Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАТИВНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.


    Левченко, Наталія (заступник директора з навчально-виховної роботи; старший учитель).
    Єдиний інформаційний освітній простір ЗНЗ як складова формування його іміджу / Н. Левченко, Т. Поджара // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 77-80. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74с
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Застосування обчислювальної техніки в педагогіці

   Применение вычислительной техники в педагогике

Кл.слова (ненормовані):
інформаційний освітній простір -- информационное образовательное пространство -- інформаційне забезпечення -- информационное обеспечение -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникативные технологии -- інтернет -- интернет -- веб-сайти -- веб-сайты -- імідж -- имидж -- бібліотеки -- библиотеки
Анотація: Розглядається діяльність складових єдиного інформаційного освітнього простору загальноосвітнього навчального закладу - бібліотеки та веб-сайту. Наголошується, що визначальною метою бібліотеки є допомога кожній особистості в оволодінні необхідним рівнем знань, залучення до скарбниці української та світової культури, виховання моральних, естетичних, трудових і патріотичних цінностей. Обгрунтовується, що веб-сайт виконує функції візітівки, інформаційного листка, періодичного видання, комунікативного середовища.


Дод.точки доступу:
Поджара, Тетяна (бібліотекар); Броварське навчально-виховне об'єднання - Школа життєвого успіху \о ней\

Знайти схожі

2.


    Моргулець, О. Б. (кандидат економічних наук; доцент; директор навчально-методичного центру управління підготовки фахівців Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ).
    Інформаційно-освітнє середовище у системі забезпечення якості освітної діяльності ВНЗ [Текст] / О. Б. Моргулець, П. М. Грицаєнко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 9. - С. 113-116. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497в6-2 + 74.58(4УКР-2КИЇ)в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- европейская интеграция -- європейська інтеграція -- законодательная имплементация -- законодавча імплементація -- информационное общество -- інформаційне суспільство -- информационно-коммуникативные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-образовательная среда -- інформаційно-освітнє середовище -- нормативно-правове регулювання -- нормативно-правовое регулирование -- образовательная реформа -- осітня реформа -- качество образования -- якість освіти -- образовательные стандарты -- освітні стандарти -- терминология -- термінологія -- управление качеством образования -- управління якістю освіти -- управленческие системы -- управлінські системи -- электронные образовательные ресурсы -- електронні освітні ресурси
Анотація: Розкрито роль інформаційно-освітнього середовища в сучасному контексті євроінтеграції, реформування та модернізації освіти, імплементації нового законодавства в діяльність вищих навчальних закладів. Уточнено визначення інформаційно-освітнього середовища в контексті сучасних тенденцій забезпечення якості освіти. Обгрунтовано ефективність використання інформаційно-освітнього середовища для забезпечення якості підготовки фахівців в умовах інформаційного суспільства та розвитку інформаційно-комунікативних освітніх технологій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Грицаєнко, П.М. (керівник навчально-методичного відділу Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ); Киевский национальный университет технологий и дизайна \о нем\О высшем образовании, Закон Украины \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Коробейникова, Т. И.
    Методические рекомендации по формированию у будущих учителей компетенции в диалогической речи на занятиях второго иностранного языка [Электронный ресурс] / Т. И. Коробейникова // Теория и практика актуальных исследований : сб. науч. статей. - 2013. - С. 60-66. - Режим доступа: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/1898/1/8preprint_Korob.pdf. - Полный текст (148,34 kB)
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

   Иностранные языки

   Іноземні мови

Кл.слова (ненормовані):
английский язык -- англійська мова -- диалогическая речь -- діалогічна мова -- информационно-коммуникативные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології -- учителя иностранных языков -- вчителя іноземних мов -- труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КФП

Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст (148,34 kB)

Знайти схожі

4.


    Домарацька, Світлана (вчитель вищої категорії; вчитель-методист).
    Мультимедіа-презентації як засіб підвищення ефективності навчання хімії / С. Домарацька // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 28-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
мультимедіа-презентації -- мулльтимедиа-презентации -- інформаційно-комунікативні технології -- информационно-коммуникативные технологии -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- хімія -- химия -- уроки хімії -- уроки химии -- функції презентацій -- функции презентаций
Анотація: Обгрунтовано методичні та практичні рекомендації до застосування мультимедіа-презентацій на уроках хімії як сучасного дидактичного засобу, що підвищує ефективність навчання цього предмета.


Знайти схожі

5.


    Гуревич, Р. С.
    Інформаційно-комунікаційні технології як засіб розвитку майбутніх фахівців / Р. С. Гуревич // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 1. - С. 21-26. - Бібліографія : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- геоинформационные технологии -- геоінформаційні технології -- информационно-коммуникативные технологии -- информационно-коммуникативные технологии обучения -- информационно-коммуникационные технологии -- информационно-коммуникационные технологии в образовании -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: Розглянуто сучасні інформаційно-комунікаційні технології, що могуть слугувати засобами інтердисциплінарного навчання у ВНЗ. Головну увагу приділено геоінформаційним системам, що є предметом розгляду географії та інформатики.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

6.


    Сипліва, Лариса Євгеніївна (вчитель інформатики; вчитель-методист).
    Віртуальний музей космонавтики : 7-й клас / Л. Є. Сипліва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 5/6. - С. 72-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
аерокосмічна освіта -- аэрокосмическое образование -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчальні предмети -- учебные предметы -- програми гуртків -- программы кружков -- астрономія -- астрономия -- інформаційно-комунікативні технології -- информационно-коммуникативные технологии -- 7 клас -- музеї космонавтики -- музеи космонавтики
Анотація: Наведено текст програми гуртків інформаційно-комунікативного профілю для 7 класу.


Дод.точки доступу:
Порєв, Г. В. (доктор технічних наук; доцент кафедри інтелектуальних та інформаційних систем); Федоров, В. М. (кандидат технічних наук; доцент факультету авіаційних та космічних систем)

Знайти схожі

7.
   5
   Е 40


   
    Щодо розвитку загроз функціонування інформаційних систем і методологічні питання оцінки ефективності системи забезпечення інформаційної безпеки / І. Б. Чепков, В. В. Зубарєв, О. О. Свергунов // Екологічна безпека та природокористування : збірник наукових праць / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт., Ін-т телекомунікацій і глобольного інформац. простору. - Київ, 2019. - Вип. 2 (30), квітень-червень 2019 р. - С. 67-90 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інформаційні технології
   Информационные технологии

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні системи -- информационные системы -- інформаційно-комунікативні технології -- информационно-коммуникативные технологии -- інформаційна безпека -- информационная безопасность -- система забезпечення -- система обеспечения -- ризик-менеджмент -- риск-менеджмент


Дод.точки доступу:
Волошкіна, О. С. \ред.\; Трофимчук, О. М. \ред.\; Чепков, І. Б.; Зубарєв, В. В.; Свергунов, О. О.; Київський національний університет будівництва і архітектури; Інститут телекомунікацій і глобольного інформаційного простору
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Опанасюк, Юлия (кандидат економічних наук; докторант НПУ імені М. П. Драгоманова).
    Основні напрями інформатизації освіти / Ю. Опанасюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 4. - С. 45-50. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1016
ББК 74.00
Рубрики: Загальна педагогіка
   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація освіти -- информатизация образования -- інформаційні технології -- информационные технологии -- філософія освіти -- философия образования -- інформаційно-комунікативні технології -- информационно-коммуникативные технологии -- процес інформатизації освіти -- процесс информатизации образования -- концепції інформатизації освіти -- концепции информатизации образования -- напрями інформатизації освіти -- направления информатизации образования
Анотація: Доводиться, що інформатизація освіти є частиною науково-технічного процесу. Але в умовах глобалізації змінюєть мета і зміст освіти, що передбачає необхідність корегування головних напрямів інформатизації суспільства загалом і освіти зокрема.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Нестерова, Марія (кандидат філософських наук; докторантка; Київський національний університет ім. Т. Шевченка).
    Когнітивістика в системі вищої освіти: інформаційно-комунікативний контекст [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 3. - С. 35-39. - Бібліогр. в кінці ст. 2 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
когнітивістика -- когнитивистика -- вища освіта -- высшее образование -- информационно-коммуникативные технологии -- інформаційно-комунікативні технології -- когнітивні технологии -- когнитивные технологии
Анотація: Розглядаються перспективи та виклики когнітивістики на прикладі застосування інформаційно-комунікативних технологій у системі вищої освіти. Показано, що їх застосування підвищує відповідність системи вищої освіти актуальним запитам і викликам сучасного суспільства, але воно має певні обмеження та ризики.

Утримувачі документа:
НБ УІПА
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


   
    Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у програмах [Текст] // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 5. - С. 2-12. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
веб-квести -- интерактивное обучение -- интерактивные методы -- информационно-коммуникативные технологии -- информационные технологии в образовании -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- інформаційні технології в освіті -- інформаційно-комунікаційні технології -- кейс-методи -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические рекомендаци -- методичні рекомендації -- организационные умения -- організаційні уміння -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література -- умения -- уміння -- читательская компетентность -- читацька компетенція
Анотація: Методичні рекомендації розкривають такі аспекти викладання літератури: викладання літератури як мистецтва слова, організація особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання, система формування організаційно-діяльнісних умінь, формування читацьк ої компетентності, використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроці літератури.


Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)