Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (8)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
   У У9(2)
   П 70


    Прауде, В. Р.
    Маркетинг : Навч. посібник для вузів / В. Р. Прауде, О. Б. Білий. - К. : Вища шк., 1994. - 256 с. : іл. - ISBN 5-11-003787-6 : 21900.00 крб, 10.00 крб
Затв. МОН України
ДРНТІ
ББК У9(2)21
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
СТРАТЕГИЯ МАРКЕТИНГА -- СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ -- ТАКТИКА МАРКЕТИНГА -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- поведінка покупців -- поведение покупателей -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ -- ПРИНЯТИЯ РЕШЕНИЙ -- РОЗПОДІЛ ТОВАРУ -- РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ТОВАРА -- управління маркетингом -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ


Дод.точки доступу:
Білий, О. Б.
Примірників всього: 27
АУЛ (27)
Свободны: АУЛ (27)
Знайти схожі

2.
   У 339
   К73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер, Пер. с анг. - М. : Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 1995. - 702 с. - ISBN 5-89093-001-Х : 35.00 грн, 80.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управление маркетингом -- управління маркетингом -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- маркетингова інформація -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- маркетинговая информация -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- поведение потребителей -- споживча поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- разработка товаров -- розробка товарів -- установление цен -- встановлення цін -- ценообразование -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- товародвижение -- рух товару -- распространение товаров -- поширення товарів -- продвижение товаров -- просування товарів -- управление сбытом -- УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- маркетинговые услуги -- маркетингові послуги

Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

3.
   У339
   М 13


    Мазаракi, А. А.
    Мiжнародний маркетинг : Пiдручник для вузiв / А. А. Мазаракi, Т. І. Чаюн, Т. М. Мельник. - К. : КДТЕУ, 2000. - 306 с. - ISBN 966-7376-62- 1 : 21.00 грн
Доп. Міносвіти і науки України
УДК
Рубрики: маркетинг--международный
Кл.слова (ненормовані):
сегментация рынка стратегия конкуренция -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ


Дод.точки доступу:
Чаюн, Т.І.; Мельник, Т.М.
Примірників всього: 5
АУЛ (5)
Свободны: АУЛ (5)
Знайти схожі

4.
   У339
   Ф35


    Федько, В. П.
    Маркетинг для технических вузов : учеб. пособие для вузов / В.П. Федько, Н.Г. Федько, О.А. Шапор. - Ростов н/Д : Феникс, 2001. - 480 с. - (Учебники для технических вузов). - ISBN 5-222-01948-9 : 32.00 грн, 26.00 грн
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- инфраструктура продаж -- інфраструктура продажу -- планирование маркетинга -- планування маркетингу


Дод.точки доступу:
Федько, Н.Г.; Шапор, О.А.
Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

5.
   У339
   Ф32


    Федько, В. П.
    Основы маркетинга : учеб. пособие для вузов / В.П. Федько, Н.Г. Федько. - 3-е изд., доп. и перераб. - Ростов н/Д : Феникс, 2004. - 480 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-222-01665-Х : 20.20 грн
УДК
Рубрики: экономика
   економіка

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- ИНФРАСТРУКТУРА ПРОДАЖ -- ІНФРАСТРУКТУРА ПРОДАЖУ -- РЕАЛИЗАЦИЯ ТОВАРОВ -- РЕАЛІЗАЦІЇЯ ТОВАРІВ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ПРЕДПРИЯТИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ПІДПРИЄМСТВА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ


Дод.точки доступу:
Федько, Н.Г.
Примірників всього: 29
АУЛ (29)
Свободны: АУЛ (29)
Знайти схожі

6.
   У 339
   О-75


   
    Основы маркетинга / Ф. Котлер [и др.]. - 2-е европ. изд., пер. с англ. - К. ; М. ; СПб. : Вильямс, 2000. - 944 с. - ISBN 5-8459-0065-4 : 47.00 грн, 250.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
стратегическое планирование -- стратегічне планування -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- ГЛОБАЛЬНЫЕ РЫНКИ -- ГЛОБАЛЬНІ РИНКИ -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- целевой рынок -- цільовий ринок -- позицирование -- позиціонування -- конкуренция -- конкуренція -- ценообразование товаров -- ціноутворення товарів -- личная продажа -- особистий продаж -- интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг


Дод.точки доступу:
Котлер, Ф.; Армстронг, Г.; Сондерс, Д.; Вонг, В.
Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

7.
   У 339
   М 15


    Максимова, Т. С.
    Промисловий маркетинг : навч. посібник / Т. С. Максимова, І. В. Харченко, В. В. Аронова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - 228 с. : табл. - Термін. словник: с. 217-225. - Бібліогр.: с. 226-227. - 300 прим.. - ISBN 978-966-590-975-0 : 30.00 грн
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- ринок промислових товарів -- рынок промышленных товаров -- КОН'ЮНКТУРА РИНКУ -- КОНЪЮНКТУРА РЫНКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ


Дод.точки доступу:
Харченко, І. В.; Аронова, В. В.; М-во освіти і науки, молоді та спорту України; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

8.
658.8:621(043.3)
П 44


    Подвірна, Т. В.
    Маркетингова діяльність машинобудівних підприємств на глобальних ринках [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / Т. В. Подвірна ; Терноп. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя. - Тернопіль, 2013. - 20 с. : іл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

   Машинобудування

   Машиностроение

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ГЛОБАЛІЗАЦІЯ -- ГЛОБАЛИЗАЦИЯ -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- ГЛОБАЛЬНИЙ РИНОК -- ГЛОБАЛЬНЫЙ РЫНОК -- СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ МАШИНОБУДУВАННЯ -- СЕЛЬСКОХОЗЯЙСТВЕННОЕ МАШИНОСТРОЕНИЕ -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- комплекс маркетингу -- комплекс маркетинга


Дод.точки доступу:
Подвирна, Т. В.; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

9.
   У 339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ. / Ф. Котлер. - М. : ИД "ИММА КРОСС", 2012. - 646 с. : ил. - Предм. указ.: с. 643-646. - ISBN 978-5-8459-0376-1 : 92.00 грн, 90.00 грн, 180.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВАЯ ИНФОРМАЦИЯ -- МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ -- споживчі ринки -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ -- ПОКУПАТЕЛЬСКОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- купівельна поведінка -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- споживчий ринок -- СЕГМЕНТИРОВАНИЕ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- политика ценообразования -- політика ціноутворення -- ТОВАРОДВИЖЕНИЕ -- ТОВАРОРУХ -- РАСПРОСТРАНЕНИЕ ТОВАРОВ -- РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ТОВАРІВ -- ПРОДВИЖЕНИЕ ТОВАРОВ -- просування товарів -- ИНТЕРАКТИВНЫЙ МАРКЕТИНГ -- інтерактивний маркетинг -- ПРЯМОЙ МАРКЕТИНГ -- прямий маркетинг -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- арифметика маркетинга -- МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ -- МАРКЕТИНГ УСЛУГ -- МАРКЕТИНГОВИЙ КОНТРОЛЬ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ КОНТРОЛЬ -- РЕКЛАМА -- роздрібна торгівля -- РОЗНИЧНАЯ ТОРГОВЛЯ -- ОПТОВАЯ ТОРГОВЛЯ -- гуртова торгівля -- личная продажа -- особистий продаж -- товарные марки -- товарні марки -- упаковка товаров -- пакування товарів -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК

Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)
Знайти схожі

10.
   656.2
   А 42


    Аксенов, И. М.
    Маркетинг пассажирских перевозок [Электронный ресурс] : учеб. пособие; электрон. изд. комбинированного использ. на CD-ROM / И. М. Аксенов ; Хмельниц. кооп. торг.-экон. ин-т. - Электрон. текстовые дан. - Киев : Основа, 2016. - 24,4 МБ. - Загл. с этикетки диска. - Электрон. версия печ. публикации . - Библиогр.: с. 210-212. - ISBN 978-966-699-871-5 : 30.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Пассажирские перевозки
   Пасажирські перевезення

Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- ЭЛЕКТРОННЫЙ РЕСУРС -- ЕЛЕКТРОННИЙ РЕСУРС -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- рынок транспортных услуг -- ринок транспортних послуг -- транспортные маркетинговые коммуникации -- транспортні маркетингові комунікації -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- удержание покупателей -- утримання покупців


Дод.точки доступу:
Хмельницкий кооперативный торгово-экономический институт
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)