Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=управління маркетингом<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
   У У9(2)
   П 70


    Прауде, В. Р.
    Маркетинг : Навч. посібник для вузів / В. Р. Прауде, О. Б. Білий. - К. : Вища шк., 1994. - 256 с. : іл. - ISBN 5-11-003787-6 : 21900.00 крб, 10.00 крб
Затв. МОН України
ДРНТІ
ББК У9(2)21
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
СТРАТЕГИЯ МАРКЕТИНГА -- СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ -- ТАКТИКА МАРКЕТИНГА -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- поведінка покупців -- поведение покупателей -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ -- ПРИНЯТИЯ РЕШЕНИЙ -- РОЗПОДІЛ ТОВАРУ -- РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ТОВАРА -- управління маркетингом -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ


Дод.точки доступу:
Білий, О. Б.
Примірників всього: 27
АУЛ (27)
Свободны: АУЛ (27)
Знайти схожі

2.
658.8.012.32:621.01(043.3)
К 55


    Кобець, Д. Л.
    Система маркетинг-менеджменту діяльності промислових підприємств [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / Д. Л. Кобець ; Львів. ун-т бізнесу та права. - Львів, 2015. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- управление маркетингом -- управління маркетингом -- МАШИНОБУДІВНІ ПІДПРИЄМСТВА -- МАШИНОСТРОИТЕЛЬНЫЕ ПРЕДПРИЯТИЯ


Дод.точки доступу:
Кобец, Д. Л.; Львівський університет бізнесу та права
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

3.
   У У9(4/8)
   Э 14


    Эванс, Дж. Р.
    Маркетинг : сокр. пер. с анг. / Дж. Р. Эванс, Б. Берман. - М. : Экономика, 1990. - 351 с. - пер. с англ. - 3.80 р., 50.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
планирование продукции -- планування продукції -- товародвижение -- товарообіг -- планування ціни -- планирование цены -- управление маркетингом -- управління маркетингом


Дод.точки доступу:
Берман, Б.
Примірників всього: 3
АУЛ (2), АНЛ (1)
Свободны: АУЛ (2), АНЛ (1)
Знайти схожі

4.
   У 339
   К73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер, Пер. с анг. - М. : Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 1995. - 702 с. - ISBN 5-89093-001-Х : 35.00 грн, 80.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управление маркетингом -- управління маркетингом -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- маркетингова інформація -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- маркетинговая информация -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- поведение потребителей -- споживча поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- разработка товаров -- розробка товарів -- установление цен -- встановлення цін -- ценообразование -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- товародвижение -- рух товару -- распространение товаров -- поширення товарів -- продвижение товаров -- просування товарів -- управление сбытом -- УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- маркетинговые услуги -- маркетингові послуги

Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

5.
   У 339
   Ш37


    Шевченко, Л. С.
    Введение в маркетинг : Учеб. - практ. пособие / Л. С. Шевченко. - Х. : Консум, 2000. - 672 с. - Алф.-Предм. указ.: с. 650-670. - ISBN 966-7124-87-8 : 60.00 грн, 110.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ФОРМИРОВАНИЯ -- маркетингові формування -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ

Примірників всього: 8
АУЛ (8)
Свободны: АУЛ (8)
Знайти схожі

6.
   06
   С 92


Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля.

    Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля.
   № 18 : Маркетинг : теорія і практика / ред. Т. С. Максимова. - 2012. - 324 с. : рис., табл. - укр. - рос. - 42.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ ПРЕДПРИЯТИЙ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ -- КОН'ЮНКТУРА РИНКУ -- КОНЪЮНКТУРА РЫНКА -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ІННОВАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- ИННОВАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- РОЗПОДІЛ ТОВАРУ -- РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ТОВАРА -- РУХ ТОВАРІВ -- ДВИЖЕНИЕ ТОВАРОВ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- ЛОГІСТИКА -- ЛОГИСТИКА -- управління маркетингом -- управление маркетингом


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

7.
   У 005
   К 26


    Карпенко, С. В.
    Основи сучасного управління : навч. посібник для вузів / С. В. Карпенко, О. Г. Корченко. - К. : Фірма ІНКОС, 2011. - 314 с. : табл., іл. - (Менеджмент. Бізнес. Інформація. MBI=MBA+IT). - Бібліогр.: с. 310-314. - ISBN 978-617-598-039-2 : 102.00 грн
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Управління
   Управление

Кл.слова (ненормовані):
МЕНЕДЖМЕНТ -- УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ -- УПРАВЛЕНИЕ ПЕРСОНАЛОМ -- УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ -- УПРАВЛЕНИЕ РИСКАМИ -- УПРАВЛІННЯ ФІНАНСАМИ -- УПРАВЛЕНИЕ ФИНАНСАМИ -- УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ -- УПРАВЛЕНИЕ КАЧЕСТВОМ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ -- УПРАВЛЕНИЕ ИННОВАЦИЯМИ -- СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ УПРАВЛЕНИЕ -- ТАКТИЧНЕ УПРАВЛІННЯ -- ТАКТИЧЕСКОЕ УПРАВЛЕНИЕ -- інформаційні системи управління -- информационные системы управления -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ


Дод.точки доступу:
Корченко, О. Г.
Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

8.
   У 339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ. / Ф. Котлер. - М. : ИД "ИММА КРОСС", 2012. - 646 с. : ил. - Предм. указ.: с. 643-646. - ISBN 978-5-8459-0376-1 : 92.00 грн, 90.00 грн, 180.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВАЯ ИНФОРМАЦИЯ -- МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ -- споживчі ринки -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ -- ПОКУПАТЕЛЬСКОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- купівельна поведінка -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- споживчий ринок -- СЕГМЕНТИРОВАНИЕ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- политика ценообразования -- політика ціноутворення -- ТОВАРОДВИЖЕНИЕ -- ТОВАРОРУХ -- РАСПРОСТРАНЕНИЕ ТОВАРОВ -- РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ТОВАРІВ -- ПРОДВИЖЕНИЕ ТОВАРОВ -- просування товарів -- ИНТЕРАКТИВНЫЙ МАРКЕТИНГ -- інтерактивний маркетинг -- ПРЯМОЙ МАРКЕТИНГ -- прямий маркетинг -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- арифметика маркетинга -- МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ -- МАРКЕТИНГ УСЛУГ -- МАРКЕТИНГОВИЙ КОНТРОЛЬ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ КОНТРОЛЬ -- РЕКЛАМА -- роздрібна торгівля -- РОЗНИЧНАЯ ТОРГОВЛЯ -- ОПТОВАЯ ТОРГОВЛЯ -- гуртова торгівля -- личная продажа -- особистий продаж -- товарные марки -- товарні марки -- упаковка товаров -- пакування товарів -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК

Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)
Знайти схожі

9.
   У 339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с анг. / Ф. Котлер. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2009. - 646 с. - Предм. указ.: с. 643-646. - 85.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управление маркетингом -- управління маркетингом -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- товары -- товари -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- рынки предприятий -- ринки підприємств -- установление цен -- встановлення цін -- продвижение товаров -- встановлення цін -- интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

10.
   У 339
   Б 20


    Балабанова, Л. В.
    Маркетинг підприємства : навч. посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; Ін-т екон. і упр. - Київ : Центр учбової літератури, 2012. - 612 с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 594-598. - Предм. покажчик: с. 599-611. - ISBN 978-611-01-0337-4 : 120.00 грн
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВ -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА ПРЕДПРИЯТИЙ -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВ -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА ПРЕДПРИЯТИЙ -- МАРКЕТИНГОВА ЛОГІСТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ЛОГИСТИКА -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВ -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА ПРЕДПРИЯТИЙ -- КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ -- КАДРОВОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- МАРКЕТИНГОВИЙ КОНТРОЛЬ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ КОНТРОЛЬ


Дод.точки доступу:
Холод, В. В.; Балабанова, І. В.; Інститут економіки і управління
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)