Порох, Людмила (директор авторської школи "Міленіум" (спеціалізована школа № 318 м. Києва); заслужений працівник освіти України).
    "Міленіум"-десятирічний шлях інновацій: підсумки і перспективи / Л. Порох // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 42-45. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
авторські експериментальні школи -- експериментальні школи -- інноваційні технології навчання -- психологічна служба школи -- медична служба школи -- система навчання -- система формування особистості учня -- авторские экспериментальные школы -- экспериметальные школы -- инновационные технологии обучения -- психологическая служба школи -- медицинская служба школы -- система обучения -- система формирования личности ученика
Анотація: Про авторську експериментальну школу "Міленіум" м. Києва, про організацію учбового процесу та процесу виховання особистості.


Дод.точки доступу:
Міленіум, авторська школа \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Володин, А. И.
    Стратегия формирования конкурентоспособного резерва кадров / А. И. Володин, Е. Н. Кулинич // Ж.-д. трансп. - 2010. - № 2. - С. 68-71 : фото.цв., рис.
УДК
Рубрики: Кадры на железнодорожном транспорте
   Кадри на залізничному транспорті

Кл.слова (ненормовані):
КАДРЫ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ -- КАДРОВАЯ ПОЛИТИКА -- ПОДБОР КАДРОВ -- ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- АТТЕСТАЦИЯ ПЕРСОНАЛА -- ИННОВАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ОБУЧЕНИЯ -- КАДРИ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ -- КАДРОВА ПОЛІТИКА -- ПІДБІР КАДРІВ -- ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- АТЕСТАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ -- ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ


Дод.точки доступу:
Кулинич, Е.Н.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (09.03.2010р. Інв.3145ж - Б.ц.) (вільний)




    Романова, Лідія (кандидат педагогічних наук; доцент Бердянського державного педагогічного університету).
    Використання інноваційних технологій у формуванні професійного мовлення ліцеїстів / Лідія Романова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 11-13. - Бібліографія : С.13 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- интерактивное обучение -- интерактивные способы обучения -- интерактивные формы работы -- інноваційні технології навчання -- інтерактивні способи навчання -- інтерактивні технології -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- професійна освіта -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- профессиональное образование -- украинский язык профессиональной направленности -- українська мова професійного спрямування
Анотація: Стаття присвячена впровадженню інноваційних (а саме - інтерактивних) технологій у процес формування професійного мовлення.





    Нежива, Людмила (доцент кафедри української літератури Луганського національного університету).
    Евристичні прийоми синергетичного підходу при вивченні української літератури / Людмила Нежива // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
евристичне навчання -- инновационные технологии в образовании -- інноваційні технології навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное образование -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- педагогическая эвристика -- педагогічна евристика -- синергетический подход в образовании -- синергетичний підхід в освіті -- творческие методы обучения -- творчі методи навчання -- эвристическое обучение
Анотація: У статті проаналізовано синергетичний підхід до вивчення української літератури, обгрунтовано важливість втілення його евристичних можливостей. Застосування рецептивно-аксіологічних задач сприятиме реалізації компетентнісного підходу до навчання, усві домленню учнями цілісної картини світу.





    Марценюк, В. П.
    Метод аналізу ієрархій для визначення ефективності інноваційних методик вивчення іноземної медичної лексики / В. П. Марценюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 96-105. - Бібліографія : С.104-105 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання іноземних мов -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- инновационные технологии в образовании -- иностранные языки -- інноваційні технології викладання -- інноваційні технології навчання -- іноземні мови -- лексика медицинская -- иностранная медицинская лексика -- іноземна медична лексика -- медицинское образование -- медична лексика -- медична освіта -- метод анализа иерархий -- метод аналізу ієрархій -- методика викладання іноземних мов -- методика викладання іноземних мов в немовному ВУЗі -- методика преподавания иностранных языков -- методика преподавания иностранных языков в неязыковом вузе -- навчання лексиці -- образование Украины -- обучение лексике -- освіта України -- преподавание иностранных языков -- приоритеты образования -- пріоритети освіти
Анотація: Розглянуті найбільш пріоритетні технології при вивченні іноземних мов в Тернопільському державному медичному університеті ім.І.Я.Горбачевського, визначена роль викладачів і студентів в якісному вивченні іноземної мови. На основі проведеного аналізу отримано такий порядок пріоритетів запроваджуваних інноваційних методик для якісного вивчення іноземної мови: принципово найважливіше впровадження щоденного тестового контролю (54,0%) та системи навчальних матеріалів на Веб-порталі університету (27,8%) ; далі йдуть семестровий тестовий іспит (16,9%) та методика "єдиного дня" (1,3%).


Дод.точки доступу:
Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я.Горбачевського \о нем\




    Кириченко, В. І.
    Навчально-методичний комплект з курсу хімії вищої школи в контексті комп'ютерно-моделювальної технології його конструювання / В. І. Кириченко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 29-38. - Література : С.38 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- инновационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- комп'ютерне моделювання -- компьютерные технологии в образовании -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- моделирование компьютерное -- навчально-методичний комплекс -- новітні технології навчання -- освітні комп'ютерні технології -- педагогічне моделювання -- технологии обучения -- учебно-методический комплекс
Анотація: Розглянуто питання розробки інноваційних інформаційної й дидактичної систем у структурі сучасного навчально-методичного комплекту з курсу загальної хімії вищої школи.





    Приходченко, К. І.
    Феноменологія проективної методики як інтерактивної технології / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 49-53. - Література : С.53 : 9 назв
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- интерактивное обучение -- интерактивные методы обучения -- интерактивные технологии -- интерактивные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- інтерактивні технології -- метод проектів -- метод проектов -- педагогічне проектування -- педагогическое проектирование -- проектная технология -- проектний метод навчання -- проектное обучение -- проектный метод обучения -- технологии образования -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Мета й завдання статті - розглянути особливості педагогічного проектування, показати, як у практичній діяльності педагог утілює проективну методику.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Щекатунова, Г. Д.
    Інноваційний розвиток вітчизняних загальноосітніх навчальних закладів: творення школи майбутнього / Г. Д. Щекатунова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 40-48. - Література : С.48 : 14 назв
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
загальна середня освіта -- загальноосвітні навчальні заклади -- загальноосвітня школа -- инновационное образование -- инновационные технологии в образовании -- инновационные технологии обучения -- інноваційна освіта -- інноваційні технології навчання -- моделирование в образовании -- общее среднее образование -- общеобразовательные учебные заведения -- педагогическое моделирование -- педагогическое прогнозирование -- педагогічне моделювання -- педагогічне прогнозування -- школа будущего -- школа майбутнього
Анотація: Обгрунтовується моделювання школи майбутнього як засобу інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів в Україні.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Зражевський , С. (фахівець редакційно-видавничого відділу ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди").
    Проблеми і перспективи безпеки життєдіяльності й охорони здоров'я дітей та молоді / С. Зражевський // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 10. - С. 33-35 : фотогр. - (Методичні матеріали)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Безпека життєдіяльності
   Безопасность жизнедеятельности

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- тематика виступів -- тематика выступлений -- безпека життєдіяльності -- безопасность жизнедеятельности -- валеологія -- валеология -- тюремне ув'язнення -- тюремное заключение -- позбавлення волі -- лишение свободы -- формування смаку до життя -- формирование вкуса к жизни -- духовне здоров'я нації -- духовное здоровье нации -- охорона здоров'я -- охрана здоровья -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- передовий досвід з охорони здоров'я -- передовой опыт по охране здоровья -- шкільні музеї -- школьные музеи -- учасники конференцій -- участники конференций
Анотація: Розкрито тематику ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Безпека життєдіяльності і охорона здоров'я дітей і молоді ХХІ сторіччя: сучасний стан, проблеми та перспективи", що відбулася 12-13 вересня на базі Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Безпека життєдіяльності і охорона здоров'я дітей і молоді ХХІ сторіччя: сучасний стан, проблеми та перспективи, міжнародна науково-практична конференція \о ней\; Переяслав-Хмельницька загальноосвітня школа № 2 \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Дідук-Степ'як, Галина (кандидат педагогічних наук; доцент Тернопільського національного педагогічного ун-ту ім. В. Гнатюка).
    Формування комунікативної компетенції у ході реалізації інноваційної методичної макротехнології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови" в основній школі / Г. Дідук-Степ'як // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - 8. - С. 6-10. - Література : С.10 : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
инновационное обучение -- инновационные технологии обучения -- интеракции -- інноваційна освіта -- інноваційні технології викладання -- інноваційні технології навчання -- інтеракції -- коммуникативная компетентность -- коммуникативная компетенция -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- комунікативна компетентність -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- технологии обучения -- технології навчання -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Розкрито концептуальні положення формування комунікативної компетенції учнів в контексті інноваційної лінгвометодичної технології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови".





    Попович, Наталія (вчитель української мови та літератури).
    Новітні технології у просторі шевченкознавства / Н. Попович // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 10. - С. 11-14. - Література : С.14 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників -- изучение творчества писателя -- инновационные технологии в образовании -- инновационные технологии обучения -- інноваційні технології викладання -- інноваційні технології навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- педагогические приёмы -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- прийоми навчання -- украинская литература -- українська література -- шевченковедение -- шевченкознавство
Анотація: Здійснено короткий огляд сучасного шевченкознавства. Обгрунтовано застосування новітніх педагогічних технологій у процесі вивчення творів Т.Г. Шевченка в школі.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861) \о нем\




    Хроменко, Ірина (керівник консультативно-тренінгового центру "Педагог").
    Педагогіка вчителя-новатора Є.М. Ільїна як орієнтир у використанні інновацій на сучасному уроці світової літератури / І. Хроменко // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 5. - С. 6-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии в образовании -- инновационные технологии в обучении -- інноваційні технології навчання -- світова література -- мировая литература -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- педагогическое новаторство -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- урок зарубежной литератури -- урок зарубіжної літератури
Анотація: Автор статті розглядає можливості використання інноваційних ідей педагога-новатора Євгена Ільїна на сучасному уроці світової літератури.


Дод.точки доступу:
Ильин, Евгений Николаевич (педагог-новатор) \о нем\; Ільїн, Євгеній Миколайович (педагог-новатор) \о нем\




    Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; доцент; член-кореспондент НАНО; Львів).
    Нові тенденції вивчення біографії письменника / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 5. - С. 10-20. - Література : С.20 : 33 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
биографический метод -- биографический метод в литературоведении -- биографии писателей -- біографічний метод -- біографії письменників -- вивчення біографій письменників -- изучение биографий писателей -- инновационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы
Анотація: Розкриваються методологічні та методичні засади вивчення біографії письменника у шкільному курсі зарубіжної літератури.





    Ланских, Марина Васильевна (кандидат педагогических наук; доцент Федерального государственного автономного образовательного учреждения высшего профессионального образования "Белгородский государственный национальный исследовательский университет" ).
    Управленческая подготовка как компонент профессионального образования студентов факультета психологии: инновационные технологии / М. В. Ланских // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 132-138. - Библиогр. в конце ст. 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.25
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
профессиональное образование -- студенти факультетів психології -- педагогические технологии -- ролевые игры -- деловые игры -- тренинги -- мозговой штурм -- професійна освіта -- студенты факультетов психологии -- педагогічні технології -- рольові ігри -- ділові ігри -- мозковий штурм -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- управленческие дисциплины -- управлінські дисципліни -- учбовий процес -- учебный процесс -- инновационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання
Анотація: Рассматриваются особенности управленческой подготовки студентов факультета психологии НИУ «БелГУ». Организация такой подготовки подразумевает использование на лекционных, семинарских и практических занятиях инновационных педагогических технологий, которые позволяют выявлять и развивать у будущих специалистов творческие способности, интуитивное мышление, оригинальные способы действия в различных ситуациях и обучать их рациональному использованию полученных знаний, умений и навыков в будущей профессиональной деятельности.


Дод.точки доступу:
Белгородский государственный национальный исследовательский университет \о нем\




    Туряниця, В. Г. (учитель-методист Свалявської гімназії; Закарпатська область).
    Компаративний аналіз літературних об'єктів на етапі модернізації шкільної літературної освіти / В. Г. Туряниця // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 12. - С. 2-3. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
инновационные методы обучения -- инновационные технологии в образовании -- інноваційні методи навчання -- інноваційні технології навчання -- компаративне літературознаство -- компаративний аналіз -- компаративное литературоведение -- компаративный анализ -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- семінари учителів світової літератури -- семинары учителей мирвой литературы -- матеріали семінарів -- материалы семинаров
Анотація: Представлені матеріали учасників семінару учителів року зі світової літератури "Інноваційні технології в системі літературної освіти України (світова література)". Автор статті досліджує особливості компаративного вивчення літературних об'єктів на уроках зарубіжної літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2014_12\1.pdf

Дод.точки доступу:
Інноваційні технології в системі літературної освіти України (світова література), всеукраїнський семінар учителів світової літератури \про нього\




    Тіхоненко, С. О. (учитель світової літератури гімназії № 9; Кіровоград).
    Формування читацьких компетенцій учнів шляхом хронотопічного аналізу художнього тексту / С. О. Тіхоненко // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 12. - С. 3-4. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- инновационные методы обучения -- инновационные технологии в образовании -- інноваційні методи навчання -- інноваційні технології навчання -- компетенция читательская -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- формирование читательской компетентности -- хронотоп -- читательская компетентность -- читацька компетенція -- семінари учителів року -- семинары учителей года -- матеріали семінарів -- материалы семинаров
Анотація: Представлені матеріали учасників семінару учителів року зі світової літератури "Інноваційні технології в системі літературної освіти України (світова література)". Автор статті пропонує методику хронотопічного аналізу на сучасному уроці світової літе ратури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2014_12\2.pdf

Дод.точки доступу:
Інноваційні технології в системі літературної освіти України (світова література), всеукраїнський семінар учителів світової літератури \про нього\




    Голяс, С. Є. (учитель світової літератури; Тернопільська область).
    Кластер як один із методів формування критичного мислення школярів на уроках світової літератури / С. Є. Голяс // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 12. - С. 4-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
инновационные методы обучения -- инновационные технологии в образовании -- інноваційні методи навчання -- інноваційні технології навчання -- кластери -- кластерные модели -- кластерный подход -- кластеры -- критическое мышление -- критичне мислення -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- розвиток мислення учнів -- матеріали учасників семінарів -- материалы участников семинаров -- семінари учителів року зі світової літератури -- материалы учителей года
Анотація: Представлені матеріали учасників семінару учителів року зі світової літератури "Інноваційні технології в системі літературної освіти України (світова література)."У статті викладено досвід використання методу кластерів на уроках світової літератури. Кластер - виділення смислових одиниць тексту та їх графічне оформлення у формі пучка. Кластер включає ключові слова, ідеї, подані у логічній послідовності текстових суб'єктів, котрі створюють цілісну і наочну картину.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2014_12\3.pdf

Дод.точки доступу:
Інноваційні технології в системі літературної освіти України (світова література), всеукраїнський семінар учителів світової літератури \про нього\




    Кущ, О. М. (учитель Полтавського обласного ліцею-інтернату для обдарованих дітей).
    Авторські освітні інтернет-ресурси / О. М. Кущ // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 12. - С. 5-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
инновационные методы обучения -- инновационные технологии в образовании -- интернет-ресурсы -- интернет-сайты -- информационные технологии в образовании -- использование интернет-ресурсов в обучении -- інноваційні методи навчання -- інноваційні технології навчання -- інтернет-ресурси -- інформаційні технології в освіті -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- персональные сайты -- матеріали учасників семінарів учителів -- материалы участников семинаров учителей -- семінари учителів року -- семинары учителей года
Анотація: Представлені матеріали учасників семінару учителів року зі світової літератури "Інноваційні технології в системі літературної освіти України (світова література)".Автор статті досліджує таке явище, як персональні сайти або блоги вчителів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2014_12\4.pdf

Дод.точки доступу:
Інноваційні технології в системі літературної освіти України (світова література), всеукраїнський семінар учителів світової літератури \про нього\




    Самініна, О. В. (учитель світової літератури Херсонської СЗОШ І-ІІІ ст. № 52).
    Формування культурологічної компетенції учнів на уроках світової літератури / О. В. Самініна // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 12. - С. 6-7. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
инновационные методы обучения -- инновационные технологии в образовании -- інноваційні методи навчання -- інноваційні технології навчання -- культурологическая компетенция -- культурологічна компетенція -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- матеріали учасників семінарів учителів року -- материалы участников семинаров учителей года -- семінари учителів року -- семинары учителей года
Анотація: Представлені матеріали учасників семінару учителів року зі світової літератури "Інноваційні технології в системі літературної освіти України (світова література)".Автор статті розкриває методи і пройоми, які він використовує для формування культурол огічної компетенції учнів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2014_12\5.pdf

Дод.точки доступу:
Інноваційні технології в системі літературної освіти України (світова література), всеукраїнський семінар учителів світової літератури \про нього\




    Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; Львівський обласний інститут післядипломної пед. освіти).
    Освітній веб-квест з літератури / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 1. - С. 30-35. - Література : С.35 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
веб-квест -- вивчення творчості письменників -- изучение творчества писателей -- инновационные технологии обучения -- интернет-технологии образовательные -- информационные технологии обучения -- інноваційні технології викладання -- інноваційні технології навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- изучение в школе -- урок зарубежной литератури -- урок зарубіжної літератури
Анотація: Одним із способів цільового використання Інтернету в сучасній школі є технологія веб-квесту, що буквально означає "Інтернет-пошук". Автор статті докладно описує технологію використання веб-квесту під час вивчення роману Оскара Уайльда "Портерт Доріана Грея" на уроках зарубіжної літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_1\10.pdf

Дод.точки доступу:
Уайльд, О. (английский писатель ; 1845-1900) \о нем\; Портрет Дориана Грея, роман \о произв.\