Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=критерії якості освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Онопрієнко, Володимир (кандидат педагогічних наук; доцент Сумського національного аграрного університету).
    Екологічна складова у професійній практиці студентів аграрного університету / В. Онопрієнко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 59-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- аграрна освіта -- аграрное образование -- екологічна освіта -- экологическое образование -- прикладні екологічні задачі -- прикладные экологические задачи -- критерії якості освіти -- критерии качества образования -- екологічно-практична діяльність студентів -- экологично-практическая деятельность студентов -- студенти-аграрії -- студенты- аграрии -- екологізація теоретичної освіти -- экологизация теоретического образования
Анотація: Аналізуються проблеми формування екологічної складової практичної підготовки студентів аграрних університетів. Автор обгрунтовує чотири рівні екологічно-практичної діяльності студента вищого аграрного навчального закладу: творчий, репродуктивно-творчий, репродуктивний, інтуїтивний.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Данилевський, Валерій (начальник управління освіти і науки).
    Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обгрунтування критеріїв / В. Данилевський // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 3-6. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- критерії якості освіти -- критерии качества образования -- індикатори конкурсного відбору шкіл -- индикаторы конкурсного отбора школ -- цільові програми -- целевые программы -- цільові області програми -- целевые областные программы -- інноваційний розвиток навчального закладу -- инновационное развитие учебного заведения -- освітньо-розвивальний потенціал -- образовательно-развивающий потенциал -- оцінювання діяльності ЗНЗ -- оценивание деятельности ОУЗ -- моделі оцінювання -- модели оценивания -- кваліметрична модель оцінювання -- квалиметрическая модель оценивания -- критерії конкурсного відбору шкіл -- критерии конкурсного отбора школ
Анотація: Висвітлено критерії та відповідні їм індикатори, що дали можливість оцінити освіт- ньо-розвивальний потенціал та спрогнозувати можливі перспективи подальшого розвитку навчальних закладів, які долучилися до конкурсного відбору учасників цільової обласної програми «Інноваційні школи Черкащини».


Дод.точки доступу:
Інноваційні школи Черкащини, цільова обласна програма \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Ляшенко, Лариса (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри іноземних мов).
    Роль оволодіння англійською мовою у підвищенні якості освіти в Україні / Л. Ляшенко // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. - № 1. - С. 59-66 : рис.; 2-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- качество образования -- європейські стандарти -- европейские стандарты -- іноземні мови -- иностранные языки -- універсальна англійська мова -- универсальный английский язык -- ефективне навчання -- эффективное обучение -- англійська мова -- английский язык -- критерії якості освіти -- критерии качества образования -- засвоєння молоддю іноземної мови -- усвоение молодежью иностранного языка
Анотація: Досліджено якість освіти в широкому значенні цих двох слів. Указано, що сучасні держави витрачають на систему освіти більше коштів, як на оборону. Молодь навчається багато років, а на ринок праці зазвичай виходить після отримання вищої загальної чи професійної освіти. Відзначено, що у даний момент серед критеріїв якості освіти фігурує засвоєння молоддю іноземної мови (в Європі - двох мов). Пояснено перетворення англійської мови в міжнародну мову №1. Наведено дані про рейтинг держав світу за показником «володіння англійською мовою» і відзначено погані досягнення України. Зроблено пропозиції засобів для успішного вивчення молоддю англійської мови.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Іваній, Ігор (кандидат педагогічних наук; доцент; доцент кафедри теорії і методики фізичної культури).
    Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти / І. Іваній // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. - № 1. - С. 67-71. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна фізкультурна освіта -- высшее профессиональное физкультурное образование -- професійна самоосвідомість студентів -- профессиональное самосознание студентов -- критерії якості освіти -- критерии качества образования -- культура якості освіти -- культура качества образования -- використання результатів оцінювання якості освіти -- использование результатов оценивания качества образования -- якість освіти -- качество образования -- оцінювання якості освіти -- оценивание качества образования -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Розкрито сутність напрямків роботи ВНЗ з розвитку системи оцінювання якості професійної фізкультурної освіти. З урахуванням вітчизняного та європейського досвіду розроблено і реалізовано план роботи з оцінювання якості фізкультурної освіти, експериментально перевірено ефективність нововведень. У процесі дослідження виділено перспективні напрямки роботи, які пов'язані з оцінюванням розвитку професійної самосвідомості студентів, формалізацією значущих критеріїв якості, удосконаленням культури якості, використанням результатів оцінювання для покращення і планування якості фізкультурної освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)