Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (5)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова інформація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
   У 339
   К73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер, Пер. с анг. - М. : Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 1995. - 702 с. - ISBN 5-89093-001-Х : 35.00 грн, 80.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управление маркетингом -- управління маркетингом -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- маркетингова інформація -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- маркетинговая информация -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- поведение потребителей -- споживча поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- разработка товаров -- розробка товарів -- установление цен -- встановлення цін -- ценообразование -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- товародвижение -- рух товару -- распространение товаров -- поширення товарів -- продвижение товаров -- просування товарів -- управление сбытом -- УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- маркетинговые услуги -- маркетингові послуги

Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

2.
   У 339
   О-75


   
    Основы маркетинга / Ф. Котлер [и др.]. - 2-е европ. изд., пер. с англ. - К. ; М. ; СПб. : Вильямс, 2000. - 944 с. - ISBN 5-8459-0065-4 : 47.00 грн, 250.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
стратегическое планирование -- стратегічне планування -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- ГЛОБАЛЬНЫЕ РЫНКИ -- ГЛОБАЛЬНІ РИНКИ -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- целевой рынок -- цільовий ринок -- позицирование -- позиціонування -- конкуренция -- конкуренція -- ценообразование товаров -- ціноутворення товарів -- личная продажа -- особистий продаж -- интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг


Дод.точки доступу:
Котлер, Ф.; Армстронг, Г.; Сондерс, Д.; Вонг, В.
Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

3.
658.5. : 656.2 /Ж 35-163942

    Жарська, І. О.
    Формування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту в сучасних умовах України : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / І. О. Жарська ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Одеський держ. екон. ун-т. - Дніпропетровськ, 2008. - 21 с. -
УДК
Рубрики: железнодорожный транспорт
   залізничний транспорт

   організація виробництва

   организация производства

Кл.слова (ненормовані):
ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ МАРКЕТИНГ -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ИНФОРМАЦИЯ


Дод.точки доступу:
Жарская, И. А.; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. ЛазарянаОдеський державний економічний університет
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

4.
   У 339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ. / Ф. Котлер. - М. : ИД "ИММА КРОСС", 2012. - 646 с. : ил. - Предм. указ.: с. 643-646. - ISBN 978-5-8459-0376-1 : 92.00 грн, 90.00 грн, 180.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВАЯ ИНФОРМАЦИЯ -- МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ -- споживчі ринки -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ -- ПОКУПАТЕЛЬСКОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- купівельна поведінка -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- споживчий ринок -- СЕГМЕНТИРОВАНИЕ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- политика ценообразования -- політика ціноутворення -- ТОВАРОДВИЖЕНИЕ -- ТОВАРОРУХ -- РАСПРОСТРАНЕНИЕ ТОВАРОВ -- РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ТОВАРІВ -- ПРОДВИЖЕНИЕ ТОВАРОВ -- просування товарів -- ИНТЕРАКТИВНЫЙ МАРКЕТИНГ -- інтерактивний маркетинг -- ПРЯМОЙ МАРКЕТИНГ -- прямий маркетинг -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- арифметика маркетинга -- МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ -- МАРКЕТИНГ УСЛУГ -- МАРКЕТИНГОВИЙ КОНТРОЛЬ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ КОНТРОЛЬ -- РЕКЛАМА -- роздрібна торгівля -- РОЗНИЧНАЯ ТОРГОВЛЯ -- ОПТОВАЯ ТОРГОВЛЯ -- гуртова торгівля -- личная продажа -- особистий продаж -- товарные марки -- товарні марки -- упаковка товаров -- пакування товарів -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК

Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)
Знайти схожі

5.
   У 339
   Ч-46


    Череп, А. В.
    Основи маркетингу : навч. посібник для вузів / А. В. Череп, О. С. Богма, О. Г. Череп ; Запорізький нац. ун-т. - Київ : Кондор, 2014. - 225 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 224-225; Термін. словник: с.215-223. - ISBN 978-966-2781-58-8 : 80.00 грн
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- КОНКУРЕНЦІЯ -- КОНКУРЕНЦИЯ -- ЦІЛЬОВИЙ МАРКЕТИНГ -- целевой маркетинг -- МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- ДИСТРИБУЦІЇ -- ДИСТРИБУЦИИ -- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ


Дод.точки доступу:
Богма, О. С.; Череп, О. Г.; Запорізький національний університет
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)