Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (52)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
   У У9(2)
   Г37


    Герасимчук, В. Г.
    Маркетинг : теорія і практика : навч. посібник для вузів / В.Г. Герасимчук. - К. : Вища шк., 1994. - 327 с. : іл. - Словник: с. 315-317, Бібліогр. : с.318-324. - ISBN 5-11-0004-232-2 : 31300.00 крб
Затв. Міносвіти України
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Экономика

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ -- ТОВАР -- ТОВАРНІ МАРКИ -- ТОВАРНЫЕ МАРКИ -- СПОЖИВЧІ РИНКИ -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- РИНОК ПІДПРИЄМСТВ -- РЫНОК ПРЕДПРИЯТИЙ -- ТОВАРОРУХ -- ТОВАРООБОРОТ -- ОПТОВА ТОРГІВЛЯ -- ОПТОВАЯ ТОРГОВЛЯ -- РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ -- РОЗНИЧНАЯ ТОРГОВЛЯ -- РЕКЛАМА

Примірників всього: 19
АУЛ (19)
Свободны: АУЛ (19)
Знайти схожі

2.
   У 339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ. / Ф. Котлер. - М. : ИД "ИММА КРОСС", 2012. - 646 с. : ил. - Предм. указ.: с. 643-646. - ISBN 978-5-8459-0376-1 : 92.00 грн, 90.00 грн, 180.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВАЯ ИНФОРМАЦИЯ -- МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ -- споживчі ринки -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ -- ПОКУПАТЕЛЬСКОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- купівельна поведінка -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- споживчий ринок -- СЕГМЕНТИРОВАНИЕ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- политика ценообразования -- політика ціноутворення -- ТОВАРОДВИЖЕНИЕ -- ТОВАРОРУХ -- РАСПРОСТРАНЕНИЕ ТОВАРОВ -- РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ТОВАРІВ -- ПРОДВИЖЕНИЕ ТОВАРОВ -- просування товарів -- ИНТЕРАКТИВНЫЙ МАРКЕТИНГ -- інтерактивний маркетинг -- ПРЯМОЙ МАРКЕТИНГ -- прямий маркетинг -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- арифметика маркетинга -- МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ -- МАРКЕТИНГ УСЛУГ -- МАРКЕТИНГОВИЙ КОНТРОЛЬ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ КОНТРОЛЬ -- РЕКЛАМА -- роздрібна торгівля -- РОЗНИЧНАЯ ТОРГОВЛЯ -- ОПТОВАЯ ТОРГОВЛЯ -- гуртова торгівля -- личная продажа -- особистий продаж -- товарные марки -- товарні марки -- упаковка товаров -- пакування товарів -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК

Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)
Знайти схожі

3.
339(043.3)
Г 98


    Гуштан, Т. В.
    Теоретико-методичні засади спеціаізації і типізації підприємств роздрібної торгівлі : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / Т. В. Гуштан ; Львів. ун-т бізнесу та права. - Львів, 2017. - 20 с. : рис., табл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Торгівля
   Торговля

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- спеціалізація торгівлі -- специализация торговли -- диференціація асортименту -- дифференциация ассортимента


Дод.точки доступу:
Львівський університет бізнесу та права
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

4.
001.82:159.922:339.13(043.3)
Ч-74


    Чміль, Г. Л.
    Методологія адаптивної поведінки суб'єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки : автореф. дис. ... д-ра екон. наук: 08.00.04 / Г. Л. Чміль ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : ФОП Іванченко І. С., 2021. - 41 с. : діагр., табл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Торгівля

   Торговля

Кл.слова (ненормовані):
автореферат -- адаптивна поведінка суб'єктів -- адаптивное поведение субъектов -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- онлайн-покупка


Дод.точки доступу:
Чмиль, А. Л.; Харківський державний університет харчування та торгівлі
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)