Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (1)Статті, доповіді, тези (71)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=БРЕНДИНГ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
   У339
   П58


    Попов, С. Г.
    Основы маркетинга : учеб. пособие / С. Г. Попов . - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : Ось-89, 2005. - 272 с. - ISBN 5-98534-141-0 : 10.00 грн
УДК
Рубрики: экономика
   економіка

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ -- РЫНКИ СБЫТА -- РИНКУ ЗБУТУ -- СБЫТОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЗБУТОВА ПОЛІТИКА -- КОНТРАКТЫ -- КОНТРАКТИ -- БРЕНДИНГ -- ПАБЛИК РИЛЭЙШНЗ -- ФИРМЫ -- ФІРМИ

Примірників всього: 50
АУЛ (50)
Свободны: АУЛ (50)
Знайти схожі

2.
   У 339
   Б68


    Блайт, Дж.
    Основы маркетинга / Дж. Блайт. - К. : Знання-Прес, 2003. - 493 с. - (Европейский маркетинг). - ISBN 966-7767-86-8 : 45.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
рынок -- РИНОК -- потребители -- споживачі -- покупатели -- ПОКУПЦІ -- брендинг -- упаковка -- ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- сбыт -- ЗБУТ -- промоушн

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

3.
   У 658
   Н 73


   
    Новітній маркетинг : навч. посібник для вузів / За ред. Є.В.Савельєва. - Київ : Знання, 2008. - 420 с. : ил. - (Вища освiта ХХI столiття). - Рек. МО і науки України. - ISBN 978-966-346-349-0 : 45.00 грн, 70.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ІНТЕГРОВАНИЙ МАРКЕТИНГ -- ИНТЕГРИРОВАННЫЙ МАРКЕТИНГ -- СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНИГ -- СОЦИАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МАРКЕТИНГ ЗНАНЬ -- БРЕНДИНГ -- БЕНЧМАРКІНГ -- АУТСОРСИНГ -- ФРАНЧАЙЗИНГ -- МАРКЕТИНГ СУПЕРМАРКЕТУ -- МЕРЧАНДАЙЗИНГ -- ГОТЕЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ -- ГОСТИНИЧНЫЙ МАРКЕТИНГ -- ШОУ-МАРКЕТИНГ -- МАРКЕТИНГОВІ ВІЙНИ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ВОЙНЫ -- ГЛОБАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ -- ГЛОБАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНА РЕКЛАМА -- МЕЖДУНАРОДНАЯ РЕКЛАМА -- МІЖКУЛЬТУРНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- МЕЖКУЛЬТУРНЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ


Дод.точки доступу:
Савельєв, Є.В. \ред.\
Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)
Знайти схожі

4.
658.5:621
Г 27


    Гевко, О. Б.
    Формування стратегії брендингу машинобудівного підприємства : Авт. дис. к. е. н. : 08.00.04 / О. Б. Гевко. - Тернопіль, 2009. - 21 с. - (Терноп. держ. техн. ун-т ім. Івана Пулюя). -
УДК
Рубрики: організація виробництва
   организация производства

   машиностроение

   машинобудування

Кл.слова (ненормовані):
БРЕНДИНГ -- СТРАТЕГІЯ БРЕНДИНГУ -- СТРАТЕГИЯ БРЕНДИНГА

Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

5.
   У 658
   М 69


    Михайлова, Л. І.
    Інноваційний менеджмент : навч. посібник для вузів / Л. І. Михайлова, С. Г. Турчина. - К. : ЦНЛ, 2007. - 248 с. - Рек. МОН України. - ISBN 978-966-364-480-6 : 33.60 грн
УДК
Рубрики: Менеджмент
Кл.слова (ненормовані):
ФІНАНСОВИЙ ЛІЗИНГ -- ФИНАНСОВЫЙ ЛИЗИНГ -- ФАКТОРИНГ -- ФОРФЕЙТИНГ -- ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ КОНТРОЛЬ -- ЭКСПОРТНО-ИМПОРТНЫЙ КОНТРОЛЬ -- ТРАНСФЕР ТЕХНОЛОГІЙ -- ТІНЬОВА ЕКОНОМІКА -- ТЕНЕВАЯ ЭКОНОМИКА -- МОРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ -- МОРСКИЕ ПЕРЕВОЗКИ -- КОРПОРАТИВНІ ОБЛІГАЦІЇ -- КОРПОРАТИВНЫЕ ОБЛИГАЦИИ -- МИТНА СПРАВА -- ТАМОЖЕННОЕ ДЕЛО -- ПОСЕРЕДНИЦЬКІ ПОСЛУГИ -- ПОСРЕДНИЧЕСКИЕ УСЛУГИ -- РЕКЛАМА -- ПАТЕНТНО-ЛІЦЕНЗІЙНА РОБОТА -- ПАТЕНТНО-ЛИЦЕНЗИОННАЯ РАБОТА -- БРЕНДИНГ -- ТРУДОВА МІГРАЦІЯ -- ТРУДОВАЯ МИГРАЦИЯ -- ДАВАЛЬНИЦЬКА СИРОВИНА -- ДАВАЛЬЧЕСКОЕ СЫРЬЕ -- ТРАНСКОРДОННЕ СПІВРОБІТНИЦТВО -- ТРАНСПОГРАНИЧНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- МІЖТЕРИТОРІАЛЬНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО -- МЕЖТЕРРИТОРИАЛЬНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА ІНТЕГРАЦІЯ -- СЕЛЬСКОХОЗЯЙСТВЕННАЯ ИНТЕГРАЦИЯ


Дод.точки доступу:
Тучина, С. Г.
Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

6.
   У 65
   Р 69


    Ромат, Е. В.
    Реклама : учеб. пособие / Е. В. Ромат. - 2-е изд. - СПб. : Питер, 2008. - 208 с. - (Краткий курс). - Библиогр.: с. 204-207. - ISBN 978-5-469-00671-8 : 30.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
Рекламный менеджмент -- Рекламний менеджмент -- Маркетинговые коммуникации -- Маркетингові комунікації -- Брендинг

Примірників всього: 5
АУЛ (5)
Свободны: АУЛ (5)
Знайти схожі

7.
   316
   Л 57


    Лиллекер, Д. Д.
    Политическая коммуникация. Ключевые концепты / Д. Лиллекер ; пер. с англ. - Х. : Гуманитарный центр, 2010. - 297 с. - Библиогр.: с. 296-297. - Пер. вид. : Key Concepts in Political Communication / Darren G. Lilleker. - London, 2006. - ISBN 978-966-8324-65-9 : 86.00 грн.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Социология
   Соціологія

Кл.слова (ненормовані):
аутентичность -- аутентичність -- БРЕНДИНГ -- брендинг -- КОНСЬЮМЕРИЗМ -- конс'юмеризм -- ИНТЕРНЕТ - ПОЛИТИКА -- ІНТЕРНЕТ - ПОЛІТИКА -- фрейминг -- фреймінг -- ИМИДЖ -- ІМІДЖ


Дод.точки доступу:
Lilleker, Darren G.
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

8.
1:316(043.3)
О-76


    Остренко, С. А.
    Феномен інноваційної діяльності в сучасній освіті: засади, механізми, горизонти (соціально-філософський аналіз) [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. філос. наук: 09.00.03 / С. А. Остренко ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Дніпропетровськ, 2015. - 16 с. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ИННОВАЦИОННАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- СОЦІАЛЬНИЙ КАПІТАЛ -- СОЦИАЛЬНЫЙ КАПИТАЛ -- БРЕНДИНГ -- БРЕНДИНГ -- КОНКУРЕНЦІЯ -- КОНКУРЕНЦИЯ -- ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ -- ИМПЛЕМЕНТАЦИЯ -- екзистенція -- ЭКЗИСТЕНЦИЯ


Дод.точки доступу:
Дніпропетровський національний університет імені О. Гончара
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

9.
   У 651/659
   Р 69


    Ромат, Е. В.
    Реклама : учеб. пособие для высш. учеб. завед. / Е. В. Ромат. - 2-е изд., перераб. и доп. - К. : ИСИО Украины, НВФ "Студцентр", 1996. - 212 с. : ил., схем., табл. - Библиогр.: с. 202-205. - ISBN 5-7763-1697-9 : 10.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- коммуникационные характеристики -- комунікаційні характеристики -- средства рекламы -- засоби реклами -- управление рекламой -- управління рекламою -- визитные карточки -- візитні картки -- история рекламы -- історія реклами -- паблик рилейшнз -- брендинг -- креатив -- печатная реклама -- друкована реклама -- экранная реклама -- екранна реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- компьютерная реклама -- КОМП'ЮТЕРНА РЕКЛАМА -- рекламный менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламные агентства -- рекламні агенства -- рекламная кампания -- рекламна компанія

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

10.
   339
   Д 12


    Дайер, Д.
    Procter&Gamble. Путь к успеху : 165-летний опыт построения брендов / Д. Дайер, Ф. Далзелл, Р. Олегарио. - пер. с анг. - Москва : Альпина Бизнес Букс, 2005. - 524 с. : ил. - 50.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
экономика крупных корпораций -- економіка великих корпорацій -- брендинг -- рекламные технологии -- рекламні технології


Дод.точки доступу:
Далзелл, Ф.; Олегарио, Р.
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)