Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=міжнародний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
   У 339
   К73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер, Пер. с анг. - М. : Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 1995. - 702 с. - ISBN 5-89093-001-Х : 35.00 грн, 80.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управление маркетингом -- управління маркетингом -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- маркетингова інформація -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- маркетинговая информация -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- поведение потребителей -- споживча поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- разработка товаров -- розробка товарів -- установление цен -- встановлення цін -- ценообразование -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- товародвижение -- рух товару -- распространение товаров -- поширення товарів -- продвижение товаров -- просування товарів -- управление сбытом -- УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- маркетинговые услуги -- маркетингові послуги

Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

2.
   У 339
   С77


    Старостiна, А. О.
    Маркетинг : навч. посібник для вузів / А.О. Старостiна, О.В. Зозульов . - 3-тє вид., перероб. - К. : Знання, 2006. - 327 с. - Реком. Мін. освіти і науки України. - ISBN 966-346-108-Х : 30.00 грн, 25.00 грн
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЦІЛЬОВІ РИНКИ -- ЦЕЛЕВЫЕ РЫНКИ -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ


Дод.точки доступу:
Зозульов, О.В.
Примірників всього: 26
АУЛ (26)
Свободны: АУЛ (26)
Знайти схожі

3.
   У 339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ. / Ф. Котлер. - М. : ИД "ИММА КРОСС", 2012. - 646 с. : ил. - Предм. указ.: с. 643-646. - ISBN 978-5-8459-0376-1 : 92.00 грн, 90.00 грн, 180.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВАЯ ИНФОРМАЦИЯ -- МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ -- споживчі ринки -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ -- ПОКУПАТЕЛЬСКОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- купівельна поведінка -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- споживчий ринок -- СЕГМЕНТИРОВАНИЕ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- политика ценообразования -- політика ціноутворення -- ТОВАРОДВИЖЕНИЕ -- ТОВАРОРУХ -- РАСПРОСТРАНЕНИЕ ТОВАРОВ -- РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ТОВАРІВ -- ПРОДВИЖЕНИЕ ТОВАРОВ -- просування товарів -- ИНТЕРАКТИВНЫЙ МАРКЕТИНГ -- інтерактивний маркетинг -- ПРЯМОЙ МАРКЕТИНГ -- прямий маркетинг -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- арифметика маркетинга -- МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ -- МАРКЕТИНГ УСЛУГ -- МАРКЕТИНГОВИЙ КОНТРОЛЬ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ КОНТРОЛЬ -- РЕКЛАМА -- роздрібна торгівля -- РОЗНИЧНАЯ ТОРГОВЛЯ -- ОПТОВАЯ ТОРГОВЛЯ -- гуртова торгівля -- личная продажа -- особистий продаж -- товарные марки -- товарні марки -- упаковка товаров -- пакування товарів -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК

Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)
Знайти схожі

4.
   У 339
   М 58


   
    Міжнародний маркетинг : навч. посібник для вищ. навч. закл. / В. Л. Корінєв [та ін.] ; ред. В. В. Кулішов. - Львів : Магнолія 2006, 2011. - 384 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 382-383. - ISBN 978-966-2025-82-8 : 130.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- международный маркетинг -- ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ -- информационное обеспечение маркетинга -- стратегічна конкурентоспроможність -- стратегическая конкурентноспособность -- МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ -- маркетинговая стратегия -- конкурентне позиціонування -- конкурентное позиционирование -- МІЖНАРОДНА ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- международная товарная политика -- международные маркетинговые коммуникации -- международные маркетинговые решения -- міжнародні маркетингові комунікації -- міжнародні маркетингові рішення


Дод.точки доступу:
Корінєв, В. Л.; Кулішов , В. В.; Одягайло, Б. М.; Олійник, І. В.; Сазонец, О. М.; Кулішов, В. В. \ред.\
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

5.
   У 339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с анг. / Ф. Котлер. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2009. - 646 с. - Предм. указ.: с. 643-646. - 85.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управление маркетингом -- управління маркетингом -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- товары -- товари -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- рынки предприятий -- ринки підприємств -- установление цен -- встановлення цін -- продвижение товаров -- встановлення цін -- интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

6.
   У 339
   Б 20


    Балабанова, Л. В.
    Маркетинг підприємства : навч. посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; Ін-т екон. і упр. - Київ : Центр учбової літератури, 2012. - 612 с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 594-598. - Предм. покажчик: с. 599-611. - ISBN 978-611-01-0337-4 : 120.00 грн
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВ -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА ПРЕДПРИЯТИЙ -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВ -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА ПРЕДПРИЯТИЙ -- МАРКЕТИНГОВА ЛОГІСТИКА -- МАРКЕТИНГОВАЯ ЛОГИСТИКА -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВ -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА ПРЕДПРИЯТИЙ -- КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ -- КАДРОВОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- МАРКЕТИНГОВИЙ КОНТРОЛЬ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ КОНТРОЛЬ


Дод.точки доступу:
Холод, В. В.; Балабанова, І. В.; Інститут економіки і управління
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)