Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВЫЙ КОНТРОЛЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
657.6:658.8
Ф 17


    Файзулаєва, К. А.
    Організація маркентингового аудиту на промисловому підприємстві [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / К. А. Файзулаєва ; Харк. нац. економ. ун-т. - Х., 2012. - 20 с. : рис., табл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Бухгалтерський облік
   Бухгалтерский учет

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- маркетинговый аудит -- маркетинговий аудит -- маркетинговый потенциал -- маркетинговий потенціал -- АВТОРЕФЕРАТ


Дод.точки доступу:
Файзулаева, К. А.; Харківський національний економічний університет
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

2.
   У 339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ. / Ф. Котлер. - М. : ИД "ИММА КРОСС", 2012. - 646 с. : ил. - Предм. указ.: с. 643-646. - ISBN 978-5-8459-0376-1 : 92.00 грн, 90.00 грн, 180.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВАЯ ИНФОРМАЦИЯ -- МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ -- споживчі ринки -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ -- ПОКУПАТЕЛЬСКОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- купівельна поведінка -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- споживчий ринок -- СЕГМЕНТИРОВАНИЕ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- политика ценообразования -- політика ціноутворення -- ТОВАРОДВИЖЕНИЕ -- ТОВАРОРУХ -- РАСПРОСТРАНЕНИЕ ТОВАРОВ -- РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ТОВАРІВ -- ПРОДВИЖЕНИЕ ТОВАРОВ -- просування товарів -- ИНТЕРАКТИВНЫЙ МАРКЕТИНГ -- інтерактивний маркетинг -- ПРЯМОЙ МАРКЕТИНГ -- прямий маркетинг -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- арифметика маркетинга -- МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ -- МАРКЕТИНГ УСЛУГ -- МАРКЕТИНГОВИЙ КОНТРОЛЬ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ КОНТРОЛЬ -- РЕКЛАМА -- роздрібна торгівля -- РОЗНИЧНАЯ ТОРГОВЛЯ -- ОПТОВАЯ ТОРГОВЛЯ -- гуртова торгівля -- личная продажа -- особистий продаж -- товарные марки -- товарні марки -- упаковка товаров -- пакування товарів -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК

Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)
Знайти схожі

3.
   У 339
   Б 20


    Балабанова, Л. В.
    Маркетинг підприємства : навч. посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; Ін-т екон. і упр. - Київ : Центр учбової літератури, 2012. - 612 с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 594-598. - Предм. покажчик: с. 599-611. - ISBN 978-611-01-0337-4 : 120.00 грн
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВ -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА ПРЕДПРИЯТИЙ -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВ -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА ПРЕДПРИЯТИЙ -- МАРКЕТИНГОВА ЛОГІСТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ЛОГИСТИКА -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВ -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА ПРЕДПРИЯТИЙ -- КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ -- КАДРОВОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- МАРКЕТИНГОВИЙ КОНТРОЛЬ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ КОНТРОЛЬ


Дод.точки доступу:
Холод, В. В.; Балабанова, І. В.; Інститут економіки і управління
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)