Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навчальні дисципліни<.>
Загальна кількість знайдених документів : 94
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Бондаренко, Михайло (ректор Харківського національного університету радіоелектроніки; член-кореспондент НАН України; заслужений діяч науки і техніки України; доктор технічних наук; професор).
    Інтеграція в Європейську систему вищої освіти в ІТ-галузі шляхом участі в міжнародних освітніх програмах, проектах та конкурсах / М Бондаренко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 2. - С. 7-15. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Європа
    Европа

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- міжнародні освітні програми -- международные образовательные программы -- міжнародні освітні проекти -- международные образовательные проекты -- європейська система освіти -- европейская система образования -- система вищої освіти -- система высшего образования -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- національні університети -- национальные университеты -- акредитація ВУЗів -- аккредитация ВУЗов -- ІТ-технології -- ИТ-технологии -- навчальний процес -- учебный процесс -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- співпраця університетів -- содружество университетов -- інноваційні проекти -- инновационные проекты
Анотація: Основа стратегії інтеграції ХНУРЕ в європейську систему освіти полягає в забезпеченні високої якості освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: Інтеграція в європейську систему

Дод.точки доступу:
Новітня інформаційна технологія забезпечення прозорості акредитації університетів, проект \о произв.\; Харківський національний університет радіоелектроніки \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Бадер, Валентина (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії і практики початкової освіти Донбаського державного педагогічного університету).
    Інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці вчителів початкової школи: теорія і практика / В. Бадер, І. Хижняк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 35-40 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- підготовка вчителів початкової школи -- подготовка учителей начальной школы -- вчителі початкової школи -- учителя начальной школы -- інформаційно-комунікативні технології -- информационно-коммуникативные технологии -- освітні технології -- образовательные технологии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- опыт университетов -- досвід університетів
Анотація: Обгрунтовано актуальність проблеми застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці вчителів початкової школи та необхідність її теоретичного узагальнення й практичного забезпечення на сучасному етапі розвитку української освіти. Репрезентовано досвід і результати спільних наукових пошуків з теми викладачів факультету підготовки вчителів початкових класів ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет".

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Хижняк, Інна (кандидат педагогічних наук; доцент; в. о. декана факультету підготовки вчителів початкових класів); ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\

Знайти схожі

3.


    Зварич, Ірина (доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник; доцент кафедри теорії та практики перекладу навчально-наукового центру мовної підготовки).
    Історичні періоди розвитку вищої освіти в Іспанії / І. Зварич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 9. - С. 117-126. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Іспанія
    Испания

Кл.слова (ненормовані):
історичний розвиток вищої освіти -- историческое развитие высшего образования -- нормативно-правове регулювання -- нормативно-правовое регулирование -- періоди розвитку вищої освіти -- периоды развития высшего образования -- система освіти -- система образования -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- критерії виділення історичних періодів -- критерии выделения исторических периодов -- рівень якості знань -- уровень качества знаний -- моделі підготовки фахівців -- модели подготовки специалистов -- типология вищих навчальних закладів -- типология высших учебных заведений
Анотація: Аналізується розвиток вищої освіти в Іспанії, висвітлено основні завдання підвищення рівня якості освіти в першому законодавчому документі в системі освіти Майяно. З'ясовано і виокремлено історичні періоди розвитку вищої освіти та запропоновано їх класифікацію; визначено критерії виділення історичних періодів. Висвітлюються заснування перших університетів у країні, типологія сучасних вищих навчальних закладів в Іспанії та модель підготовки фахівців.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Зварич, Ірина (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник науково-дослідної лабораторії науково-навчального центру мовної підготовки).
    Історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США [Текст] / І. Зварич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 6. - С. 59-68. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   США
Кл.слова (ненормовані):
історичний розвиток -- историческое развитие -- періоди розвитку -- периоды развития -- професійна діяльність викладачів -- профессиональная деятельность преподавателей -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- рівні якості знань -- уровни качества знаний -- оцінювання професійної діяльності викладачів -- оценивание профессиональной деятельности преподавателей -- моніторинг вищої освіти -- мониторинг высшего образования -- освітні послуги -- образовательные услуги -- якість освітніх послуг -- качество образовательных услуг -- вища освіта -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади
Анотація: Проаналізовано історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США. З'ясовано історичні періоди розвитку оцінювання, запропоновано назви цих періодів, висвітлено критерії визначення історичних періодів розвитку оцінювання.


Знайти схожі

5.


    Янц, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри соціальної педагогіки та освіти дорослих).
    Активізація творчої діяльності майбутніх соціальних педагогів під час підготовки до сценарної та режисерської роботи / Н. Янц // Рідна школа. - 2015. - № 11/12. - С. 48-52. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Професійна освіта

   Профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
майбутні соціальні педагоги -- будущие социальные педагоги -- професійна освіта -- профессиональное образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- сценарні роботи соціальних педагогів -- сценарные работы социальных педагогов -- режисерські роботи соціальних педагогів -- режиссерские работы социальных педагогов -- творчі процеси -- творческие процессы -- творча діяльнысть студентів -- творческая деятельность студентов
Анотація: Розкрито специфіку сценарної та режисерської роботи соціального педагога, визначено сутність понять "творчість" та "активізація творчої діяльності студентів"; розглянуто окремі методичні аспекти активізації творчої діяльності майбутніх соціальних педагогів під час підготовки до сценарної та режисерської роботи.


Знайти схожі

6.


   
    Аналіз результатів Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни "Статистика" [Текст] / В. О. Шевчук [и др.] // Статистика України : науково-інформаційний журнал. - 2015. - № 2. - С. 23-26 : табл.-2; рис.-3. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
статистика -- студентські олімпіади -- студенческие олимпиады -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- статистична грамотність -- статистическая граммотность -- тестування студентів -- тестирование студентов -- аналіз результатів олімпіад -- анализ результатов олимпиад -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- учасники олімпіад -- участники олимпиад
Анотація: Присвячено аналізу результатів Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни "Статистика", проведеної в Національній академії статистики, обліку та аудиту 2015 року. Обгрунтовано доцільність проведення Всеукраїнської олімпіади зі статистики, зокрема, у частині популяції цієї дисципліни, підвищення статистичної грамотності молоді, розвитку у неї як логічного, так і нестандартного мислення, сприяння її професійному та інтелектуальному зростанню тощо.


Дод.точки доступу:
Шевчук, В. О. (доктор економічних наук; професор; проректор з науково-педагогічної та наукової роботи); Момотюк, Л. Є. (доктор економічних наук; професор; проректор з науково-педагогічної та виховної роботи); Попова, В. В. (доктор економічних наук; професор); Голубова, Г. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри статистики); Всеукраїнська студентська олімпіада з дисципліни "Статистика" \о ней\; Національна академія статистики, обліку та аудиту \о ней\

Знайти схожі

7.


    Лесняк, Тереза (директор Публічної бібліотеки м. Кросно (Польща)).
    Бібліотечна освіта в Польщі: система, приклади функціонування, спроба оцінки / Т. Лесняк // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2012. - № 1. - С. 38-42
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Бібліотечна освіта

   Библиотечное образование

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- бібліотечна освіта -- библиотечное образование -- підготовка бібліотекарів -- подготовка библиотекарей -- бібліотечні курси -- библиотечные курсы -- бібліотечні школи -- библиотечные школы -- аніматори культури -- аниматоры культуры -- бібліотерапія -- библиотерапия -- підготовка кадрів -- подготовка кадров -- безперервна освіта -- непрерівное образование -- післядипломна освіта -- последипломное образование -- бібліотекарі освіти -- библиотекари образования -- інформаційні редактори -- информационные редакторы -- брокери інформації -- брокеры информации -- інформаційна когнітивістика -- информационная когнитивистика -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины
Анотація: У статті характеризується система бібліотечної освіти Польщі та подаються результати дослідження щодо актуалізації та введення нових дисциплін.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Інститут наукової інформації і бібліології Варшавського університету \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

8.


    Скуріхін, С. М. (кандидат юридичних наук; завідувач кафедри військової підготовки).
    Військове право як навчальна дисципліна / С. М. Скуріхін // Митна справа : науково-аналітичний журнал з питань митної справи та зовнішньоекономічної діяльності; фахове видання. - 2012. - № 6. - С. 99-104. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.401.21
Рубрики: Адміністративне право
   Административное право

Кл.слова (ненормовані):
юридична наука -- навчальні дисципліни -- військове право -- правова складова -- розвиток компетенції -- галузь юриспруденції -- професійна адаптація -- державне управління -- юридическая наука -- учебные дисциплины -- военное право -- правовая составляющая -- развитие компетенции -- отрасль юриспруденции -- профессиональная адаптация -- государственное управление
Анотація: Зроблено аналіз військового права як спеціальної навчальної дисципліни. При вивчені курсу військового права відбуватиметься формування правової складової у студентів, розвиток у них компетенцій: загальноправової, теоретико-правової та практичної, що створює необхідні передумови для успішної діяльності в різних галузях юриспруденції. Вивчення військового права забезпечить успішну професійну адаптацію майбутніх фахівців у сферах державного управління та діяльності військової організації держави.

Утримувачі документа:
Бібліотека Академії митної служби України

Знайти схожі

9.


    Коляда, М. (докторант Луганського національного університету імені Тараса Шевченка; доцент кафедри радіотехніки та захисту інформації Донецького національного технічного університету).
    Варіативна частина освітньо-професійної програми підготовки фахівців з управління інформаційною безпекою / М. Коляда // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 5. - С. 66-76
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
інформаційна безпека -- інформаційна компетентність -- управління інформаційною безпекою -- підготовка фахівців -- захист інформації -- навчальні дисципліни -- вища школа -- информационная безопасность -- информационная компетентность -- управление информационной безопасностью -- подготовка специалистов -- защита информации -- учебные дисциплины
Анотація: Розглядаються питання формування варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки фахівців з управління інформаційною безпекою. Як приклад наведено анотації вибірникової частини програми за всіма циклами дисциплін.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


   
    Викладання медичних клінічних дисциплін за кредитно-модульною системою - погляд студентів та власний досвід / Т. Хомазюк [и др.] // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 3. - С. 81-87. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- Болонський процес -- медична освіта -- навчальні дисципліни -- методика викладання медичних дисциплін -- пропедевтичні знання -- опитування студентів -- анкетування студентів -- соціологічні дослідження -- высшее образование -- Болонский процесс -- медицинское образование -- учебные дисциплины -- методика преподавания учебных дисциплин -- опрос студентов -- анкетирование студентов -- социологические исследования
Анотація: Наведено результати анонімного опитування студентів, які навчаються відповідно до основних засад Болонського процесу. Опитування дало змогу підвищити взаєморозуміння між студентами і викладачами в нових умовах викладання згідно з принципами кредитно-модульної системи.


Дод.точки доступу:
Хомазюк , Т. (завідувач кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; професор; доктор медичних наук); Березуцький В. ( доцент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Єгоров, К. (доцент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Борисова, І. (асистент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Кравченко , О. (асистент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Черевашко, В. (асистент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Болонська декларація \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2690ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)