методы обучения -- ігрові методи навчання -- лингводидактические игры -- лінгводидактичні ігри -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчальні завдання -- навчання фразеології -- обучение фразеологии -- украинский язык -- українська мова -- учебные задания -- фразеология украинского языка -- фразеологія української мови
Анотація: Автор пропонує розроблені завдання і лінгвістичні ігри, які мають допомогти викладачу і учням під час оволодіння фразеологічними ресурсами української мови.





    Борисенко, Валентина (кандидат педагогічних наук; доцент ).
    Активні методи як основа творчої взаємодії в навчанні [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - 2. - С. 27-30, Катерина (Сова). - Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- взаємодія в процесі навчання -- взаимодействие в процессе обучения -- взаимодействие учителя и ученика -- дидактическая игра -- дидактична гра -- игровые методы обучения -- ігрові методи навчання -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинской литературы -- педагогическое взаимодействие -- педагогічна взаємодія -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Авторами розкрито поняття "дидактична гра", обгрунтовано доцільність використання ігрових методів на уроках української літератури.





    Ваврів, Наталія (вчитель зарубіжної літератури; Тернопільська область).
    Гра-подорож у Країну Зарубіжної літератури / Наталія Ваврів // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 3. - С. 26-28. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гра на уроках літератури -- гра як метод навачння -- игра как метод обучения -- игра на уроках литературы -- игровые методы обучения -- интеллектуальные игры -- ігрові методи навчання -- інтелектуальні ігри -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы
Анотація: Автор статті пропонує сценарій інтелектуальної гри "Подорож у Країну Зарубіжної літератури".

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2017_3\8.pdf

Дод.точки доступу:
Подорож у Країну Зарубіжної літератури, сценарій ігри \о произв.\




    Савченко, Людмила (учитель зарубіжної літератури).
    Використання ігрових педагогічних технологій на уроках зарубіжної літератури / Л. Савченко // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 10. - С. 2-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гра як метод навачння -- игра как метод обучения -- игровые методы обучения -- игровые технологии обучения -- ігрові методи навчання -- ігрові технології навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- педагогические технологии -- педагогічні технології
Анотація: Автор пропонує матеріали для створення ігрової форми занять на уроках зарубіжної літератури, рокриває методи та прийоми розвитку творчої самостійності учнів, їх літературних здібностей.





    Ваврів, Наталія (вчитель зарубіжної літератури).
    Гра-подорож у Країну Зарубіжної літератури / Наталія Ваврів // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 11-12. - С. 54-56. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гра на уроках літератури -- гра як метод навачання -- игра как метод обучения -- игра на уроках литературы -- игровые методы обучения -- интеллектуальные игры -- ігрові методи навчання -- інтелектуальні ігри -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- сценарії ігр -- сценарии игр
Анотація: Автор статті пропонує сценарій інтелектуальної гри "Подорож у Країну Зарубіжної літератури".

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Всес_літ_та_культ_2017_11-12\15.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Подорож у Країну Зарубіжної літератури, сценарій ігри \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (31.01.2018р. - Б.ц.) (вільний)