Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (62)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
   У339
   Ф35


    Федько, В. П.
    Маркетинг для технических вузов : учеб. пособие для вузов / В.П. Федько, Н.Г. Федько, О.А. Шапор. - Ростов н/Д : Феникс, 2001. - 480 с. - (Учебники для технических вузов). - ISBN 5-222-01948-9 : 32.00 грн, 26.00 грн
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- инфраструктура продаж -- інфраструктура продажу -- планирование маркетинга -- планування маркетингу


Дод.точки доступу:
Федько, Н.Г.; Шапор, О.А.
Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

2.
   У339
   Ф32


    Федько, В. П.
    Основы маркетинга : учеб. пособие для вузов / В.П. Федько, Н.Г. Федько. - 3-е изд., доп. и перераб. - Ростов н/Д : Феникс, 2004. - 480 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-222-01665-Х : 20.20 грн
УДК
Рубрики: экономика
   економіка

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- ИНФРАСТРУКТУРА ПРОДАЖ -- ІНФРАСТРУКТУРА ПРОДАЖУ -- РЕАЛИЗАЦИЯ ТОВАРОВ -- РЕАЛІЗАЦІЇЯ ТОВАРІВ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ПРЕДПРИЯТИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ПІДПРИЄМСТВА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ


Дод.точки доступу:
Федько, Н.Г.
Примірників всього: 29
АУЛ (29)
Свободны: АУЛ (29)
Знайти схожі

3.
   У 658
   Н 73


   
    Новітній маркетинг : навч. посібник для вузів / За ред. Є.В.Савельєва. - Київ : Знання, 2008. - 420 с. : ил. - (Вища освiта ХХI столiття). - Рек. МО і науки України. - ISBN 978-966-346-349-0 : 45.00 грн, 70.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ІНТЕГРОВАНИЙ МАРКЕТИНГ -- ИНТЕГРИРОВАННЫЙ МАРКЕТИНГ -- СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНИГ -- СОЦИАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МАРКЕТИНГ ЗНАНЬ -- БРЕНДИНГ -- БЕНЧМАРКІНГ -- АУТСОРСИНГ -- ФРАНЧАЙЗИНГ -- МАРКЕТИНГ СУПЕРМАРКЕТУ -- МЕРЧАНДАЙЗИНГ -- ГОТЕЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ -- ГОСТИНИЧНЫЙ МАРКЕТИНГ -- ШОУ-МАРКЕТИНГ -- МАРКЕТИНГОВІ ВІЙНИ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ВОЙНЫ -- ГЛОБАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ -- ГЛОБАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНА РЕКЛАМА -- МЕЖДУНАРОДНАЯ РЕКЛАМА -- МІЖКУЛЬТУРНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- МЕЖКУЛЬТУРНЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ


Дод.точки доступу:
Савельєв, Є.В. \ред.\
Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)
Знайти схожі

4.
658.84
Х 97


    Хряпіна, І. С.
    Управління витратами підприємства на маркетингові комунікації : Авт. дис. к. е. н. : 08.00.04 / І. С. Хряпіна. - Х., 2010. - 20 с. - (Харк. нац. екон. ун-т). -
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВІЕ КОММУНИКАЦИИ -- КОМУНІКАЦІЙНА КОМПАНІЯ -- КОММУНИКАЦИОННАЯ КАМПАНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНИЙ БЮДЖЕТ -- КОММУНИКАЦИОННІЙ БЮДЖЕТ -- ТОРГОВІ МАРКИ -- ТОРГОВЫЕ МАРКИ

Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

5.
339.944:6
Р 69


    Романченко, О. М.
    Формування маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності машинобудівного підприємства : Авт. дис. к. е. н. : 08.00.04 / О. М. Романченко. - Х., 2010. - 20 с. - (Харьк. нац. економ. ун-т). -
УДК
Рубрики: економіка
   экономика

   машинобудування

   машиностроение

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ -- ПРОГРАММА ЛОЯЛЬНОСТИ -- ОРГАНІЗОВАНІ СПОЖИВАЧІ -- ОРГАНИЗОВАННЫЕ ПОТРЕБИТЕЛИ -- СПОЖИВАЧІ-ІНДИВІДИ -- ПОТРЕБИТЕЛИ-ИНДИВИДЫ

Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

6.
658.5:656.224
А 38


    Акбаров, М. И.
    Управление коммерческой деятельностью ОАО "Узжелдорпасс" посредством маркентинговых коммуникаций : авт. дис. к. э. н.: 08.00.05 / М. И. Акбаров ; Петербург. гос. ун-т путей сообщ. - СПб., 2011. - 22 с. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

   Пассажирские перевозки

   Пасажирські перевезення

Кл.слова (ненормовані):
ТРАНСПОРТНЫЕ УСЛУГИ -- ТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА -- ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА -- МАРКЕТИНГОВОЕ УПРАВЛЕНИЕ -- МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ -- МАРКЕТИНГОВОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ


Дод.точки доступу:
Петербургский государственный университет путей сообщения
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

7.
658.15
Ч-38


    Челенко, Ю. В.
    Формування та оцінювання маркетингових комунікацій промислового підприємства [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / Ю. В. Челенко ; Харк. нац. економ. ун-т. - Х., 2012. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- Продукція промислового призначення -- ПРОДУКЦИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО НАЗНАЧЕНИЯ -- Споживча задоволеність продукцією -- Потребительская удовлетворенность продукцией -- Інформованність споживачів -- Осведомленность потребителей -- АВТОРЕФЕРАТ


Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет (Х.)
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

8.
   У 65
   Р 69


    Ромат, Е. В.
    Реклама : учеб. пособие / Е. В. Ромат. - 2-е изд. - СПб. : Питер, 2008. - 208 с. - (Краткий курс). - Библиогр.: с. 204-207. - ISBN 978-5-469-00671-8 : 30.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
Рекламный менеджмент -- Рекламний менеджмент -- Маркетинговые коммуникации -- Маркетингові комунікації -- Брендинг

Примірників всього: 5
АУЛ (5)
Свободны: АУЛ (5)
Знайти схожі

9.
658.114.3.014.1(043.3)
Я 77


    Ярошевська, О. В.
    Розвиток стратегичного управління на промислових підприємствах [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / О. В. Ярошевська ; Класичний приватний ун-т. - Запоріжжя, 2012. - 20 с. : іл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- стратегическое маркетинговое управление -- стратегічне маркетингове управління -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- ПРОМИСЛОВІ ПІДПРИЄМСТВА


Дод.точки доступу:
Ярошевская, О. В.; Класичний приватний університет (Запоріжжя)
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

10.
   У 339
   Ч-46


    Череп, А. В.
    Основи маркетингу : навч. посібник для вузів / А. В. Череп, О. С. Богма, О. Г. Череп ; Запорізький нац. ун-т. - Київ : Кондор, 2014. - 225 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 224-225; Термін. словник: с.215-223. - ISBN 978-966-2781-58-8 : 80.00 грн
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- КОНКУРЕНЦІЯ -- КОНКУРЕНЦИЯ -- ЦІЛЬОВИЙ МАРКЕТИНГ -- целевой маркетинг -- МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- ДИСТРИБУЦІЇ -- ДИСТРИБУЦИИ -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ


Дод.точки доступу:
Богма, О. С.; Череп, О. Г.; Запорізький національний університет
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)