Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=339.138(075)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
   У 33
   В24


   
    Введение в рынок. Ч. 1 : Учеб. пособие / Под ред. Г. И. Фельдмана. - М. : ВЗИИТ, 1991. - 107 с. - 00.00
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
РИНКОВА ЕКОНОМІКА -- РЫНОЧНАЯ ЭКОНОМИКА


Дод.точки доступу:
Фельдман, Г.И. \ред.\
Примірників всього: 35
АУЛ (35)
Свободны: АУЛ (35)
Знайти схожі

2.
   У У9(2)2
   Л 33


    Лебедев, С. Т.
    Основы маркетинга : Учеб. пособие для вузов / С. Т. Лебедев, Т. Ю. Филиппова. - 2-е изд., доп. - СПб. : ИД "МиМ", 1997. - 224 с. - 00.00
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг


Дод.точки доступу:
Филиппова, Т. Ю.
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

3.
   У339
   Т51


    Токарев, Б. Е.
    Методы сбора и использование маркетинговой информации / Б.Е. Токарев. - М. : Экономистъ, 2004. - 256 с. - (Practica). - Библиогр.: с. 252-254. - ISBN 5-98118-078-1 : 14.45 грн
УДК
Рубрики: экономика
   економіка

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ -- ИСТОЧНИКИ ВНЕШНЕЙ ИНФОРМАЦИИ -- ДЖЕРЕЛА ЗОВНІШНЬОЇ ІНФОРМАЦІЇ -- ИСТОЧНИКИ ВНУТРЕННЕЙ ИНФОРМАЦИИ -- ДЖЕРЕЛА ВНУТРІШНЬОЇ ІНФОРМАЦІЇ -- ПЕРВИЧНЫЕ ИСТОЧНИКИ ИНФОРМАЦИИ -- ПЕРВИННІ ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ

Примірників всього: 30
АУЛ (30)
Свободны: АУЛ (30)
Знайти схожі

4.
   У339
   П58


    Попов, С. Г.
    Основы маркетинга : учеб. пособие / С. Г. Попов . - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : Ось-89, 2005. - 272 с. - ISBN 5-98534-141-0 : 10.00 грн
УДК
Рубрики: экономика
   економіка

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ -- РЫНКИ СБЫТА -- РИНКУ ЗБУТУ -- СБЫТОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЗБУТОВА ПОЛІТИКА -- КОНТРАКТЫ -- КОНТРАКТИ -- БРЕНДИНГ -- ПАБЛИК РИЛЭЙШНЗ -- ФИРМЫ -- ФІРМИ

Примірників всього: 50
АУЛ (50)
Свободны: АУЛ (50)
Знайти схожі

5.
   У339
   П32


    Пилипчук, В. П.
    Промисловий маркетинг : Навч. посібник для вузів / В.П. Пилипчук , О.Ф. Оснач, Н.П. Коваленко. - К. : [б. в.], 2005. - 264 с. - ISBN 966-364-030-8 : 45.00 грн, 22.00 грн
УДК
Рубрики: маркетинг--промышленный
Кл.слова (ненормовані):
рыночная конъюнктура товарная политика ценовая политика распределение продукции коммуникационная политика


Дод.точки доступу:
Оснач, О.Ф.; Коваленко, Н.П.
Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)
Знайти схожі

6.
   У 339
   Ш37


    Шевченко, Л. С.
    Введение в маркетинг : Учеб. - практ. пособие / Л. С. Шевченко. - Х. : Консум, 2000. - 672 с. - Алф.-Предм. указ.: с. 650-670. - ISBN 966-7124-87-8 : 60.00 грн, 110.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ФОРМИРОВАНИЯ -- маркетингові формування -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ

Примірників всього: 8
АУЛ (8)
Свободны: АУЛ (8)
Знайти схожі

7.
   У339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Маркетинг менеджмент : Эксресс-курс / Ф. Котлер, К. Л. Келлер. - 3-е изд., Пер. с англ. - СПб. : Питер, 2007. - 480 с. - (Классический зарубежный учебник). - ISBN 978-5-91180-092-5 : 52.30 грн
УДК
Рубрики: маркетинг
   менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
рыночный спрос -- контакты с покупателями -- потребительские рынки -- деловые рынки -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- торговые марки -- рыночные предложения -- услуги -- сервис -- ценовые стратегии -- рыночная логистика -- массовые коммуникации -- личные коммуникации -- глобальный рынок -- ринковий попит -- контакти з покупцями -- СПОЖИВЧІ РИНКИ -- ділові ринки -- СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ -- торгові марки -- ринкові пропозиції -- послуги -- сервіс -- цінові стратегії -- ринкова логістика -- масові комунікації -- особисті камунікації -- глобальний ринок


Дод.точки доступу:
Келлер, К.Л.
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

8.
   У 339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ. / Ф. Котлер. - М. : ИД "ИММА КРОСС", 2012. - 646 с. : ил. - Предм. указ.: с. 643-646. - ISBN 978-5-8459-0376-1 : 92.00 грн, 90.00 грн, 180.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВАЯ ИНФОРМАЦИЯ -- МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ -- споживчі ринки -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ -- ПОКУПАТЕЛЬСКОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- купівельна поведінка -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- споживчий ринок -- СЕГМЕНТИРОВАНИЕ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- политика ценообразования -- політика ціноутворення -- ТОВАРОДВИЖЕНИЕ -- ТОВАРОРУХ -- РАСПРОСТРАНЕНИЕ ТОВАРОВ -- РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ТОВАРІВ -- ПРОДВИЖЕНИЕ ТОВАРОВ -- просування товарів -- ИНТЕРАКТИВНЫЙ МАРКЕТИНГ -- інтерактивний маркетинг -- ПРЯМОЙ МАРКЕТИНГ -- прямий маркетинг -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- арифметика маркетинга -- МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ -- МАРКЕТИНГ УСЛУГ -- МАРКЕТИНГОВИЙ КОНТРОЛЬ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ КОНТРОЛЬ -- РЕКЛАМА -- роздрібна торгівля -- РОЗНИЧНАЯ ТОРГОВЛЯ -- ОПТОВАЯ ТОРГОВЛЯ -- гуртова торгівля -- личная продажа -- особистий продаж -- товарные марки -- товарні марки -- упаковка товаров -- пакування товарів -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК

Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)