Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учебные дисциплины<.>
Загальна кількість знайдених документів : 121
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Єрмакова, Т. О. (к. б. н., Національний аграрний університет).
    Особливості підготовки дисциплін "Безпека життєдіяльності", "Цивільна оборона" для студентів факультету технології переробки продукції тваринництва / Т. О. Єрмакова // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 7/8. - С. 54-55
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- навчальні дисципліни -- безпека життєдіяльності -- цивільна оборона -- переробка продукції тваринництва -- модулі -- высшее образование -- учебные дисциплины -- безопасность жизнедеятельности -- гражданская оборона -- переработка продукции животноводства -- модули
Анотація: Про основні модулі навчальної дисципліни "Безпека життєдіяльності", "Цивільна оборона".


Дод.точки доступу:
Кудрявицька А. М. (к. с.-г. н., ст. викл.)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Іваній, Ігор (кандидат педагогічних наук; доцент; доцент кафедри теорії і методики фізичної культури).
    Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти / І. Іваній // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. - № 1. - С. 67-71. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна фізкультурна освіта -- высшее профессиональное физкультурное образование -- професійна самоосвідомість студентів -- профессиональное самосознание студентов -- критерії якості освіти -- критерии качества образования -- культура якості освіти -- культура качества образования -- використання результатів оцінювання якості освіти -- использование результатов оценивания качества образования -- якість освіти -- качество образования -- оцінювання якості освіти -- оценивание качества образования -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Розкрито сутність напрямків роботи ВНЗ з розвитку системи оцінювання якості професійної фізкультурної освіти. З урахуванням вітчизняного та європейського досвіду розроблено і реалізовано план роботи з оцінювання якості фізкультурної освіти, експериментально перевірено ефективність нововведень. У процесі дослідження виділено перспективні напрямки роботи, які пов'язані з оцінюванням розвитку професійної самосвідомості студентів, формалізацією значущих критеріїв якості, удосконаленням культури якості, використанням результатів оцінювання для покращення і планування якості фізкультурної освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Іванов, Сергій (ректор Національного університету харчових технологій; доктор хімічних наук; професор; м. Київ).
    Підготовка фахівців для винного туризму в Національному університеті харчових технологій: традиції та перспективи / С. Іванов, Д. Басюк // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 6. - С. 7-15. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
винний туризм -- винный туризм -- спеціалізований туризм -- специализированный туризм -- туристична освіта -- туристическое образование -- фахова компетентність -- профессиональная компетентность -- моделі підготовки фахівців -- модели подготовки специалистов -- національні винні шляхи -- национальные винные пути -- навчальний процес -- учебный процесс -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- університети -- университеты
Анотація: На основі аналізу сучасних тенденцій світового туристичного ринку розглянуто модель підготовки фахівців для винного туризму в рамках спеціалізації за напрямом 6.140103 "Туризм".


Дод.точки доступу:
Басюк, Дарія (завідувач кафедри готельного та туристичного бізнесу Національного університету харчових технологій; кандидат педагогічних наук; доцент; м. Київ); Національний університет харчових технологій \про нього\

Знайти схожі

4.


    Іванова, Юлія (кандидат фізико-математичних наук; доцент).
    Особливості запровадження електронного навчання при вивченні математичних дисциплін в аграрному університеті / Ю. Іванова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 4. - С. 58-63. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1016
ББК 74.58
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- дистанційне навчання -- электронное обучение -- дистанционное обучение -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- математичні дисципліни -- математические дисциплины -- аграрні університети -- аграрные университеты -- математична підготовка -- математическая подготовка -- форми дистанційного навчання -- формы дистанционного обучения -- моделі дистанційного навчання -- модели дистанционного обучения -- принципи електронного навчання -- принципы электронного обучения
Анотація: Розкриваються поняття та досліджуються педагогічні можливості електронного навчання, аналізуються принципи розробки електронних курсів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Ігнатюк, О. А. (професор Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; доктор педагогічних наук).
    Формування готовності до педагогічної діяльності аспірантів технічного університету як одне із завдань Центру сучасних педагогічних технологій / О. А. Ігнатюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2013. - № 3. - С. 77-83. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
аспіранти -- підготовка фахівців -- викладацька діяльність -- педагоги вищої школи -- діяльнісний характер навчання -- педагогічні технології -- технічні університети -- контекстне навчання -- аспиранты -- подготовка специалистов -- преподавательская деятельность -- педагоги высшей школы -- деятельностный характер обучения -- педагогические технологии -- технические университеты -- контекстное обучение -- зміст навчання -- содержание обучения -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- основи педагогіки вищої школи -- основы педагогики высшей школы -- індивідуалізація процесу навчання -- индивидуализация процесса обучения
Анотація: Розкрито особливості формування готовності до педагогічної діяльності у аспірантів технічного університету в процесі вивчення психолого-педагогічної дисципліни "Основи педагогіки вищої школи".

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Дод.точки доступу:
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" \о нем\

Знайти схожі

6.


    Амеліна, Світлана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри іноземної філології і перекладу).
    Особливості інформаційно-технологічної підготовки майбутніх перекладачів у вищих навчальних закладах Німеччини / С. Амеліна, Р. Тарасенко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 8. - С. 94-100. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Німеччина
    Германия

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- майбутні перекладачі -- будущие переводчики -- інформаційно-технологічна підготовка -- информационно-технологичекая подготовка -- підготовка перекладачів -- подготовка переводчиков -- учбові дисципліни -- учебные дисциплины -- технологія перекладу -- технология перевода -- видавництво і електронні публікації -- издательство и электронные публикации -- менеджмент перекладацьких проектів -- менеджмент переводческих проектов
Анотація: Розглянуто особливості інформаційно-технологічної підготовки майбутніх перекладачів у вищих навчальних закладах Німеччини. Встановлено, що вона здійснюється шляхом модифікації змісту професійно орієнтованих дисциплін, запровадження спеціальних модулів, уведенням нових бакалаврських і магістерських програм. Здійснено порівняльний аналіз змісту навчальних планів підготовки бакалаврів і магістрів з перекладу з метою адаптації до європейських стандартів.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Тарасенко, Ростислав (кандидат технічних наук; декан педагогічного факультету імені професора Віктора Сидоренка)

Знайти схожі

7.


   
    Аналіз результатів Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни "Статистика" [Текст] / В. О. Шевчук [и др.] // Статистика України : науково-інформаційний журнал. - 2015. - № 2. - С. 23-26 : табл.-2; рис.-3. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
статистика -- студентські олімпіади -- студенческие олимпиады -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- статистична грамотність -- статистическая граммотность -- тестування студентів -- тестирование студентов -- аналіз результатів олімпіад -- анализ результатов олимпиад -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- учасники олімпіад -- участники олимпиад
Анотація: Присвячено аналізу результатів Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни "Статистика", проведеної в Національній академії статистики, обліку та аудиту 2015 року. Обгрунтовано доцільність проведення Всеукраїнської олімпіади зі статистики, зокрема, у частині популяції цієї дисципліни, підвищення статистичної грамотності молоді, розвитку у неї як логічного, так і нестандартного мислення, сприяння її професійному та інтелектуальному зростанню тощо.


Дод.точки доступу:
Шевчук, В. О. (доктор економічних наук; професор; проректор з науково-педагогічної та наукової роботи); Момотюк, Л. Є. (доктор економічних наук; професор; проректор з науково-педагогічної та виховної роботи); Попова, В. В. (доктор економічних наук; професор); Голубова, Г. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри статистики); Всеукраїнська студентська олімпіада з дисципліни "Статистика" \о ней\; Національна академія статистики, обліку та аудиту \о ней\

Знайти схожі

8.


    Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису).
    Філософія в педагогічному процесі: статус та функціональне визначення [Текст] / В. П. Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 1. - С. 5-11. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04в2
Рубрики: Образование. Педагогика
   Философия образования

   Освіта. Педагогіка

   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес -- філософія освіти -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- учбові дисципліни -- учебные дисциплины -- філософія життя -- философия жизни -- релігійна філософія -- религиозная философия -- технократизм -- педагогический процесс -- философия образования -- мировоззрение
Анотація: Педагогічний дискурс, розпочатий прийняттям нового Закону України "Про вищу освіту", з особливою гостротою розгорнувся навколо проблеми вільного вибору студентами тих чи інших дисциплін, серед яких опинилась і така "вічна дисципліна", як філософія. Автор категорично відкидає спроби не тільки вилучення філософії з навчального процесу, але й обмеження її у змісті та годинах, відведених на її викладання.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Дод.точки доступу:
Про освіту, закон України \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Артюх, Станіслав (професор кафедри "Електричні станції" ; доктор технічних наук).
    Виховання професійної відповідальності майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах України / С. Артюх, О. Лазуренко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 3/4. - С. 100-106 : портр. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
безпека праці -- безопасность труда -- професійна відповідальність -- профессиональная ответственность -- фахівці-електротехніки -- специалисты -электротехники -- технічні ВНЗ -- технические вузы -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины
Анотація: Висвітлюється досвід виховання професійної відповідальності у майбутніх фахівців-електроенергетиківшляхом введення у навчальний план їх підготовки оригінального навчального курсу, побудованого на реальних фактах проектування та експлуатації енергооб'єктів у різних країнах світу.



Дод.точки доступу:
Лазуренко, Олександр (завідувач кафедри "Електричні станції" ; кандидат технічних наук; професор)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Артюх, Станіслав (доктор технічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України; професор кафедри електричних станцій).
    Професійні компетенції як базові орієнтири для викладання навчальних дисциплін у технічних ВНЗ на прикладі курсу "Психологія" / С. Артюх, Т. Сапельнікова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 6. - С. 79-88 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
компетенція майбутнього спеціаліста -- компетенция будущего специалиста -- спеціалісти-електроенергетики -- специалисты-электроэнергетики -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- особливості роботи -- особенности работы -- психо-фізіологічні дані -- психо-физиологические данные -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- технічні ВНЗ -- технические ВУЗ -- інженерна психологія -- инженерная психология -- студенти-енергетики -- студенты-энергетики -- типи темпераменту -- типы темперамента -- стресостійкість студентів -- стрессоустойчивость студентов
Анотація: Показано, що головним фактором, який визначає цілі та завдання будь-якої навчальної дисуипліни, має бути відповідна компеьтенція майбутнього специаліста. Наводяться рекомендації з викладання "Психології" студентам-електроенергетикам. Особовий наголос робиться на організації практичних та лабораторних занять присвячених дослідженню індивідуально-топологічних і характерологічних якостей студентів, обробці й аналізу їхніх результатів та виявленню відхилень від якостей, покликаних забезпечувати необхідні компетенції майбутніх спеціалістів. Підкреслюється необхідність корегування цих недоліків під час навчального процесу.


Дод.точки доступу:
Сапельнікова, Тетяна (кандидат психологічних наук; доцент; доцент кафедри практичної психології)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)