Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ТОВАРОРУХ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   У У9(2)
   Г37


    Герасимчук, В. Г.
    Маркетинг : теорія і практика : навч. посібник для вузів / В.Г. Герасимчук. - К. : Вища шк., 1994. - 327 с. : іл. - Словник: с. 315-317, Бібліогр. : с.318-324. - ISBN 5-11-0004-232-2 : 31300.00 крб
Затв. Міносвіти України
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Экономика

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ -- ТОВАР -- ТОВАРНІ МАРКИ -- ТОВАРНЫЕ МАРКИ -- СПОЖИВЧІ РИНКИ -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- РИНОК ПІДПРИЄМСТВ -- РЫНОК ПРЕДПРИЯТИЙ -- ТОВАРОРУХ -- ТОВАРООБОРОТ -- ОПТОВА ТОРГІВЛЯ -- ОПТОВАЯ ТОРГОВЛЯ -- РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ -- РОЗНИЧНАЯ ТОРГОВЛЯ -- РЕКЛАМА

Примірників всього: 19
АУЛ (19)
Свободны: АУЛ (19)
Знайти схожі

2.
   У 33
   П 26


    Плахута, Г. А.
    Управління матеріальними ресурсами : навч. посібник для вузів / Г. А. Плахута , О. В. Степаненко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - 191 с. - ISBN 978-966-590-973-6 : 30.00 грн
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
матеріальні ресурси -- материальные ресурсы -- сукупні запаси -- совокупные запасы -- ринок засобів виробництва -- рынок средств производства -- управління матеріальними ресурсами -- управление материальными ресурсами -- планування потреб -- планирование потребностей -- товарорух -- товарооборот -- УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ -- УПРАВЛЕНИЕ ЗАТРАТАМИ -- торговельно - посередницька діяльність -- торгово - посредническая деятельность -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ


Дод.точки доступу:
Степаненко, О. В.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

3.
   У 339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ. / Ф. Котлер. - М. : ИД "ИММА КРОСС", 2012. - 646 с. : ил. - Предм. указ.: с. 643-646. - ISBN 978-5-8459-0376-1 : 92.00 грн, 90.00 грн, 180.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВАЯ ИНФОРМАЦИЯ -- МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ -- споживчі ринки -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ -- ПОКУПАТЕЛЬСКОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- купівельна поведінка -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- споживчий ринок -- СЕГМЕНТИРОВАНИЕ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- политика ценообразования -- політика ціноутворення -- ТОВАРОДВИЖЕНИЕ -- ТОВАРОРУХ -- РАСПРОСТРАНЕНИЕ ТОВАРОВ -- РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ТОВАРІВ -- ПРОДВИЖЕНИЕ ТОВАРОВ -- просування товарів -- ИНТЕРАКТИВНЫЙ МАРКЕТИНГ -- інтерактивний маркетинг -- ПРЯМОЙ МАРКЕТИНГ -- прямий маркетинг -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- арифметика маркетинга -- МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ -- МАРКЕТИНГ УСЛУГ -- МАРКЕТИНГОВИЙ КОНТРОЛЬ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ КОНТРОЛЬ -- РЕКЛАМА -- роздрібна торгівля -- РОЗНИЧНАЯ ТОРГОВЛЯ -- ОПТОВАЯ ТОРГОВЛЯ -- гуртова торгівля -- личная продажа -- особистий продаж -- товарные марки -- товарні марки -- упаковка товаров -- пакування товарів -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК

Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)