Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (1)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=658.8(075.8)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
   У 658
   М 26


   
    Маркетинг. Основи теорiї i практики. - Л. : Каменяр, 1999. - 223 с. - ISBN 966-7255-19-0 : 8.80 грн
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
товарный рынок реклама цены биржовая торговля


Дод.точки доступу:
Вачевський, М.В.
Примірників всього: 5
АУЛ (5)
Свободны: АУЛ (5)
Знайти схожі

2.
   У 658
   П 12


    Павленко, А. Ф.
    Маркетинг : Навч.-метод. посiбник для самост. вивч. дисц. / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак. - 2-ге вид.,перероб. i доп. - К. : КНЕУ, 2001. - 106 с. - (Київ. нац. економ. ун-т). - ISBN 966-574-227-2 : 9.40 грн
УДК
Рубрики: маркетинг


Дод.точки доступу:
Войчак, А.В.
Примірників всього: 5
АУЛ (5)
Свободны: АУЛ (5)
Знайти схожі

3.
   У 658
   Е 74


    Єрмошенко, М. М.
    Маркетинговий менеджмент : Навч. посiбник для вузiв / М. М. Єрмошенко. - К. : НАУ, 2001. - 204 с. - ISBN 966-95193-2-2 : 20.80 грн
УДК
Рубрики: менеджмент маркетинговый
Кл.слова (ненормовані):
стратегический анализ планирование

Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)
Знайти схожі

4.
   У 658
   Б20


    Балабанова, Л. В.
    Маркетинговий аудит системи збуту : Навч. посібник для вузів / Л.В. Балабанова, А.В. Балабаниць. - К. : Професіонал, 2004. - 224 с. - ISBN 966-8556-29-1 : 21.00 грн
Реком. Мін. освіти та науки України
УДК
Рубрики: сбыт--аудит маркетинговый


Дод.точки доступу:
Балабаниць, А.В.
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

5.
   У 658
   Н 73


   
    Новітній маркетинг : навч. посібник для вузів / За ред. Є.В.Савельєва. - Київ : Знання, 2008. - 420 с. : ил. - (Вища освiта ХХI столiття). - Рек. МО і науки України. - ISBN 978-966-346-349-0 : 45.00 грн, 70.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ІНТЕГРОВАНИЙ МАРКЕТИНГ -- ИНТЕГРИРОВАННЫЙ МАРКЕТИНГ -- СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНИГ -- СОЦИАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МАРКЕТИНГ ЗНАНЬ -- БРЕНДИНГ -- БЕНЧМАРКІНГ -- АУТСОРСИНГ -- ФРАНЧАЙЗИНГ -- МАРКЕТИНГ СУПЕРМАРКЕТУ -- МЕРЧАНДАЙЗИНГ -- ГОТЕЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ -- ГОСТИНИЧНЫЙ МАРКЕТИНГ -- ШОУ-МАРКЕТИНГ -- МАРКЕТИНГОВІ ВІЙНИ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ВОЙНЫ -- ГЛОБАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ -- ГЛОБАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНА РЕКЛАМА -- МЕЖДУНАРОДНАЯ РЕКЛАМА -- МІЖКУЛЬТУРНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- МЕЖКУЛЬТУРНЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ


Дод.точки доступу:
Савельєв, Є.В. \ред.\
Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)