Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (13)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (16)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>R=72.75.39@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
   658
   О-50


    Окландер, М. А.
    Поведінка споживача [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / М. А. Окландер, І. О. Жарська. - Київ : Центр учбової літератури, 2014. - 1.97 Мб. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-269-3 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- теорії мотивації -- теории мотивации -- товари -- товары -- потреби -- потребности -- культурні чинники впливу -- культурные факторы влияния -- соціальні чинники впливу -- социальные факторы влияния -- особисті чинники впливу -- личностные факторы влияния -- психологічні чинники впливу -- психологические факторы влияния -- ситуаційні чинники впливу -- ситуационные факторы влияния -- процес прийняття рішень -- процесс принятия решений -- індивідуальні споживачі -- индивидуальные потребители -- індустріальні споживачі -- индустриальные потребители -- консьюмеризм

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Жарська, І. О.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
   1661
   Ч-45


    Чернова, Н. С.
    Маркетинг [Електронний ресурс] : Методичні вказівки для практичних занять та самостійної роботи для здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр» спеціальності 072 Фінанси, банківська справа та страхування / Н. С. Чернова ; Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро : Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, 2018. - 245 КБ. - (ДІІТ. Каф. "Економіка та менеджмент"). - Загол. з титул. екрану. - 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
методичні вказівки -- МЕТОДИЧЕСКИЕ УКАЗАНИЯ -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- 1661

Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Метод. вказівки")

Дод.точки доступу:
Ковальчук, Т. О.; Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
   339
   М 25


   
    Маркетинг стартап-проектів [Електронний ресурс] : навчальний посібник / за заг. ред. С. О. Солнцева. - Електрон. текстові дан. - Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019. - 3.28 МБ. - Загол. з титул. екрану. - 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ -- МАРКЕТИНГ -- стартап-проєкт -- стартап-проект -- СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ УПРАВЛЕНИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ

Перейти к внешнему ресурсу: Електронний архів наукових та освітніх матеріалів КПІ ім. Ігоря Сікорського,
Перейти к внешнему ресурсу: Метадані,
Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст

Дод.точки доступу:
Солнцев, С. О.; Зозульов, О. В.; Юдіна, Н. В.; Царьова, Т. О.; Язвінська, Н. В.; Солнцев, С. О. \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

4.
   339
   Б 24


    Барабанова, В. В.
    Інноваційний маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посібник / В. В. Барабанова. - Електрон. текстові дан. - Кривий Ріг : ДонНУЕТ, 2022. - 4 Мб. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-966-385-380-2 : 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
навчальний посібник -- різновиди інноваційного маркетингу -- порівняльна характеристика сучасних видів маркетингу -- вірусний маркетинг -- латеральний маркетинг

Перейти к внешнему ресурсу: Репозитарій ДонНУЕТ

Дод.точки доступу:
Богатирьова, Г. А.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

5.
   339
   Б 24


    Барабанова, В. В.
    Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : навч. посібник / В. В. Барабанова. - Електрон. текстові дан. - Кривий Ріг : ДонНУЕТ, 2020. - 3 Мб. - Загол. з титул. екрану. - 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
навчальний посібник -- маркетингові дослідження -- маркетингові інформаційні системи -- аналіз і оцінка привабливості ринку -- типологія споживачів -- конкурентоспроможність підприємства

Перейти к внешнему ресурсу: Репозитарій ДонНУЕТ
Свободных экз. нет
Знайти схожі

6.
   658.8
   Л 52


    Летуновська, Н. Є.
    Маркетинг у цифровому середовищі [Електронний ресурс] : підручник / Н. Є. Летуновська, Л. М. Хоменко, О. В. Люльов. - Електрон. текстові дан. - Суми : Сумський державний університет, 2021. - 5,33 Mb. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-966-657-867-2 : 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Інформаційні технології

   Информационные технологии

Кл.слова (ненормовані):
підручник -- маркетинг -- цифрове середовище -- електронний бізнес -- контент-маркетинг

Перейти к внешнему ресурсу: В репозитарії:СумДУ

Дод.точки доступу:
Хоменко, Л. М.; Люльов, О. В.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)