Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ТОВАРА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   У У9(2)
   П 70


    Прауде, В. Р.
    Маркетинг : Навч. посібник для вузів / В. Р. Прауде, О. Б. Білий. - К. : Вища шк., 1994. - 256 с. : іл. - ISBN 5-11-003787-6 : 21900.00 крб, 10.00 крб
Затв. МОН України
ДРНТІ
ББК У9(2)21
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
СТРАТЕГИЯ МАРКЕТИНГА -- СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ -- ТАКТИКА МАРКЕТИНГА -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- поведінка покупців -- поведение покупателей -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ -- ПРИНЯТИЯ РЕШЕНИЙ -- РОЗПОДІЛ ТОВАРУ -- РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ТОВАРА -- управління маркетингом -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ


Дод.точки доступу:
Білий, О. Б.
Примірників всього: 27
АУЛ (27)
Свободны: АУЛ (27)
Знайти схожі

2.
   У 339
   Г 51


    Гірченко, Т. Д.
    Маркетинг : навч. посібник / Т. Д. Гірченко, О. В. Дубовик. - К. : Центр навчальної літератури, 2007 ; К. : ІНКОС, 2007. - 255 с. : іл. - ISBN 966-8347-46-3 : 36.00 грн
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
СУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГ -- СОВРЕМЕННЫЙ МАРКЕТИНГ -- КОНКУРЕНЦІЯ -- КОНКУРЕНЦИЯ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- НОВА ПРОДУКЦІЯ -- НОВАЯ ПРОДУКЦИЯ -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ -- СБЫТ ПРОДУКЦИИ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- РЕКЛАМА -- МЕРЧАНДАЙЗИНГ -- РОЗПОДІЛ ТОВАРУ -- РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ТОВАРА -- ЦІЛЬОВІ РИНКИ -- ЦЕЛЕВЫЕ РЫНКИ -- СТРАТЕГІЯ ПОЗИЦІОНУВАННЯ -- СТРАТЕГИЯ ПОЗИЦИОНИРОВАНИЯ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ


Дод.точки доступу:
Дубовик, О.В.
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

3.
   06
   С 92


Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля.

    Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля.
   № 18 : Маркетинг : теорія і практика / ред. Т. С. Максимова. - 2012. - 324 с. : рис., табл. - укр. - рос. - 42.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ ПРЕДПРИЯТИЙ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ -- КОН'ЮНКТУРА РИНКУ -- КОНЪЮНКТУРА РЫНКА -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ІННОВАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- ИННОВАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- РОЗПОДІЛ ТОВАРУ -- РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ТОВАРА -- РУХ ТОВАРІВ -- ДВИЖЕНИЕ ТОВАРОВ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- ЛОГІСТИКА -- ЛОГИСТИКА -- управління маркетингом -- управление маркетингом


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)