Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=теорії мотивації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
   658
   О-50


    Окландер, М. А.
    Поведінка споживача [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / М. А. Окландер, І. О. Жарська. - Київ : Центр учбової літератури, 2014. - 1.97 Мб. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-269-3 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- теорії мотивації -- теории мотивации -- товари -- товары -- потреби -- потребности -- культурні чинники впливу -- культурные факторы влияния -- соціальні чинники впливу -- социальные факторы влияния -- особисті чинники впливу -- личностные факторы влияния -- психологічні чинники впливу -- психологические факторы влияния -- ситуаційні чинники впливу -- ситуационные факторы влияния -- процес прийняття рішень -- процесс принятия решений -- індивідуальні споживачі -- индивидуальные потребители -- індустріальні споживачі -- индустриальные потребители -- консьюмеризм

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Жарська, І. О.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)