Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (59)Мережеві ресурси (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=позиціонування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
   У 339
   О-75


   
    Основы маркетинга / Ф. Котлер [и др.]. - 2-е европ. изд., пер. с англ. - К. ; М. ; СПб. : Вильямс, 2000. - 944 с. - ISBN 5-8459-0065-4 : 47.00 грн, 250.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
стратегическое планирование -- стратегічне планування -- СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- ГЛОБАЛЬНЫЕ РЫНКИ -- ГЛОБАЛЬНІ РИНКИ -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- целевой рынок -- цільовий ринок -- позицирование -- позиціонування -- конкуренция -- конкуренція -- ценообразование товаров -- ціноутворення товарів -- личная продажа -- особистий продаж -- интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг


Дод.точки доступу:
Котлер, Ф.; Армстронг, Г.; Сондерс, Д.; Вонг, В.
Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

2.
   У 339
   Г 51


    Гірченко, Т. Д.
    Маркетинг : навч. посібник / Т. Д. Гірченко, О. В. Дубовик. - К. : Центр навчальної літератури, 2007 ; К. : ІНКОС, 2007. - 255 с. : іл. - ISBN 966-8347-46-3 : 36.00 грн
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
СУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГ -- СОВРЕМЕННЫЙ МАРКЕТИНГ -- КОНКУРЕНЦІЯ -- КОНКУРЕНЦИЯ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- НОВА ПРОДУКЦІЯ -- НОВАЯ ПРОДУКЦИЯ -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ -- СБЫТ ПРОДУКЦИИ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- РЕКЛАМА -- МЕРЧАНДАЙЗИНГ -- РОЗПОДІЛ ТОВАРУ -- РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ТОВАРА -- ЦІЛЬОВІ РИНКИ -- ЦЕЛЕВЫЕ РЫНКИ -- СТРАТЕГІЯ ПОЗИЦІОНУВАННЯ -- СТРАТЕГИЯ ПОЗИЦИОНИРОВАНИЯ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ


Дод.точки доступу:
Дубовик, О.В.
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

3.
658.5:330.341.2(043.3)
Я 22


    Яворська, Н. Р.
    Інструменти забезпечення соціально-економічної взаємодії на підприємствах [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н. Р. Яворська ; Львів. ун-т бізнесу та права. - Л., 2015. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- соціально - економічна взаємодія -- социально - экономическое взаимодействие -- вагові коефіцієнти -- весовые коэффициенты -- середовище функціонування підприємств -- среда функционирования предприятий -- позиціонування підприємств -- позиционирование предприятий


Дод.точки доступу:
Яворская, Н. Р.; Львівський університет бізнесу та права
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

4.
005.21:621(043.3)
К 76


    Кошарна, П. С.
    Формування стратегічного інструментарію позиціонування підприємства [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / П. С. Кошарна ; Харків. нац. економ. ун-т ім. С. Кузнеця. - Х., 2015. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Управление предприятием
   Управління підприємством

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- позиціонування -- позиционирование -- стратегічний інструментарій -- стратегический инструментарий -- стратегічна позиція -- стратегическая позиция -- візуалізація -- визуализация


Дод.точки доступу:
Кошарная, П. С. ; Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

5.
   У 339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ. / Ф. Котлер. - М. : ИД "ИММА КРОСС", 2012. - 646 с. : ил. - Предм. указ.: с. 643-646. - ISBN 978-5-8459-0376-1 : 92.00 грн, 90.00 грн, 180.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВАЯ ИНФОРМАЦИЯ -- МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ -- споживчі ринки -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ -- ПОКУПАТЕЛЬСКОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- купівельна поведінка -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- споживчий ринок -- СЕГМЕНТИРОВАНИЕ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- политика ценообразования -- політика ціноутворення -- ТОВАРОДВИЖЕНИЕ -- ТОВАРОРУХ -- РАСПРОСТРАНЕНИЕ ТОВАРОВ -- РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ТОВАРІВ -- ПРОДВИЖЕНИЕ ТОВАРОВ -- просування товарів -- ИНТЕРАКТИВНЫЙ МАРКЕТИНГ -- інтерактивний маркетинг -- ПРЯМОЙ МАРКЕТИНГ -- прямий маркетинг -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- арифметика маркетинга -- МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ -- МАРКЕТИНГ УСЛУГ -- МАРКЕТИНГОВИЙ КОНТРОЛЬ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ КОНТРОЛЬ -- РЕКЛАМА -- роздрібна торгівля -- РОЗНИЧНАЯ ТОРГОВЛЯ -- ОПТОВАЯ ТОРГОВЛЯ -- гуртова торгівля -- личная продажа -- особистий продаж -- товарные марки -- товарні марки -- упаковка товаров -- пакування товарів -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК

Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)
Знайти схожі

6.
   656.2
   К 43


    Кириленко, О. М.
    Теорія і методологія формування техніко-економічного потенціалу малодіяльних дільниць залізничного транспорту : монографія / О. М. Кириленко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Київ : Ліра-К, 2016. - 300 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 286-299. - ISBN 978-617-7320-93-6 : 70.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Економіка транспорту--залізничний транспорт
   Экономика транспорта--железнодорожный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
МОНОГРАФІЯ -- МОНОГРАФИЯ -- ТРАНСПОРТНІ СИСТЕМИ -- ТРАНСПОРТНЫЕ СИСТЕМЫ -- НАЦIОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА -- НАЦИОНАЛЬНАЯ ЭКОНОМИКА -- транспортно-дорожній потенціал -- транспортно-дорожный потенциал -- стратегічне позиціонування залізничного транспорту -- стратегическое позиционирование железнодорожного транспорта -- малодіяльні дільниці -- малодеятельные дороги -- РЕФОРМУВАННЯ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ГАЛУЗІ -- РЕФОРМИРОВАНИЕ ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОЙ ОТРАСЛИ -- системне забезпечення -- системное обеспечение


Дод.точки доступу:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

7.
   339
   А 42


    Аксенов, И. М.
    Основы стратегического маркетинга [Электронный ресурс] : учеб. пособие; электронное изд. комбинированного использования на CD-ROM / И. М. Аксенов ; Хмельниц. кооп. торг.-экон. ин-т. - Электрон. текстовые дан. - Киев : Основа, 2017. - 30,3 МБ. - Загл. с титул. экрана. - ISBN 978-966-699-893-7 : 50.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- ЕЛЕКТРОННИЙ РЕСУРС -- ЭЛЕКТРОННЫЙ РЕСУРС -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- маркетингове середовище -- стратегии сегментации рынка -- стратегії сегментації ринку -- концепции позиционирования -- концепції позиціонування -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- стратегии планирования -- стратегії планування -- стратегическое прогнозирование -- стратегічне прогнозування


Дод.точки доступу:
Хмельницкий кооперативный торгово-экономический институт
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

8.
   У 339
   М 58


   
    Міжнародний маркетинг : навч. посібник для вищ. навч. закл. / В. Л. Корінєв [та ін.] ; ред. В. В. Кулішов. - Львів : Магнолія 2006, 2011. - 384 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 382-383. - ISBN 978-966-2025-82-8 : 130.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- международный маркетинг -- ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ -- информационное обеспечение маркетинга -- стратегічна конкурентоспроможність -- стратегическая конкурентноспособность -- МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ -- маркетинговая стратегия -- конкурентне позиціонування -- конкурентное позиционирование -- МІЖНАРОДНА ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- международная товарная политика -- международные маркетинговые коммуникации -- международные маркетинговые решения -- міжнародні маркетингові комунікації -- міжнародні маркетингові рішення


Дод.точки доступу:
Корінєв, В. Л.; Кулішов , В. В.; Одягайло, Б. М.; Олійник, І. В.; Сазонец, О. М.; Кулішов, В. В. \ред.\
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

9.
   У 004
   П 24


    Пелещишин, А. М.
    Інтернет-технології опрацювання консолідованих інформаційних ресурсів : навчальний посібник / А. М. Пелещишин ; ред. В. В. Пасічник. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. - 247 с. : табл. - (Консолідована інформація ; вип. 4). - Бібліогр.: с. 245-247. - ISBN 978-966-553-975-9 : 60.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Інтернет
   Интернет

Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- глобальне інформаційне середовище -- глобальное информационное пространство -- пошукові системи -- поисковые системы -- моделі сайтів -- модели сайтов -- позиціонування сайтів -- позиционирование сайтов -- взаємодія двох сайтів -- взаимодействие двух сайтов -- тематика сайтів -- тематика сайтов -- сайти спільнот користувачів -- сайты сообществ пользователей -- Интернет-технологии -- Інтернет-технології


Дод.точки доступу:
Пасічник, В. В. \ред.\
Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)