Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВЫЕ ФОРМИРОВАНИЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
   У 339
   Ш37


    Шевченко, Л. С.
    Введение в маркетинг : Учеб. - практ. пособие / Л. С. Шевченко. - Х. : Консум, 2000. - 672 с. - Алф.-Предм. указ.: с. 650-670. - ISBN 966-7124-87-8 : 60.00 грн, 110.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ФОРМИРОВАНИЯ -- маркетингові формування -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ

Примірників всього: 8
АУЛ (8)
Свободны: АУЛ (8)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)